Web Analytics Made Easy - Statcounter

همه اعضای ستاد نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک تصویب کردند که از نامزدهای پست دبیر کلی این کمیته آزمون زبان انگلیسی گرفته شود.

به گزارش ایران آنلاین به نقل از تسنیم، جلسه ستاد نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک روز گذشته (پنجشنبه) با حضور هر پنج عضو این ستاد برگزار شد و دو مصوبه بسیار مهم به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مصوبه اول مربوط به نامزدهای پست دبیرکلی کمیته المپیک بود. همه اعضای این ستاد تصویب کردند که از نامزدهای این پست آزمون زبان انگلیسی گرفته شود. براساس این مصوبه، قرار است فردی خارج از کمیته ملی المپیک، به‌عنوان مدرس این آزمون را از نامزدهای دبیرکلی بگیرد.
مصوبه دوم به موضوع افراد بازنشسته ارتباط داشت. طبق قانون، ریاست، دبیرکلی و خزانه‌داری کمیته ملی المپیک شغل محسوب می‌شود. بر همین اساس افرادی که در این سه پست نامزد شده‌اند و بازنشسته‌ نیز هستند، فقط باید کد ایثارگری ارائه کنند، در غیر این‌صورت از ورود آنها به انتخابات ممانعت به عمل خواهد آمد.
به گزارش تسنیم، شاهرخ شهنازی، رسول خادم، محمد پولادگر، مدیر حراست و مشاور حقوقی کمیته ملی المپیک به‌عنوان اعضای ستاد پنج نفره نظارت بر انتخابات کمیته ملی المپیک حضور دارند.
انتخابات کمیته ملی المپیک روز دوشنبه 25 دی ماه برگزار خواهد شد.

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، «گوگل سرچ لبز» (Google Search Labs) برای افرادی که سعی دارند صحبت کردن به زبان انگلیسی بدون برخورد رو در رو را تمرین کنند، یک راه حل ارائه کرده است. یکی از کاربران توییت گوگل یک ویژگی آزمایشی به نام Speaking Practice ابداع کرده که از هوش مصنوعی مولد برای کمک به بهبود مهارت های انگلیسی صحبت کردن فرد از طریق تمرین مکالمه استفاده می کند.

کاربران برای دستیابی به این ویژگی نخست باید گزینه «سرچ لبز» را در تنظیمات جستجوی گوگل خود فعال کنند. هنگامیکه این ویژگی فعال شد، قابلیت Speaking Practiceبا کلیک روی گزینه «آزمایش یک نمونه» داخل همین گزینه فعال می شود. همچنین کاربران می توانند با استفاده از ترجمه به یا از زبان انگلیسی در بخش جستجوی گوگل در دستگاه های اندروید به قابلیت مذکور دسترسی یابند.

در حال حاضر ویژگی Speaking Practice در آرژانتین، کلمبیا، هندوستان، اندونزی،مکزیک و ونزوئلا در حال آزمایش است.

کد خبر 6089466 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مستند تبلیغاتی و مناظره نامزدهای دور دوم انتخابات
  • آغاز ضبط مناظره ی نامزدهای راه یافته به دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • ضبط برنامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات دور دوم مجلس در آبادان
  • نشست نامزدهای دور دوم انتخابات با رئیس هیات نظارت بر انتخابات خوزستان
  • اعلام زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس اعلام شد
  • زمان تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس مشخص شد
  • گاف تاریخی محمدجواد کریمی قدوسی چه بود؟
  • زمانبندی تبلیغات نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس
  • هوش مصنوعی گوگل معلم زبان انگلیسی می‌شود