Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج مازندران، حجت‌الاسلام محمد‌زمان رضایی با اشاره به اینکه خداوند می‌خواهد که امت اسلامی را به اوج عزت و بزرگی برساند، گفت: دنیا بداند که ما پیرو مکتب عاشورایی امام‌خمینی(ره) هستیم.

وی با بیان اینکه رشد بصیرت سیاسی و اجتماعی ملت به اوجش رسید که نقطه عطفی در ایران و منطقه است، افزود: قدرت عظیم، فهم و درک و بصیرت به‌جا و به‌موقع یک‌ملت و تشخیص به‌هنگام یک‌جامعه در میان هجمه‌های مختلف تبلیغاتی قابل ستایش‌ است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام‌جمعه زیراب‌سوادکوه با اشاره به اینکه قدرت تشخیص به‌موقع ملت در میان هجمه‌های مختلف در حوزه‌های سیاسی و اقتصادی قدرتش بیشتر از توپ و تانک است، خاطر‌نشان کرد: اتفاقات اخیر از به‌آتش‌کشیدن پرچم، حمله به مراکز انتظامی و نظامی، حمله به مردم مظلوم و بی‌دفاع، حمایت امریکا به عنوان به‌وجود‌آورنده داعش، انگلیس که پیشینه مملو از جنایت علیه ملت‌ها دارد و رژیم استبدادی عربستان که یک انتخابات هم در کارنامه خود ندارد بیانگر کینه و دشمنی دشمنان و دنیای استکبار از نظام اسلامی و مردم‌ایران است.

این مسؤول با بیان اینکه مردم ما مانند حماسه 9 دی‌ماه، پاسخ دندان‌شکنی به استکبار جهانی دادند، اظهار‌ کرد: از اقدامات خویشتن‌دارانه و مقتدرانه مسؤولان امنیتی، اطلاعاتی و بسیج‌مردمی در مهار فتنه و اغتشاشات و بازگشت نظم و آرامش به جامعه قدردانی می‌کنیم.

رضایی با اشاره به اینکه انباشت مشکلات اقتصادی و معیشتی و آسیب‌های اجتماعی باعث نارضایتی مردم شد و فساد‌ها و رفتار‌های تبعیض‌آمیز سبب‌شد که احساس تبعیض بستری اجتماعی برای سوء‌استفاده دشمنان فراهم‌کند، گفت: مشکلات و مطالبات به‌حق مردم در فضای ایجاد‌شده، فراموش نشود و برای حل مشکلات مردم تعلل نکنیم.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است

محمدمهدی اعلایی استاندار قزوین در نشست فعالان محلات استان قزوین گفت: بهترین و درست‌ترین راه برای برطرف شدن مسائل و معضلات اجتماعی که در جامعه وجود دارد، استفاده از ظرفیت‌های مردمی است و دولت مصمم است از این ظرفیت به نحو احسن استفاده کند.

وی افزود: روش و رویه پرداخت به مسائل توسط مردم یکی از رویه‌های اصلی دولت است و رهبر معظم انقلاب هم بار‌ها و بار‌ها حوزه مردم و ایجاد حلقه‌های میانی را مورد توجه و تاکید قرار داده و این مهم را حتی در اقتصاد که مقوله پیچیده‌تر و تکنیکی تری است مطرح می‌کند.

استاندار قزوین اضافه کرد: تصدی گری توسط دولت در برخی از موضوعات از جمله موضوعات اجتماعی باعث گرفتاری‌هایی می‌شود و گرفتاری‌هایی را ایجاد می‌کند، در وهله نخست مردم فکر می‌کنند با ورود دولت نقشی ندارند و دوما دولت متصدی خوبی در این زمینه نیست و برخی اوقات مشکلات را بیشتر می‌کند.
 
نماینده عالی دولت در استان اظهار داشت: دولت سیزدهم تمام تلاش خود را می‌کند تا در حد مقدورات و امکانات برای پرداخت مسائل اقدامات لازم را انجام دهد و این موضوعات در کانون توجه دولت سیزدهم است ولی حوزه‌های اجتماعی و حوزه‌های زیرساختی نیازمند بودجه‌های زیادی است که تمامی آنها در توان دولت نیست و باید با هم افزایی دولتی و مردمی مشکلات را برطرف کرد. 

وی افزود: استان قزوین به صورت مصداقی اقدامات متعددی را برای کاهش مشکلات اجتماعی انجام داده است که از جمله مهم‌ترین آنها راه اندازی کمپ ماده ۱۶ است، موضوعی که برخی از معضلات اجتماعی را کاهش داده و باید در سطح استان توسعه پیدا کند.

اعلایی گفت: حل مسائل کانون‌های مشکل آفرین اجتماعی در دستور کار مجموعه مدیریتی استان قرار دارد و خدمت گذران با همدلی و همراهی تمام تلاش خود را می‌کنند تا این مشکلات کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • کشف قبرستان باستانی در محل ساخت نیروگاه
  • بیانیه حمایت از اعتراضات جهانی دانشجویی علیه رژیم صهیونیستی در همبستگی با مردم فلسطین
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم
  • علمداران اجتماعی به‌دنبال گره گشایی مشکلات اجتماعی توسط مردم است
  • جنایات رژیم صهیونیستی به مساله اول رسانه‌های جهانی تبدیل شده است
  • دولت توانسته بخش قابل توجهی از اهداف خود برای رفع ناترازی‌ها و مشکلات اقتصادی را محقق کند
  • اجرای طرح همیاران آرامش در گرگان و گنبد
  • سردار آزمون اعلام جنگ کرد
  •  استفاده از ظرفیت‌های مردمی بهترین راه برای حل معضلات اجتماعی
  • بهترین راه برای برطرف شدن معضلات اجتماعی استفاده از ظرفیت‌های مردمی است