Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-03-19@08:32:00 GMT

کوچک‌ترین اسلحه های جهان + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۵۶۸۰

کوچک‌ترین اسلحه های جهان + فیلم

‍‍‍‍‍‍

دریافت 20 MB

این اسلحه های بسیار کوچک فقط جنبه تزیینی ندارند و به طور کامل قابلیت یک تقنگ بزرگ را داراهستند.

به گزارش قدس آنلاین، اسلحه سال‌هاست که برای جنگ استفاده می‌شود، هر روز بر تکنولوژی و پیشرفت آن‌ها افزوده می‌شود. شلیک‌هایی که از هر اسلحه می‌شود، بسته به نوع آن متغییر است. گلوله، توپ، آتش، گاز .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

..که در این فیلم با تعدادی از کوچک ترین اسلحه ها و ریزترین گلوله ها آشنا می شوید.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی به آخرین مرحله گزینشی المپیک

اعضای تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر به منظور حضور در آخرین مرحله رقابت های گزینشی المپیک و قطعی کردن سهمیه خود برای بازی‌های ۲۰۲۴ پاریس عازم مجارستان شدند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون شمشیربازی، جام جهانی شمشیربازی مجارستان آخرین مرحله رقابت‌های گزینشی المپیک 2024 به حساب می‌آید. این مسابقات از جمعه (3 فرودین) آغاز شده و به مدت سه روز ادامه خواهد داشت. دو روز نخست به رقابت های انفرادی اختصاص دارد و در روز سوم هم رقابت های تیمی برگزار می‌شود.

پورسلمان: نتایج ما در بحرین خوب نبود؛ احتمالا کادرفنی تغییر می‌کند/ دغدغه ویزا و بلیت داریم

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر بامداد امروز دوشنبه (28 اسفند) برای حضور در جام جهانی مجارستان عازم بوداپست شد. علی پاکدامن، محمد رهبری، محمد فتوحی و فرزاد باهر ارسباران ترکیب تیم اعزامی هستند.

ملی پوشان اسلحه سابر طی سه روز  آِینده، آخرین جلسات تمرینی خود برای حضور در جام جهانی مجارستان را زیر نظر «کریستین بائو» مربی فرانسوی تیم ملی و مسعود فتوحی پیگیری می کنند.

تیم ملی شمشیربازی اسلحه سابر در حالی در جام جهانی مجارستان شرکت می کند  که به خاطر 24 اختلاف امتیاز المپیکی با ژاپن، تنها رقیب آسیایی اش برای کسب سهمیه تیمی المپیک، تا حد زیادی دستیابی به این سهمیه را قطعی کرده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چک در تدارک ارسال تسلیحات نظامی جدید به اوکراین
  • صهیونیست ها به خودشان هم رحم نمی کنند/ کشته شدن 20 نظامی اسرائیلی در غزه به ضرب گلوله نیروهای خودی
  • اعزام ملی‌پوشان شمشیربازی به آخرین مرحله گزینشی المپیک
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند
  • ملی پوشان اسلحه سابر عازم مجارستان شدند/ آخرین گام برای المپیک
  • ۲ کشته و ۵ زخمی بر اثر تیراندازی در واشنگتن
  • سحر و افطار ساکنان نوار غزه با موشک و گلوله سپری می‌شود
  • ستاره‌‌ای که در خرابه‌‌های یخ زده شوش، سگ بغل می‌‌کرد
  • حمله یک ببر به یک مدرسه در هند / سعی می‌کنند او را با گلوله بکشند (فیلم)
  • انفجار سر گلوله هاوان در هرات دو کشته و زخمی برجای گذاشت