Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-04@23:24:53 GMT

تشییع دو شهید فاطمیون در تهران+عکس و فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۸۰۳۵

تشییع دو شهید فاطمیون در تهران+عکس و فیلم

‍‍‍‍‍‍

پیکر مطهر شهیدان «تقی رستمی» و «رضابخش یعقوبی» از لشکر فاطمیون در تهران برگزار شد. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۷ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، پیکر مطهر شهیدان «تقی رستمی» و «رضابخش یعقوبی» از لشکر فاطمیون روز گذشته، 15 دی ماه 96 در تهران برگزار شد. این دو شهید از رزمندگان افغانستانی لشکر فاطمیون بودند که چندی پیش برای دفاع از حریم اهل بیت(ع) داوطلبانه راهی سوریه شدند و پس از مدتی توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تشییع پیکر این دو شهید فاطمیون از میدان معلم واقع در خیابان حیدری، انتهای خیابان شهیدان بهرامی آغاز شده و به سمت موزه شهدا در منطقه 18 ادامه پیدا کرد. پیکر مطهر این شهیدان بعد از تشییع در قطعه 50 گلزار شهدای تهران در جوار سایر شهدای فاطمیون به خاک سپرده شدند.

 

انتهای پیام/

R1013186/P1013197/S4,38/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۰۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان

همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در کرمان تشییع و تدفین شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، عصر امروز، همزمان با سالروز شهادت رئیس مکتب تشیع امام جعفر صادق علیه السلام، با حضور پر شور مردم ولایتمدار و شهیدپرور پایتخت مقاومت اسلامی، پیکر مطهر دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس در منطقه سیمک کوهپایه کرمان و رفسنجان تشییع و تدفین شدند.

لازم به ذکر است پیکر مطهر یکی از این شهدا در منطقه سیمک کوهپایه تشییع و تدفین شد؛ این شهید بزرگوار 19 ساله بوده که در عملیات خیبر به شهادت رسیده است و شهید دیگری که امروز پیکر مطهر آن در رفسنجان آرام گرفت، 24 ساله‌ بوده که عملیات بدر به شهادت رسیده است.

استقبال از 2 شهید گمنام در فرودگاه کرمان

شهید گمنامی که امروز مهمان مردم رفسنجان و کاروان صادقیه مردم خطه نوق بود پس از طواف بر گرد حرم امامزاده سیدجلال‌الدین اشرف، از میدان شهید سلیمانی تا میدان حضرت ابراهیم تشییع و در آرامگاه ابدی‌اش حسینیه نخل تدفین شد.

به گزارش تسنیم پیکر مطهر این دو شهید گمنام دوران دفاع مقدس عصر پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت با استقبال پرشور مردم وارد فرودگاه کرمان شدند.

انتهای پیام/511/

 

دیگر خبرها

  • تشییع پیکر شهید گمنام در اشکذر + فیلم
  • تدفین پیکر مطهر ۲ شهید گمنام در کرمان
  • تشییع پیکر مطهر شهید «حاج محمد رنجنوش»
  • تشییع پیکر شهید مطهر حاج محمد رنجنوش
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مادر شهیدان والامقام دزفولی در اندیمشک
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • تشییع پیکر چند شهید دفاع مقدس در مشهد و تهران
  • قطعه ای از بهشت در زمین + فیلم
  • تشییع پیکر مطهر شهید تازه شناسایی شده در زرقان
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم