Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- ثبت بیشترین رکورد انتقال اطلاعات با کابل توسط گوگل، معرفی پرچمداران سری اکسپریا XZ۱ سونی، فراری F۱۲Tdf با ۱۳۰ هزار دلار آپشن و ... را در بسته فناوری میزان بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، ثبت بیشترین رکورد انتقال اطلاعات با کابل توسط گوگل، معرفی پرچمداران سری اکسپریا XZ1 سونی، فراری F12Tdf با ۱۳۰ هزار دلار آپشن و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. را در بسته فناوری میزان بخوانید.

پچ امنیتی گوگل برای دستگاه‌های اندروید

چاینا دیلی: گوگل اعلام کرد که پچ امنیتی تمام آسیب‌پذیری‌های مهم در اجزای مختلف مانند زمان اجرای اندروید، چارچوب رسانه‌ها و هسته را شناسایی می‌کند. این پچ برای همه دستگاه‌های پیکسل و نکسوس از جمله Nexus 5X، Nexus 6P Pixel، Pixel XL، Pixel 2، Pixel 2 XL و Pixel C استفاده خواهد شد تا دستگاه‌ها را ایمن نگه دارد. جدی‌ترین موارد آسیب‌پذیری امنیتی بحرانی در چارچوب رسانه‌ای است که می‌تواند یک مهاجم از راه دور با استفاده از فایل خاص طراحی شده کد دلخواه را در چارچوب یک فرآیند مجاز فعال کند. اگر چه گوگل گزارشی در مورد هک شدن دستگاه‌های کاربرانش از این طریق دریافت نکرده است اما توصیه می‌کند که افراد دستگاه‌‎های خود را به این پچ امنیتی جدید در کوتاه‌ترین زمان ممکن ارتقاء دهند. گوگل آخرین نسخه سیستم عامل اندروید 8.1 Oreo خود را در ماه گذشته که دارای پیشرفت‌ها و ویژگی‌های جدید از جمله تم‌های روشنایی و تاریکی است که به طور خودکار بر اساس تصویر پس‌زمینه صفحه اصلی روشن و خاموش می‌شوند را منتشر کرد.

ثبت بیشترین رکورد انتقال اطلاعات با کابل توسط گوگل

اسپکتروم: شرکت گوگل با همکاری فیس‌بوک رکورد بیشترین سرعت و حجم انتقال اطلاعات از طریق کابل دریایی معادل 144 هزار گیگابایت در یک ثانیه از لس‌آنجلس تا هنگ‌کنگ را ثبت کرد. کابل دریایی مورد استفاده برای ثبت بیشترین رکورد دارای 6 جفت رشته فیبر نوری با طول 13 هزار کیلومتر بین دو کلان‌شهر لس‌آنجلس و هنگ‌کنگ و در بستر دریا مستقر شده است. این کابل نوری عظیم قادر است به صورت جداگانه و به طور همزمان در مسیر رفت و برگشت 144 گیگابایت اطلاعات را در یک ثانیه منتقل کند. هدف از سرمایه‌گذاری برای توسعه این بستر عظیم انتقلال اطلاعات، ارتباط مراکز حفظ اطلاعات یا دیتا سنترهای گوگل و فیس‌بوک به شرق آسیا و دسترسی سریع و آسان به بسترهای اطلاعاتی مورد نیاز کاربران است. ساخت چنین بستر اطلاعاتی عظیمی برای حداقل سه دهه جوابگوی نیاز تبادل اطلاعاتی بین دو قاره عظیم جهان است.

