Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا در هرمزگان، تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس در دو مرحله با اعتبار ۱۹ میلیارد تومان در مدت دو سال بهره برداری می‌رسد.

گنجایش نخست این طرح هشت هزار متر مکعب در روز است که جمعیت ۴۳ هزار نفر را پوشش می‌دهد و در مرحله دوم این طرح ۱۵۸ هزار نفر جمعیت تحت پوشش قرار می گیرند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با اجرای این طرح آب فضای سبز شهرک پیامبر اعظم بندرعباس تامین و تصفیه فاضلاب مسکن مهر از تصفیه فاضلاب بندرعباس جدا می‌شود.

دکتر فریدون همتی استاندار هرمزگان در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث تصفیه خانه فاضلاب شهرک پیامبر اعظم(ص) بندرعباس ایجاد تصفیه خانه های محلی و کوچک را حرکت خوبی دانست و عنوان کرد: احداث تصفیه خانه ها می تواند موجب جذب سرمایه‌گذار بخش خصوصی شود.

وی اضافه کرد: باید به دنبال تشویق و ترغیب بخش خصوصی برای سرمایه گذاری در استان باشیم، زیرا دولت نمی تواند به تنهایی تمامی کارها را انجام دهد.

استاندار هرمزگان تاکید کرد: باید مطالبات مردم در این بخش که به بهداشت محیطی پیرامون آنها مربوط است بیشتر توجه و عملیات اجرایی آن را تسریع کرد.

همتی تصریح کرد: دو سال برای اتمام چنین پروژه ای زمان زیادی است و باید تلاش کرد در زمان کمتری به بهره برداری برسد و اگر شرکت آبفای استان و پیمانکار بتوانند 18 ماهه این تصفیه خانه را تحویل دهند، پاداشی خواهند داشت.

رئیس مجمع نمایندگان هرمزگان در مجلس نیز در این مراسم، گفت: خداوند متعال را سپاسگزارم که یک استاندار همراه و خوب به استان هرمزگان آمده است و دکتر همتی استانداری جدی، تلاش گر و همدل است که هر پیشنهاد به سود استان را با دقت دنبال و حمایت می کند.

حسین هاشمی تختی افزود: با حضور چنین استانداری فضای همدلی در استان ایجاد شده و نمایندگان با استاندار وفاق و وحدت خوبی دارند و در راستای توسعه استان حرکت می کنند.

وی تاکید کرد: باید مدیران استان را در حد توان حمایت کرد و ما به دنبال مچ گیری نیستیم بلکه به دنبال یاری مدیران هستیم و آنان نیز در انجام مسئولیت خود که خدمت به مردم است باید کوشا باشند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان

قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: از ۲۷ اسفند سال گذشته ۶۲ هزار و ۹۵۹ مسافر در مدارس و مراکز اقامتی فرهنگیان متعلق پذیرش و اسکان داده شده است.

محمد قویدل گفت: همانطور که پیش بینی شده بود با آغاز بخش دوم تعطیلات شمار مسافران نوروزی جزایر خلیج فارس افزایش چشمگیری یافت به طوری که شهرستان قشم امروز، بیشترین تعداد پذیرش مسافر را داشت.

وی افزود: مدارس ناحیه یک بندرعباس که نیز امروزافزایش قابل توجهی در شمار پذیرش مسافر را داشت، در جایگاه دوم و ناحیه ۲ بندرعباس در جایگاه بعدی از نظر تعداد پذیرش مسافر قرار گرفت.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: این تعداد مسافر در قالب ۱۱ هزار و ۵۹۹ خانواده، خواستار اقامت در مدارس و اماکن متعلق به آموزش و پرورش هرمزگان بوده اند.

۲ هزار و ۷۴۴ کلاس درس در قالب ۳۴۵ مدرسه در هرمزگان برای اسکان فرهنگیان در ایام نوروز تجهیز شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • اسکان بیش از ۲۵۰ هزار مسافر در بوستان‌های شهر بندرعباس
  • تامین اعتبار سامانه دوم آبرسانی اصفهان در دستور کار استانداری است
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم (ص) قزوین
  • افزایش تخلفات رانندگی در کمربندی پیامبر اعظم قزوین
  • تبادل تجربیات بین شهردار بندرعباس با سرکنسول چین و کنسول قزاقستان
  • سارقان طلا حین خروج از هرمزگان دستگیر شدند
  • «چغازنبیل» بزرگترین اثر معماری شناخته شده از تمدن ایلام میانه
  • توضیحی درباره استشمام بو و طعم نامطبوع آب در بهبهان
  • اسکان بیش از ۲۶ هزار فرهنگی در ستاد‌های اسکان هرمزگان
  • تامین آب مورد نیاز کشاورزی و آبیاری فضایی سبز با پکیج‌های تصفیه فاضلاب