Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، استاندار کُردستان با تأکید بر اتمام سالن گولان سنندج، گفت: باید با کمک منابع استانی، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور تا هفته دولت سال آینده این پروژه به بهره برداری برسد.
بهمن مرادنیا، در حین بازدید از چندین پروژه ورزشی در استان، اظهار کرد: تکمیل و تسریع در احداث سالن 6 هزار نفری سنندج یکی از نیازهای اصلی و اولویت‌های مهم در کُردستان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی خاطرنشان کرد: با توجه به نبود سالن مناسب در مرکز کُردستان نمی‌توان میزبانی رقابت‌های بین‌المللی و مناسبی را بر عهده گرفت و این موضوع در وضعیت ورزش استان تأثیر بسزایی داشته است.
مرادنیا گفت: با توجه به برگزاری جلسه اخیر با وزیر ورزش و جوانان، تکمیل این پروژه ورزشی از محل منابع استانی در کنار اعتبارات شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی کشور انجام می‌شود.
او می گوید: با توجه ارزیابی‌های صورت گرفته تکمیل این پروژه در حال حاضر یکی نیازهای اصلی استان کُردستان در بخش ورزش به شمار می‌رود و باید تمام عزم‌ها را برای تحقق این مهم جزم کنیم.
مرادنیا افزود: تاکنون 6 میلیارد تومان عوارض شهرداری این پروژه توسط استان پرداخت شده است و پیگیری برای جذب اعتبار بیشتر در راستای تکمیل و بهره‌برداری از آن نیز همچنان ادامه دارد و 10 میلیارد تومان از محل اعتبارات استان برای اتمام آن در نظر گرفته شده است.
استاندار کُردستان به ظرفیت بالای استان در حوزه ورزش گریزی زد و افزود: حضور و درخشش تیم‌های استان کُردستان در مسابقات ورزشی، نشان دهنده وضعیت خوب ورزش است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۷۵۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است

استاندار اصفهان گفت: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی رینگ چهارم باید از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا این پروژه به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، سیدرضا مرتضوی امروز _ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازدید از رینگ چهارم ترافیکی کلان‌شهر اصفهان با بیان اینکه آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است که باید در کنار مباحث ترافیکی به موضوع این موضوع به صورت اساسی رسیدگی شود، اظهار کرد: منابع متحرک را به‌عنوان راهبرد اساسی در کلان‌شهر اصفهان مد نظر داشته باشیم.

وی افزود: برای تکمیل پروژه و رفع مشکلات موجود باید از وزیر کشور برای حضور در اصفهان و آزادسازی اراضی راه آهن دعوت کنیم.

استاندار اصفهان تصریح کرد: برای تأمین اعتبارات و منابع مالی نیز لازم است از وزیر راه و شهرسازی کمک بگیریم، زیرا رینگ طلایی کلان‌شهر اصفهان به تنهایی توسط منابع استانی نمی‌تواند تکمیل شود.

این خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 747849

دیگر خبرها

  • رینگ چهارم با منابع استانی تکمیل نمی‌شود/ آلودگی هوا دغدغه اصلی برای اصفهان است
  • هاشمی: امروز آرزوی دیرینه ورزش محقق شد / نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم +فیلم
  • هاشمی: مراسم تجلیل از قهرمانان در سال ۱۴۰۲ با حضور رئیس جمهور برگزار خواهد شد/ نسبت به سال گذشته، ۹۴ درصد رشد در افتتاح پروژه‌ها داشته‌ایم
  • کتابخانه‌های سیار در کشور توسعه می‌یابد + فیلم
  • وعدۀ افتتاح ورزشگاه خرم‌آباد در سفر دوم رئیس‌جمهور
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • تکلیف میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان فردا مشخص می‌شود
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • ورزشگاه خرم آباد در اختیار تیم خیبر قرار می‌گیرد
  • استادیوم ورزشی شهر آباد تکمیل می‌شود