Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در این مسابقات که 140 ورزشکار از 15 شهرستان آذربایجان شرقی در آن حضور داشتند در رده تیمی شهرستان های هشترود الف با 82، ملکان با 81، تبریز با 56، اهر با 46، اسکو با 42 و هشترود ب با 38 امتیاز به ترتیب اول تا ششم شدند.
10 نفر برتر این مسابقات جواز حضور در مسابقات بین المللی کشتی آشیرما گرامیداشت دهه فجر که از 25 تا 27 بهمن به میزبانی شهرستان خوی در آذربایجان غربی برگزار خواهد شد را کسب کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این مسابقات با شرکت کشورهای ترکیه،عراق و جمهوری آذربایجان و پنج استان آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان و قزوین برگزار خواهد شد.
برای حضور در این مسابقات و در بخش انفرادی و رده جوانان و اوزان 55 کیلو مهدی صبوری از هشترود الف، 60 کیلو مهدی حمزه از ملکان، 65 کیلو ابراهیم واحدی از اسکو، 74کیلو پدرام رضازاده از ملکان و 84 کیلو محمد مهدی پور از تبریز انتخاب شدند.
همچنین در رده بزرگسالان در وزن 74 کیلو علی خدایی از بستان آباد، 84 کیلو حبیب حدادی از هشترود ب، 96 کیلو میثم سلیمی از تبریز، 100 کیلو میثم مظفری از هشترود الف و در 120 کیلو رسول ابراهیمی از هشترود الف برای حضور در مسابقات بین المللی کشتی آشیرما انتخاب شدند.
حجت حسین پور رئیس اداره ورزش و جوانان هشترود گفت: این جشنواره ورزشی با هدف ارتقاء هویت قومی و ملی و غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان برگزار شد.
وی گفت: در بخش برکت این جشنواره نیز انواع غذاهای محلی از جمله انواع آش‌ ها‌، کوفته‌، آبگوشت‌‌‌، نان و انواع خشکبار و صنایع‌ دستی هشترود به نمایش در آمد‌.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز

سرپرست معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان آذربایجان شرقی گفت: مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز  پیش از این در قالب ۲ مسابقه ملی پایان‌نامه و کتاب سه‌دقیقه‌ای اجرا می‌شد که امسال با تجمیع مسابقات قبلی و با عنوان مسابقات ملی سدید در پنج بخش پایان‌نامه، کتاب، مقاله، طرح پژوهشی و اختراع برگزار می‌شود.

کنعانی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه‌های استان می‌توانند برای شرکت در بخش‌های مختلف این مسابقات با ورود به آدرس https://survey.porsline.ir/s/b ۴ pDg ۷۷ و تکمیل اطلاعات مورد نیاز اقدام کنند و یا برای دریافت اطلاعات بیشتر با شماره ۳۳۳۲۱۱۲۰-۰۴۱ تماس گرفته و یا به معاونت فرهنگی سازمان جهاددانشگاهی استان واقع در دانشگاه تبریز ساختمان جهاددانشگاهی مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛ جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کری‌خوانی فوتبالی عجیب پدر و پسر کشتی‌گیر؛جنگ قرمز و آبی در خانه قهرمان
  • کل‌کل سرخابی بین پدر و پسر قهرمان کشتی
  • ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • تلاش برای ایجاد پست برق ۴۰۰ کیلو ولت در هشترود
  • برگزاری مسابقات ملی ارائه سه دقیقه‌ای در تبریز
  • حضور سه دوچرخه سوار استان در اردوی تیم ملی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیم کامل
  • حضور ۶ دوچرخه سوار و یک مربی از آذربایجان شرقی در اردوی تیم ملی
  • بازتاب موفقیت شاگردان رنگرز در UWW؛ ایران اولین تیمِ کامل