Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهمن طاهرخانی رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از قزوین، اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی باید برای همه امور کشور بودجه‌های مناسب را در نظر بگیرد اما آنچه باید مورد توجه قرار بگیرد این است که بودجه امور مختلف از حاشیه‌ها و امور تشریفاتی که به این بهانه انجام می‌شود، دور شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: متأسفانه بخش عمده‌ای از بودجه‌های کشور صرف مباحث تشریفاتی می‌شود لذا این رویکرد باید تغییر کند البته نباید غوغا سالاری و فقر اطلاعات اشتباه در خصوص بودجه در نظر گرفته شود.
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر لزوم توجه به کیفیت صرف بودجه و اعتبارات در کشور بیان کرد: باید بودجه‌ای واقع بینانه، میدانی و قابل‌اجرا توسط مجلس شورای اسلامی و دولت تدوین و در نظر گرفته شود تا کشور از وضعیت بن‌بستی که در آن گرفتار است، خارج شود.
طاهرخانی با اشاره به انتقادات جامعه قرآنی نسبت به کاهش بودجه قرآنی تصریح کرد: مباحث مربوط به توسعه فرهنگ دینی و قرآنی در ذات نظام است و مردم کشور نیز ملتی مسلمان و اهل دین و قرآن هستند که به فعالیت‌های قرآنی علاقه دارند.
این مسئول اعلام کرد: باید مسئولان و فعالان قرآنی بودجه در نظر گرفته‌شده توسط دولت در این بخش را مورد بررسی و کارشناسی دقیق قرار دهند.
وی ادامه داد: اگر به‌طور حتم متوجه شدند که این بودجه تکاپوی فعالیت‌های قرآنی را نمی‌دهد، نظرات و دیدگاه‌های خود را به‌صورت مستند و مشروط به نظرات کارشناسی شده به نمایندگان مجلس شورای اسلامی اعلام کنند.
رئیس مجمع نمایندگان استان قزوین در مجلس شورای اسلامی در پایان خاطرنشان کرد: اگر در کوران بررسی بودجه مجلس به این نتیجه برسد که بودجه قرانی کم است بی‌شک تغییرات و تدابیر لازم را در آن ایجاد و این موضوع را به‌درستی مدیریت خواهد کرد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الله دهدشت در نشست برنامه ربزی برای تولید برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در صدا و سیمای خوزستان افزود:دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی روز بیست و یکم اردیبهشت در حوزه‌های انتخابیه رامهرمز و رامشیر و آبادان برگزار می‌شود.

وی بر ضرورت دقیق رعایت قوانین در دور دوم انتخابات تاکید کرد و اظهار کرد:صدا و سیما با راه اندازی کانال‌های تبلیغاتی اقدامی مناسب در خصوص تبلیغات نامزد‌های انتخابات انجام داد.

داریوش دبیقی، مدیر کل صدا و سیمای استان خوزستان هم از برنامه ریزی برای پخش برنامه‌های تولیدی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی خبر داد.

وی افزود:برای دور دوم انتخابات برای هر نامزد یک برنامه ۲۰ دقیقه‌ای فیلم تبلیغاتی و سه مناظره ۶۰ دقیقه‌ای ویژه حوزه انتخابیه رامهرمز و رامشیر اختصاص یافته که طبق دستور العمل ستاد انتخابات صداوسیما تولید و در مرحله دوم روز‌های تبلیغات انتخابات مجلس شورای اسلامی از شبکه استانی پخش خواهد شد

دیگر خبرها

  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان فراهم شد
  • مشکل تامین ارز دارو داریم؛ اما وعده درمان سرطان رایگان می دهند! بودجه 1403 برای تامین دارو چه می گوید؟
  • جبلی: پرچم تحول در رسانه ملی مبتنی بر شعار هویت و عدالت است
  • پس لرزه های گرانی و کمبود دارو در صحن مجلس /حاجی دلیگانی: سهم بیماران از پرداخت هزینه ها ۳۰ درصد بود نه ۵۰ درصد!
  • بانک مرکزی به تعهدات خود درباره تخصیص ارز به دارو عمل کرده است
  • رای منفی نمایندگان مجلس به ارجاع گزارش دلیل کمبود دارو به قوه قضاییه
  • مجلس با ارجاع گزارش دلیل «کمبود دارو» به قوه قضاییه مخالفت کرد
  • فراهم شدن تمهیدات لازم برای برگزاری دور دوم انتخابات در خوزستان
  • جهانی شدن تنها از طریق قرآن ممکن خواهد بود