Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-29@12:58:09 GMT

کارگردان مطرح هالیوودی به بالیوود می رود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۵۷۵۱

کارگردان مطرح هالیوودی به بالیوود می رود

آمیتاب باچان در بلاگش اعلام کرد کریستوفر نولان کارگردان مطرح سینما ماه مارس به دعوت کداک راهی هندوستان می‌شود.

بازیگر مشهور بالیوود افزود: کداک به عنوان بزرگ‌ترین نام در صنعت فیلم شناخته می‌شود و قرار است دوباره جایگاه خود را به دست بیاورد. بسیاری از کارگردان‌ها و تهیه کنندگان جهان ارزش‌ زیادی در تولید فیلم می‌بینند و این می‌تواند برای همه آنها مهم باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درست مانند «دانکرک» فیلمی که توسط کارگردان بزرگ کریستوفر نولان ساخته شده؛ کسی که همیشه فقط از فیلم برای تولید تصاویرش استفاده می‌کند.

باچان نوشته است: حدود یک ماه و خرده‌ای دیگر، خود آقای نولان به هند می‌آید تا به چنین موضوع مهمی کمک کند.

این چهره مشهور که اکنون ۷۵ ساله است ماه پیش گفته بود این که هنوز در عصر دیجیتال از صنعت فیلم نام می‌بریم، خوشبین کننده است و او معتقد است هالیوود دوباره به استفاده از فیلم برمی‌گردد.

وی نوشته است: اول از همه برای این که آرشیو فیلم‌ها، تعمیر و نگهداری آنها مهم است و دوم این که برای حمایت از جهان کداک باید همه دوباره تلاش کنیم. من معتقدم لس‌آنجلس و هالیوود دوباره به فیلم بازمی‌گردند. آنها می‌گویند کیفیت و حس و رنگ فیلم بی‌نظیر است. در این صورت چه به روز دیجیتال می‌آید؟ آن هم باقی می‌ماند و می‌تواند هماهنگ با فیلم یا برای تکمیل آن به کار رود اما همه مراحل پساتولید باید دیجیتال انجام شود.

این بازیگر پیشکسوت همچنین درباره این که کمپانی فیلم کداک به هند برمی‌گردد در توییتی نوشت از این امر بسیار هیجان زده است.

باچان توییت کرد: خبر! فیلم سلولوییدی دارد برمی‌گردد. کداک اوایل مارس ۲۰۱۸ مرکز خدمات خود را در بمبئی باز می‌کند! هالیوود هم دوباره به دوره فیلم برمی‌گردد.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۵۷۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داوران جشنواره کن معرفی شدند

آفتاب‌‌نیوز :

«لیلی گلادستون» بازیگر نامزد اسکار فیلم «قاتلان ماه کامل»، «اوا گرین» بازیگر فرانسوی، «عمر سی» بازیگر فرانسوی، «ابرو سیلان» نویسنده فیلم برنده نخل طلای «خواب زمستانی» در سال ۲۰۱۴، «نادین لبکی» کارگردان فیلم «کفرناحوم» که در سال ۲۰۱۸ برنده جایزه هیات داوران جشنواره کن شد، «خوان آنتونیو بایونا» کارگردان اسپانیایی فیلم نامزد اسکار «انجمن برف»، «پیرفرانچسکو فاوینو» بازیگر ایتالیایی و «هیروکازو کورئیدا» کارگردان ژاپنی برنده نخل طلای ۲۰۱۸ با فیلم «دزدان فروشگاه» اعضای هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن را تشکیل می‌دهند و طبق اعلام پیشین «گرتا گرویک» کارگردان آمریکایی نیز ریاست هیات داوران را بر عهده دارد.

به گزارش ورایتی، هیات داوران بخش مسابقه اصلی جشنواره کن مسئولیت انتخاب برنده نخل طلای بهترین فیلم، جایزه بزرگ هیات داوران، جایزه هیات داوران، جایزه کارگردانی، فیلمنامه و بهترین بازیگر زن و مرد را بر عهده دارند.

بخش مسابق اصلی جشنواره کن ۲۰۲۴ امسال شاهد رقابت ۲۲ فیلم بلند شامل «مگالوپولیس» (فرانسیس فورد کاپولا)، «کارآموز» (علی عباسی)، «متل سرنوشت» (کریم آینوز)، «پرنده» (آندریا آرنولد)، «امیلیا پرز» (ژاک اودیار)، «آنورا» (شین بیکر)، «کفن‌ها» (دیوید کراننبرگ)، «ماده» (کورالی فارگیت)، «گرند تور» (میگوئل گومز)، «مارسلو میو» (کریستف آنوره)، «گرفتار جزر و مد» (جیا ژانگ-که)، «همه آنچه ما به عنوان نور تصور می‌کنیم» (پایال کاپادیا)، «انواع مهربانی» (یورگوس لانتیموس)، «عشق فیو» (ژیل للوش)، «الماس وحشی» (آگاته رایدینگر)، «اوه، کانادا» (پل شریدر)، «با ارزش‌ترین محموله‌ها» (میشل هازاناویسیوس)، «سه مایل مانده به پایان دنیا» (امانوئل پاروو) و «دانه انجیر مقدس» (محمد رسول اُف) می‌شود.

هفتاد و هفتمین جشنواره فیلم کن از ۱۴ تا ۲۵ می ۲۰۲۴ (۲۵ اردیبهشت‌ماه تا ۵ خردادماه) برگزار می‌شود و «جورج لوکاس» خالق سری فیلم‌های «جنگ ستارگان» و استودیو انیمیشن سازی جیبلی ژاپن هم با دریافت جایزه نخل طلای افتخاری مورد تقدیر قرار خواهند گرفت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • عشق تیاگو سیلوا به چلسی: یک روز به این تیم برمی‌گردم
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • کیهان: ما محترمانه حجاب سر زنان می کنیم اما رضا شاه با ضرب و شتم حجابشان را برمی داشت
  • ما مجرم زاده می‌شویم
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد؛ بارش سیل‌آسای باران و تگرگ
  • عکس| ماجرای مصدومیت شدید سعید آقاخانی چیست؟/ حال کارگردان نون خ خوب است
  • زمستان به ۹ استان برمی‌گردد ؛ بارش‌ سیل‌آسای باران و تگرگ | طوفان گرد و خاک ۵ استان را در می‌نوردد
  • پیام قلعه‌نویی به تیم ملی فوتسال: مطمئنم با جام برمی‌گردید
  • قلعه‌نویی خطاب به ملی‌پوشان فوتسال: اطمینان دارم با جام به وطن برمی گردید+ فیلم