Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، فریبا صادقی درباره استعفایش از نایب‌رئیسی والیبال بانوان، اظهار داشت: بالافاصله بعد از مجمع هم به خاطر عرف و هم به خاطر صحبت‌هایی که قبلا با داورزنی داشتم استعفایم را به ضیایی دادم. اردیبهشت که با داورزنی صحبت داشتم به او گفتم نمی‌توانم تا انتخابات بیشتر بمانم. فکر می‌کردم در طول 2-3 ماه انتخابات برگزار شود، اما به درازا کشید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به خاطر قولی که دادم تا زمان انتخابات صبر کردم اما شغل من مربیگری است. برنامه‌هایی که آقایی ضیایی در بخش بانوان دارد بسیار خوب است به همین دلیل شخصی را می‌خواهد که تمام وقت باشد و حتی در زمان‌های غیر اداری هم وقت بگذارد. فدراسیون باید از حالا به فکر تیم بزرگسالان باشد.

نایب‌رئیس سابق والیبال بانوان با اشاره به اینکه برای تیم بانوان باید مربی خارجی جذب کنیم، خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم گزینه خارجی مناسب‌ترین گزینه برای تیم ملی بانوان باشد. در بخش پایه هم من مذاکراتی داشتم و قرار بود قبل از سال جدید مربی خارجی از چین بیاوریم. چین با توجه به رشدی که کرده در آسیا در همه رده‌ها حاضر است و تیم دارد. بهترین انتخاب ما می‌تواند از این کشور باشد از طرفی آنها دستمزد بالایی نمی‌خواهند حالا باید ببینیم فدراسیون چه برنامه‌ای خواهد داشت.

صادقی همچنین درباره دیدار تیمش با پیکان در هفته پنجم لیگ برتر، عنوان کرد: می‌دانستم بازی سنگینی خواهیم داشت. پیکان در ترکیب اصلی‌اش 6-5 بازیکن ملی دارد و بازی هم در خانه حریف بود. با وجود مشکلات مالی تمام تلاش‌مان را کردیم. ما امسال نتوانستیم هیچ پولی به بازیکنان بدهیم و معوقات سال گذشته نیز باقی مانده است اما بازیکنان ما پذیرفتند با همین شرایط کار کنند و از هیچ تلاشی هم فروگذار نکردند. با تغییر تاکتیک و ارنج توانستیم 3 ست بعدی بازی با پیکان را ببریم.

601

والیبال نایب‌رئیسی فریبا صادقی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۶۸۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان


به گزارش خبرگزاری صدا وسیما مرکز خراسان رضوی، ۵ بازیکن سپک تاکرا و یک مربی از خراسان رضوی به اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای دختران در کرمانشاه جهت شرکت در مسابقات آسیایی تایلند دعوت شدند.

بهناز احمدنیا به عنوان مربی و ناهید ترابی، مهدیس هندویی، صبا طباطبایی، غزل شیرخانی و اعظم دادگر به عنوان ورزشکار در اردو حاضر هستند.

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • قلم قرمز روی شاه ماهی نقل و انتقالات پرسپولیس
  • مربی جهانبخش میراث‌دار کلوپ شد / آرنه اسلوت سرمربی جدید لیورپول کیست؟
  • فریز تخمک، راهی برای حفظ قدرت باروری دختران
  • نمایندگان خراسان رضوی در اردوی انتخابی تیم ملی سپک تاکرای بانوان
  • والیبال نشسته به دنبال نمایش جدید در پاریس/سید طلا با تاکتیک نوین
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!