Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@08:53:12 GMT

دانش‌آموزان نخبه دشتی به جامعه معرفی شوند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۶۶۶۶

دانش‌آموزان نخبه دشتی به جامعه معرفی شوند

دشتی- سرپرست فرمانداری دشتی بر ضرورت شناسایی نخبگان در مدارس شهرستان تاکید کرد و گفت: این افراد باید به نحو مطلوب به جامعه معرفی شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی صبح شنبه در نشست با شورای دانش آموزی مدرسه مهدیه لنگک ضمن تقدیر از تلاش‌های صورت گرفته اعضای شورای دانش آموزی اظهار داشت: نقش شوراهای دانش آموزی در تصمیم گیری ها وبرنامه ریزی در مدرسه انکار ناپذیر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تاکید بر اینکه شوراهای دانش آموزی مشاورین امین در مدارس هستند، افزود: شوراهای دانش آموزی ضمن شناسایی و احصاء مشکلات مدرسه راهکارهای لازم نیز به مدیر مدرسه ارائه دهند.

حسینی با بیان اینکه شوراهای دانش آموزی باید از قدرت چانه زنی بالایی برخوردار باشند، ادامه داد: شما نقش بسزایی در تعیین سرنوشت خود ایفا می کنید.

وی بیان کرد: از زمان اجرای طرح نشاط اجتماعی در سطح شهرستان تاکنون این مدرسه با همکاری دانش آموزان به خوبی برنامه ها را اجرا کرده است.

حسینی با بیان اینکه تلاش داریم بخش آموزش را در ردیف اول اعتبارات عمرانی قرار دهیم، بیان کرد: متناسب با ظرفیت و پتانسیل مدرسه فرصت ها را شناسایی و به مدیر مدرسه ارائه شود.

وی تصریح کرد: دانش آموزان نخبه در مدارس شناسایی و به نحو مطلوب به جامعه معرفی شوند.

حسینی با اشاره به طرح نخبه پروری گفت: این طرح با حمایت دولت در حال اجرا است و در سال گذشته نیز با اجرای این طرح تعداد قبول شدگان در کنکور سراسری به دو برابر افزایش یافت.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۶۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود

 قشلاقی در جلسه شورای آموزش و پرورش هشترود با بیان اینکه نبود مدارس فرزانگان و تیزهوشان باعث مهاجرت نخبگان و دانش آموزان تیز هوش به سایر شهر‌ها می‌شود گفت: این کار باعث بالا رفتن رتبه کنکور سایر شهر‌ها و پایین آمدن رتبه کنکور در هشترود می‌شود.

وی ادامه داد: اگر یک مدرسه در هشترود ایجاد شود می‌تواند دانش آموزان مناطق هشترود، نظرکهریزی و چاراویماق را پوشش دهد و باعث افزایش رتبه کنکور در این مناطق شود.

قشلاقی افزایش سهمیه دانشگاه فرهنگیان و ماده ۲۸ فرهنگیان در مناطق هشترود و نظرکهریزی و تجهیز هنرستان فنی وحرفه‌ای را خواستار شد و افزود: اگر این هنرستان تجهیز شود رغبت دانش آموزان به ادامه تحصیل در این رشته‌ها بیشتر می‌شود.

وی گفت: متاسفانه راه دسترسی به تنها هنرستان فنی و حرفه‌ای هشترود هم با توجه به اینکه در خارج از محدوده شهر قرار دارد خراب شده است و غیر قابل تردد است از این رو دانش آموزان علی الخصوص در زمان‌های بارش به سختی به این هنرستان رفت و آمد می‌کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • ضرورت ایجاد مدرسه فرزانگان و تیزهوشان در هشترود
  • کرمان قهرمان مسابقات والیبال دانش آموزان استان کرمان شد
  • برپایی جشنواره کارآفرینان کوچک با شعار «مدرسه کارآفرین»
  • اجرای طرح "ایما" در مدرسه راهیان کوثر شهرستان رزن
  • شروع طرح ماهر هلال‌ احمر در مدارس استان مرکزی
  • صدور مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در ۳ استان کشور
  • مجوز راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور صادر شد
  • راه‌اندازی مدارس سمپاد عشایری در سه استان کشور
  • آغاز طرح ملی مهارت آموزی رشته‌های ورزشی در مدارس شهرستان گناوه