Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-23@17:08:59 GMT

جشنواره عمار برگزیدگانش را شناخت

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۶۵۹۲

‍‍‍‍‍‍

جشنواره مردمی عمار برگزیدگانش را شناخت. مراسم اختتامیه این جشنواره در فرهنگسرای بهمن برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، در پایان جشنواره هشتم، هیئت داوران فانوس جشنواره در  بخش فیلم های کوتاه داستانی  را به رضا رهتابچیان کارگردان فیلم مادر اختصاص داد. در بخش فیلم های نیمه بلند داستانی " بعد از ظهر"  ساخته  "امیر عباس ربیعی"   برترین شد و  در بخش فیلم های بلند داستانی ؛ هم  " خیال نقش"  به کارگردانی "احمد فیضی " فانوس عمار هشتم را از ان خود کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مستند با موضوع اقتصاد مقاومتی، مستند های "نشانی" ساخته اصغر بختیاری و "کارخانه جهان" ساخته مصطفی رمضان خانی فانوس گرفتند."فرزند ایران " ساخته عارف جعفری چگینی بهترین مستند با موضوع مدافعان حرم شد.فانوس بهترین مستند با نقد درون گفتمانی به تهیه کنندگان فیلم های  " تلکه"   و  "فروشنده "  رسید. اولین برخورد ساخته حمیدرضا حیدری بهترین مستند با موضوع تاریخ معاصر و فتنه 88 شد. " قائم مقام"  علی صدری نیا جایزه ویژه این بخش را به خود اختصاص داد.فانوس بهترین مستند با موضوع بیداری اسلامی و جهانی  به وحید فراهانی برای فیلم " با صبر زندگی " رسید. "پرزیدنت  اکتور سینما" به کارگردانی محمد رضا برونی بهترین مستند با موضوع جنگ نرم شد و مستند فرج الله سلحشور ساخته محمد سعیدغدیریان هم توانست فانوس بخش بهترین مستند با موضوع جبهه فرهنگی و سبک زندگی را به خود اختصاص دهد.  دانلود  

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، انیمیشن کوتاه «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، از تولیدات مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و انیمیشن به بخش مسابقه فیلم‌های انیمیشن دومین جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن «ورونژ» در روسیه راه پیدا کرد.

پخش «ملودی» با واحد بین‌الملل مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی است. «ملودی» ماجرای دو کودک خردسال را روایت می‌کند که در همسایگی یکدیگر زندگی می‌کنند. یکی از این دو کودک، «ملودی» نام دارد و دیگری پسر بچه‌ای است که روزی هنگام بازی دچار سانحه شده و ویلچیرنشین می‌شود...

جشنواره انیمیشن «ورونژ» از ۱۰ تا ۱۳ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

کد خبر 6085270

دیگر خبرها

  • شش فیلم داریوش مهرجویی در جشنواره مسکو‌ نمایش داده می‌شود
  • «احمد» در هند جایزه گرفت
  • جزئیاتی درباره ۱۳ فیلم جدیدی که به جشنواره کن ۲۰۲۴ اضافه شد
  • جشنواره معلولین هند به مستند «احمد» جایزه داد
  • جشنواره فیلم کن ۱۳ فیلم را بر فهرست فیلم‌هایش افزود
  • اضافه شدن ۱۳ فیلم دیگر به بخش‌های مختلف جشنواره کن
  • نمایش «ملودی» در جشنواره انیمیشن «ورونژ»
  • جزییات جشنواره عکس نیکوکاری تشریح شد
  • درباره «بی بدن» و «قوی‌دل»/ پرونده‌های واقعی، اشک‌ها و لبخندها
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد