Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسئول مرکز لرزه‌نگاری استان کرمانشاه گفت: در ۹ ماه گذشته ۱۶۷۷ زمین‌لرزه در استان کرمانشاه به وقوع پیوسته است. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۹ استانها کرمانشاه نظرات

فرهاد فروزی در گفت‎وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، با بیان اینکه در 9 ماه گذشته در مجموع 1677 زمین‎لرزه در استان کرمانشاه اتفاق افتاده است، اظهار داشت: بزرگترین زمین لرزه در استان کرمانشاه از ابتدای امسال تاکنون در تاریخ 21 آبان ماه به بزرگی 7 و 3 دهم ریشتر در حوالی ازگله رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول مرکز لرزه‌نگاری استان کرمانشاه با بیان اینکه سرپل‎ذهاب، تازه‎آباد، ازگله، قصرشیرین و گهواره بیشترین آمار زلزله را به خود اختصاص داده‎اند، گفت: بیشتر زمین‎لرزه‎های اتفاق افتاده طی امسال پس‎لرزه‎های مربوط به زمین‎لرزه هفت و سه دهم ریشتری ازگله است.

فروزی افزود: از این تعداد زمین‎لرزه 70 مورد در بهار، 83 مورد تابستان و 1524 مورد در فصل پاییز اتفاق افتاده است.

وی با اشاره به اینکه در مدت مشابه سال گذشته 224 مورد زمین‎لرزه در استان کرمانشاه رخ داده است، عنوان کرد: بزرگترین زمین‎لرزه در سال گذشته در تاریخ 22 خرداد با بزرگی چهار ریشتر در حوالی تازه‎آباد به وقوع پیوست.

مسئول شبکه لرزه‌نگاری استان کرمانشاه خاطرنشان کرد: شبکه لرزه‌نگاری استان به عنوان مرکز منطقه لرزه‌نگاری غرب کشور با پوشش استانهای کرمانشاه، همدان، لرستان، ایلام و کردستان با دارا بودن بیش از 18 ایستگاه لرزه‌نگاری باند پهن، تمامی زمین‌لرزه‌‌های رخ داده در کرمانشاه و دیگر استانها را به طور شبانه‌روزی ثبت و پردازش می‌‌کند.

انتهای پیام/

R41380/P1486/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۸۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • فیلم رقص شدید خودرو و منازل ژاپنی‌ها در زمین‌لرزه وحشتناک امروز!
  • وقوع زمین‌لرزه ۶.۹ ریشتر در جنوب ژاپن+ فیلم
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • زمین لرزه در شهمیرزاد