Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-08@23:32:49 GMT

محبوبیت سپاهیان امام زمان(عج) نزد مردمان

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۶۷۲۶

محبوبیت سپاهیان امام زمان(عج) نزد مردمان

خبرگزاری شبستان: «... آنان به قدری محبوبیت دارند که جایی از زمین بر جای دیگر فخر و مباهات می کند و می گوید: یکی از یاران مهدی عجل الله تعالی فرجه بر من گام نهاد و از این جا گذشت.»

به گزارش خبرگزاری شبستان، در روایات اهل بیت(ع) شمای کلی از جامعه عصر ظهور در مسائل مختلف از اقتصاد، فرهنگ و اخلاق گرفته تا سیاست و امور نظامی ارائه شده تا بشر بداند چه مدینه فاضله ای را پیش رو دارد و برای رسیدن به ان همه هم خویش را به کار بگیرد، چنان که امام باقر(ع) در حدیثی شریف محبوبیت سپاه حضرت بقیه الله الاعظم(عج) را وصف کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حضرت باقرالعلوم(ع) می فرمایند: «گویا یاران مهدی علیه السلام را می بینم که سراسر زمین و آسمان را احاطه کرده اند و هیچ چیز در جهان نیست که فرمانبردا و تسلیم محض آنان نباشد. درندگان زمین و پرندگان شکاری نیز در پی خشنودی آنان هستند. آنان به قدری محبوبیت دارند که جایی از زمین بر جای دیگر فخر و مباهات می کند و می گوید: یکی از یاران مهدی عجل الله تعالی فرجه بر من گام نهاد و از این جا گذشت.»

 

منبع: بحارالانوار، ج 52، ص 327؛ کمال الدین، ج 2، ص 673.

پایان پیام/9

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«نیچروان بارزانی» با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد

به گزارش خبرگزاری مهر، آقای «نیچروان بارزانی» رئیس اقلیم کردستان عراق پیش از ظهر امروز با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کرد.

کد خبر 6098425 هادی رضایی

دیگر خبرها

  • اجتماع بزرگ دختران دانشجو در حرم حضرت معصومه(س) + تصاویر
  • رهایی از اعدام به واسطه حضور خادم‌یاران رضوی
  • اجتماع بزرگ "فرمانده مهدی" در یزد برگزار شد
  • پیام تسلیت آیت الله نورمفیدی در پی شهادت مامور گلستانی فراجا
  • نکته مهمی که در توقیع امام زمان (عج) به شیخ مفید اشاره شد
  • «نیچروان بارزانی» با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کرد
  • آیا بانوان می‌توانند امام جماعت شوند؟ + نظرات مراجع تقلید
  • برگزاری اجتماع «فرمانده مهدی» در مهریز
  • نه از یاران «ب. ز» می‌گویند نه مسائل مالی پرونده را شفاف می‌کنند
  • ۴ دهه زندگی مهدی نصیری؛ از کیهان تا بی‌بی‌سی