Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@04:08:58 GMT

۸۹۰۰ پرونده ثبتی در میاندرود آرشیو الکترونیکی شد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۶۳۶۰

۸۹۰۰ پرونده ثبتی در میاندرود آرشیو الکترونیکی شد

ساری - رئیس اداره ثبت اسناد و املاک میاندرود از آرشیو الکترونیکی هشت هزار و ۹۴۱ پرونده ثبتی در سامانه جامع املاک خبر داد.

محمد نوریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: باهمت و تلاش کارکنان و همکاری اداره فناوری و اطلاعات اداره کل، تمامی پرونده‌های ثبتی این اداره  که شامل ۲۵۷ هزار و ۶۸۶ برگ در قالب ۸ هزار و ۹۴۱ پرونده ثبتی بود، به‌صورت الکترونیکی آرشیو و در سامانه جامع املاک بارگزاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول با اشاره به اهداف و مزایای آرشیو الکترونیکی شامل کنترل و دسترسی سریع و آسان به پرونده‌ها، صرفه‌جویی در کاغذ و فضا، عدم نیاز به جابجایی فیزیکی اسناد، تهیه نسخه پشتیبان و افزایش امنیت  افزود: آرشیو الکترونیک اسناد اداره ثبت‌اسناد و املاک میان درود  با بودجه‌ای معادل ۲۴۷ میلیون ریال و در مدت کمتر از دو ماه صورت پذیرفت.

وی در ادامه از صدور ۶۴۰ سند مالکیت کاداستری در ماهه ابتدائی سال جاری در اداره ثبت‌اسناد و املاک میان درود خبر داد و گفت در این مدت بیش از سه میلیارد و ۴۵۹ میلیون ریال درآمد کسب هفت هزار و ۷۸۱ انواع معامله در دفاتر اسناد رسمی شهرستان میان درود به ثبت رسید.

رئیس اداره ثبت‌اسناد و املاک میان درود در پایان تصریح کرد در حوزه مکاتبات مکانیزه با محاکم قضائی اداره متبوعش با ۶۱۶ مکاتبه  از ۵۲۳ تقاضای رسیده مجموعاً به ۱۱۷ درصد از آن پاسخ و در حوزه پاسخ به استعلامات در کمتر از ۲ روز نیز به ۹۷/۱۰ درصد از ۶۶۶ استعلام رسیده در کمتر از ۲ روز پاسخ داده شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۳۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا مختارپور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران، با صدور حکمی عبدالله اسدی را به عنوان مشاور رییس سازمان و سرپرست اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل این سازمان منصوب کرد.

متن این حکم انتصاب به شرح زیر است؛

«برادر گرامی جناب آقای دکتر عبداله اسدی

با سلام و احترام

نظر به تعهد و سوابق ارزشمند حضرت عالی در حوزه‌های مختلف فرهنگی به موجب این حکم به «مشاورت رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی و سرپرستی اداره کل حوزه ریاست، روابط عمومی و امور بین الملل سازمان» منصوب می‌شوید.

از درگاه خداوند متعال موفقیت شما را در این مسوولیت مسألت دارم.

و من اللّه التوفیق»

کد خبر 6079008 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • ۵۹۰۰ هکتار اراضی غیرملی در استان بوشهر تثبیت شد
  • مشاور رییس سازمان اسناد و کتابخانه ملی منصوب شد
  • کمتر از یک ماه دیگر مجوزهای کاغذی باطل می‌شوند
  • ربودن دختر ۱۷ ساله به دست اراذل و اوباش محل | پای خواستگار شرور در میان بود
  • اخذ سند ثبتی ورزشگاه تختی شهرکرد
  • ۱۰ هزار دفتر اسناد رسمی الکترونیکی می‌شوند
  • حدنگاری در ۵۲ واحد ثبتی به اتمام رسیده است
  • ۱۲۴ واحد ثبتی در وضعیت نامطلوبی قرار دارند
  • مشاوران املاک چگونه شناسه یکتا دریافت کنند؟
  • مهلت اخذ شناسه یکتا برای مشاوران املاک تا پایان امروز