Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج قزوین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در دیدار با مدیران هسته گزینش استان که صبح امروز(شنبه) در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت:هر نظام حکومتی و سازمان دولتی یا خصوصی برای اینکه متناسب با ساختار و اهداف خود نیروی انسانی مناسب داشته باشد، نسبت به انجام گزینش نیروهای انسامی اقدام می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود:در نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی هم با توجه به اینکه نظام تغییر یافته بود باید نیروهای انسانی متناسب با اهداف و ساختار نظام جمهوری اسلامی روی کار می آمدند که این امر موجب شد امام راحل بحث هسته گزینش را مطرح کنند.
استاندار قزوین اضافه کرد:با کمال تأسف متوسط کار روزانه کارکنان دستکاه های اجرایی پایین است که یکی از دلایل آن را می توان سیستم اداری تعریف شده دانست.
زاهدی ادامه داد:یه سری صلاحیت های کلی در هسته گزینش بررسی می شود اما بقیه تناسب های لازم با سازمان برای انتخاب نیروهای انسانی لحاظ نمی شود.
وی با تأکید بر اینکه باید راهکارهای گزینش را مرتب تغییر داده و روش های جدید به کار ببریم، عنوان کرد:از علم روان شناسی برای گزینش اصلا استفاده نمی کنیم در حالی که استفاده از این دانش در گزینش ها می تواند بخشی از مشکلات سیستم.اداری را مرتفع کند
استاندار قزوین تصریح کرد: بخشی از درخواست های نقل و انتقالی که در سیستم اداری داریم، به این دلیل است که در ملاک های گزینش مباحث روان شناسی گنجانده نشده است.
زاهدی گفت:سنجش میزان صداقت بسیار مهم است و خیلی باید مواظب حیثیت افراد باشیم و به آن توجه کنیم.
وی خاطرنشان کرد:یکی از مشکلات ما توصیه هایی است که برخی برای گزینش نیروهای انسانی دارند بنابراین به مسوولان گزینش تأکید می کنم آنچه شرعی و قانونی است باید انجام دهید و به توصیه ها توجه نکنید.
استاندار قزوین اظهار داشت:روش های نوین باید برای گزینش افراد به کار گرفته شود و نیروهای انسانی جذب شده علاوه بر صلاحیت های عمومی، صلاحیت های تخصصی لازم را برای سمتی که در آن قرار می گیرد، داشته باشد.
زاهدی خطاب به مسولان هسته گزینش استان بیان کرد:کار بسیار باارزش و بااهمیتی برعهده دارید که اگر زحمات شما نبود به مشکلات زیادی در سیستم اداری برخورد می کردیم.
وی یادآور شد:زحمات نیروهای هسته گزینش نتایج بسیار خوبی به همراه داشته و قابل تقدیر است.
1009/پ30/ب

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۷۷۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موزه‌های آنلاین طراحی شد

علی وکیلی، مدیرعامل یک شرکت خلاق فعال در زمینه برندینگ مستقر در کارخانه نوآوری آزادی، به خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،  در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا درباره یکی از روش‌های نوین برندینگ محصولات که توسط این شرکت خلاق ارائه شده است، توضیح داد: طراحی یک موزه آنلاین برای صنایع و واحدهای تولیدی در راستای برندینگ محصولات و شناخته‌شده‌تر کردن آن‌ها یکی از روش‌های نوین برندینگ توسط این شرکت است.

وی در همین راستا افزود: در اکثر مواقع یک تاریخچه منسجم از فعالیت‌ها، محصولات، افتخارات و خلاصه تمام امور مربوط به یک برند، وجود ندارد یا شاهد این هستیم که خیلی از شرکت‌ها، درقالب روش‌های سنتی مانند بروشور، اطلاعات و خدمات مربوط به خوود را به مشتری ارائه می‌کنند.

وکیلی توضیحات دقیق‌تری از روش نوین این مجموعه برای طراحی موزه آنلاین ارائه کرد و گفت: درواقع، این موزه‌ها براساس چند مرحله اساسی، طراحی مفهوم یا مفهوم‌سازی، طراحی آنلاین و شبکه‌سازی محصول و درنهایت طراحی معماری تکنولوژیکال، طراحی می‌شوند.

وی ادامه داد: این خدمات بر بستر وب و طراحی موزه‌های‌ آنلاین براساس قصه و روایت هر برند و محصول ارائه می‌شوند.

این فناور حوزه برندینگ درباره نحوه اجرایی‌سازی ایده‌ها برای برندینگ محصول توسط این مجموعه توضیح داد: اساس کار شرکت به‌صورت«EPC» یا سیستم کار طراحی، تامین تجهیزات و اجرای پروژه  از صفر تا صد توسط کارفرما است.

 

 

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • کشته شدن دوچرخه‌سوار قزوینی در تصادف با پراید
  • پایان مرحله سوم لیگ برتر آب‌های آرام
  • احترام به HSE رویکرد احترام به کارکنان و شهروندان است/هدف برنامه ۱۴۱۰ مباحث زیست‌محیطی است
  • موزه‌های آنلاین طراحی شد
  • نیروها به تناسب ظرفیت اشتغال در حوزه معدنی کرمان آموزش ببینند
  • اورژانس قزوین ‌۱۲۰ نیرو کم دارد
  • افزایش انگیزه سرمایه انسانی، اولویت وزارت نفت
  • داستان روز اول (6+4 نکته درباره جامعه پذیری کارکنان در سازمان)