فراری F12Tdf با ۱۳۰ هزار دلار آپشن

زومیت: اخیرا یک فراری F12Tdf زردرنگ به حراج گذاشته شده است که لیست آپشن‌های آن به‌تنهایی ۱۳۰ هزار دلار ارزش دارد. قرار است حراجی Mecum آغاز به کار کند. یکی از سرمایه‌گذاری‌هایی که می‌توان در این نوع حراجی‌ها انجام داد این است که به سراغ خرید یک فراری کمیاب بروید. سرمایه‌گذاری‌ در بازار بورس را فراموش کنید؛ چون يک فراری F12Tdf مدل ۲۰۱۶ به رنگ زرد جیالو تریپلو، خودرویی خاص است که در حال حاضر ۶۲۱ هزار قیمت حراج دارد؛ اما تخمین زده می‌شود که چند سال بعد بتوان آن را به قیمتی در حدود یک تا ۱.۳ میلیون دلار به فروش رساند. این مسئله نه‌تنها پرداخت پول برای این فراری را توجیه می‌کند، بلکه خرید این خودرو را به یک امر جذاب بدل خواهد کرد. روی شیشه‌ی این فراری F12Tdf برچسبی به چشم می‌خورد که ارزش آپشن‌های این خودرو را نشان می‌دهد. قیمت پایه این فراری ۴۹۰ هزار و ۵۰۰ دلار است که ۳ هزار و ۷۵۰ دلار آن هزینه تحویل خودرو و ۱۷۵۰ دلار آن مربوط به هزینه‌های جانبی است. اما آنچه این خودرو را جذاب تر می‌کند، لیست آپشن‌های آن است که ۱۳۱ هزار و ۱۲۴ دلار قیمت دارد. متأسفانه اطلاعات زیادی در خصوص آپشن‌های این خودرو وجود ندارد و تنها چیزی که به چشم می‌خورد، این است که در خط آخر این برچسب نوشته شده آپشن‌های دیگر ۷۴ هزار و ۴۸۲ دلار قیمت دارند و به جزئیات آن‌ها اشاره نشده است.


گلکسی اس 8 با به‌روزرسانی اندروید اریو، Dolby Atmos را دریافت می‌کند

با توجه به این‌که برنامه‌ی تست رام اریو برای دو گوشی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس مدتی است که آغاز شده و ادامه دارد، می‌دانیم تا انتشار اولین رام رسمی اندروید ۸.۰ اریو برای این گوشی‌ها زمان زیادی باقی نمانده است. اطلاعات رسمی به‌دست‌آمده از سامسونگ پایان دوره‌ آزمایشی این به‌روزرسانی را ۱۵ ژانویه اعلام کرده‌اند. این تاریخ با گزارش‌های قبلی که زمان انتشار رسمی به‌روزرسانی را اواخر ژانویه اعلام کرده بودند مطابقت دارد. امروز، شایعاتی مبنی بر انتشار اریو برای نوت ۸ نیز منتشر شد. در نسخه‌ بتای سامسونگ رام‌هایی جهت آزمایش به کاربران داده می‌شود. امروز یکی از این رام‌ها توسط کاربران منتشر شد و عده‌ای موفق شدند آن را روی گوشی گلکسی اس ۸ خود با پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ نصب کنند. نکته جالبی که پس از نصب این رام مشاهده شد وجود تنظیمات Dolby Atmos به‌صورت پیش‌فرض بود. دالبی اتموس نرم‌افزار صدایی است که تنظیمات اکولایزر را به‌خوبی انجام می‌دهد و در صورتی‌که کاربر از هدفون استفاده کند، می‌تواند کیفیت صدای ساراند را برای او شبیه‌سازی کند. همان‌طور که در تصاویری که کاربران در وب‌سایت ردیت منتشر کرده‌اند مشخص است، دالبی اتموس در رام اندروید ۸.۰ گلکسی اس ۸ دارای چهار حالت پیش‌فرض اتوماتیک، فیلم، موزیک و صدا است. کاربری که این تصاویر را منتشر کرده است می‌گوید نرم‌افزار فعلا به‌درستی کار نمی‌کند و تغییر بین تنظیمات پیش‌فرض، تغییری در صدای خروجی ایجاد نمی‌کند. همچنین وقتی دالبی اتموس را فعال کنید، دیگر غیر فعال نمی‌شود. بنابراین واضح است که این رام هنوز کاملا پایدار نیست و صرفا برای کسانی که کنجکاو هستند و قصد ماجراجویی دارند می‌تواند جذاب باشد. برای سایر کاربران، به‌روزرسانی رسمی حداکثر تا ۲۵ روز دیگر منتشر خواهد شد.


