Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان‌ها > آذربایجان غربی - فرماندار ارومیه عامل اصلی اعتراضات اخیر در کشور را مسائل اقتصادی بیان کرد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان‌غربی، عباس حسن‌خانی در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان ارومیه گفت: دامنه و عامل اصلی اعتراضات اخیر، مسائل اقتصادی بوده است.
وی افزود: در قوانین کشور ظرفیت های لازم برای بیان مطالبات مردم پیش بینی شده که متاسفانه گاهاً مغفول مانده است و باید ظرفیت خود را برای شنیدن اعتراضات مردم بالا ببریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرماندار ارومیه خاطرنشان کرد: مسئولان باید ضمن شنیدن اعتراضات، پاسخ قانونی و قانع کننده به مردم بدهند.
وی اضافه کرد: خوشبختانه پلیس در ارومیه به صورت حرفه ای اعتراضات را مدیریت کرد ضمن اینکه طرح موضوع اعتراضات داخلی ایران در شورای امنیت سازمان ملل توسط آمریکا، نشان از حمایت این کشور از بی نظمی در کشورمان دارد.
حسن‌خانی گفت: آمریکا در نشست شورای امنیت، صریحاً از حرکت به سوی تضعیف ایران اعلام حمایت کرد.
وی افزود: مبارزه با قاچاق یک مطالبه ملی است که در اعتراضات اخیر از طرف مردم مطرح شد که وظیفه مسئولان در مقابله با این مقوله را چند برابر کرد.
فرماندار ارومیه تصریح کرد: بخشی از رکود حاکم بر بازار ارومیه ناشی از سفر مردم به ترکیه و خرید کالا از شهرهای مرزی این کشور است که اخذ عوارض سفر می تواند خرید مردم را به سوی بازار داخلی سوق دهد.
وی افزود: باید به این باور برسیم که برای افزایش آرامش و رونق اقتصادی در کشور، گرایش به خرید کالای داخلی باید گسترش یابد.
حسن‌خانی گفت: امروز شاهد کاهش چشمگیر قاچاق کالا در ارومیه هستیم.
وی افزود: چند نفر از سربازان گمنام امام زمان اخیراً در راستای تامین امنیت و آرامش در آذربایجان غربی شهید شدند که باید قدردان جانفشانی این عزیزان باشیم.

 

46

کلید واژه‌ها : تجمعات اعتراضی - قاچاق - ارومیه - راهپیمایی ها و تجمعات -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد

سرهنگ دهقان رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی گفت: مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کلان سوخت، گشت زنی و کنترل محور‌های مواصلاتی استان به یک دستگاه تریلی مشکوک و آن را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند. 

او افزود: مأموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده‌های نفتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال کشف کردند. 

بیشتر بخوانید

 کشف هزار و ۹۰۰ لیتر سوخت قاچاق در نهبندان

سرهنگ دهقان اظهار کرد: مأموران در این رابطه یک دستگاه تریلی توقیف و یک متهم را دستگیر کردند که با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد. 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی بیان کرد: مبارزه با قاچاق کلان سوخت به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد و از شهروندان می‌خواهیم به منظور مشارکت در این امر هر گونه اخبار و اطلاعاتی از فعالیت قاچاقچیان دارند، از طریق سامانه ۰۹۶۳۰۰ به پلیس امنیت اقتصادی اطلاع دهند تا در اسرع وقت با متخلفان برخورد قانونی صورت گیرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • اتباع و قاچاق سوخت دو مسئله اصلی هرمزگان
  • شوراها عرصه ظهور حضور مردم در حکمرانی هستند
  • مجلس دوازدهم در پیگیری مسائل اقتصادی یک‌صدا خواهد بود
  • توقیف شمش‌های قاچاق در ساری
  • اتباع بیگانه و قاچاق سوخت دو مساله اصلی هرمزگان است
  • کشف ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در خراسان جنوبی
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف شد
  • وجود ۱۴ نقطه حادثه‌خیز در محورهای مواصلاتی ارومیه
  • جامع دیدن مسائل از سوی فعالان رسانه و تعامل مسئولان لازمه حل مسائل کشور
  • یک خیزش و ۱۰ پیام