پرچمداران سری اکسپریا XZ1 سونی در MWC 2018 معرفی خواهند شد

دیجیاتو: اگر تا الان منتظر بودید تا سونی تلفن های هوشمند پرچمدار خود را در نمایشگاه CES پیش رو معرفی نماید این خبر نا امیدتان می کند. بر اساس گزارش وب سایت گرجستانی «Vortex» کمپانی ژاپنی قصد دارد از پرچمداران اکسپریا XZ1 پریمیوم، اکسپریا XZ1 پلاس و نیز اکسپریا XZ1s چند هفته دیرتر، در کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 رونمایی کند. براساس گزارش ها قرار است تلفن های هوشمند پرچمدار آتی سونی با به روز رسانی های بسیاری نسبت به نسل فعلی به بازار عرضه شوند. اکسپریا XZ1 پریمیوم که در بین این 3 مدل پیشرفته ترین خواهد بود از نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 2160 در 3840 (4K) بهره خواهد برد. این موبایل همچنین با چیپست اسنپدراگون 845 و 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. دوربین اصلی آن نیز احتمالاً دوگانه و با سنسورهای 12 مگاپیکسلی خواهد بود و حسگر اثر انگشت آن در قاب پشتی قرار خواهد گرفت. پیش از این تصویری از رندر دو مورد از موبایل های پرچمدار آتی سونی منتشر شده بود. در این تصویر حاشیه نمایشگر هر دو موبایل به نظر بسیار کم می رسید. دو موبایل دیگر اکسپریا XZ1 پلاس و اکسپریا XZ1s نیز دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و حسگر اثر انگشت تعبیه شده در قاب پشتی دارند ولی سایز XZ1 پلاس بزرگتر خواهد بود و از مشخصات قدرتمند تری بهره خواهد برد. XZ1 پلاس به نمایشگری 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p مجهز خواهد بود. این تلفن هوشمند با چیپست اسنپدراگون 845 همراه خواهد شد. در حالی که اکسپریا XZ1s نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی با رزولوشن 1080p دارد و چیپست قدیمی تر اسنپ دراگون 835 نیرو بخش آن خواهد بود. انتظار می رود هر دو موبایل اکسپریا XZ1 پلاس و XZ1s به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی عرضه شوند. البته بنا بر گزارشات پیشین سونی در نمایشگاه CES که از 19 تا 22 دی ماه در لاس وگاس برگزار خواهد شد نیز دست خالی نخواهد آمد و قرار است از موبایل های میان رده اکسپریا XA2، اکسپریا XA2 Ultra و اکسپریا L2 رونمایی کند. MWC 2018 چند هفته پس از آن، در بارسلون اسپانیا، از 7 تا 10 اسفند ماه برگزار خواهد شد.

 

انتهای پیام/
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۵۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید

فراری، سازنده خودروهای اسپرت لوکس، از دو مدل جدید ۱۲ سیلندر و فراری ۱۲ سیلندری اسپایدر رونمایی کرده است که برای دوستداران قدرتمندترین موتورهای بنزینی خود جذابیت دارد.

به گزارش ایسنا، این دو خودرو اولین عرضه‌های فراری در سال جاری، پس از پنج مورد در سال ۲۰۲۳ را نشان می‌دهند زیرا فراری با عرضه سریع مدل‌های جدید برای حفظ توجه مشتریان ثروتمند خود، به پیش می‌رود.

شرکت فراری به عنوان بخشی از حرکت الکتریکی گسترده‌تر در این صنعت،  از سال ۲۰۱۹ خودروهای هیبریدی الکتریکی را به محدوده خود اضافه کرده است و وعده اولین خودروی تمام الکتریکی خود را در پایان سال ۲۰۲۵ داده است. با این حال، فراری همچنین متعهد شده است که به فروش خودروهای سنتی با موتور احتراق داخلی ادامه دهد.

بر اساس گزارش رویترز، انتظار می‌رود اولین تحویل در اروپا در سه ماهه پایانی سال جاری برای ۱۲ سیلندر و در سه ماهه اول سال ۲۰۲۵ برای ۱۲ سیلندر اسپایدر باشد. فراری در مجموع ۱۵ مدل جدید بین سال‌های ۲۰۲۳ تا ۲۰۲۶، از جمله اولین خودروی برقی خود را برنامه‌ریزی کرده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیاز روزانه به ۱۵۰۰ اهداکننده خون در تهران / ثبت اطلاعات گروه‌های خونی نادر برای مواقع ضروری
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه‌های آمریکایی
  • تبلیغ گوشی گوگل توسط محجبه آمریکایی
  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • بالاترین آمار حیوان گزیدگی در کشور را این استان دارد | بیشترین گزیدگی ها مربوط به کدام حیوان است؟
  • مرجع اطلاعات بسیاری از مداحان و حتی برخی از روحانیون سرچ گوگل شده است
  • به نظر شما آینده فراری 350 چگونه خواهد بود؟ (عکس)
  • شتاب فراری برای عرضه مدل‌های جدید
  • جریمه 200 میلیون دلاری بزر‌گترین اپراتور بی‌سیم آمریکا به دلیل فروش اطلاعات کاربران
  • رقیبی تازه برای گوگل؛ موتور جستجو ChatGPT احتمالاً این هفته معرفی می‌شود