Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز به نقل از ستاد خبری یازدهمین جشنواره بین‎المللی فیلم های ورزشی، این آثار از سوی هیأت انتخاب این جشنواره برای حضور در بخش مسابقه معرفی شدند.

فیلم‎های داستانی کوتاه و نیمه بلند: «سگ جون» به کارگردانی امید ادیب پرور، «آریو والیبال» به کارگردانی محمد بخشی، «بیست و شش» به کارگردانی محمدعلی هاشم پور، «بریسبال» به کارگردانی ریحانه مرتضایی نیا، «گزارشگر» و «جایی میان ابرها» به کارگردانی سید محمدرضا خردمندان، «3» به کارگردانی جامس اوکامپو از فیلیپین، «رکاب برای زندگی بهتر» به کارگردانی ساندیپ راجندرا سونار از هند، «من سوباسا هستم» به کارگردانی بلال کورکات از ترکیه، «داستان یک موتورسیکلت» به کارگردانی جان کوئین دوآن مو از چین، «رویاهای دلریا» به کارگردانی وارون تاندون از هند، زیاب کامو از عراق.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پویانمایی کوتاه و نیمه بلند: «حس مشترک» به کارگردانی محمدحسن عرفان منش، «یوز ایرانی» به کارگردانی شفیقه آسانی، «1765» به کارگردانی محمد طالبی، «رویای فوتبالی» به کارگردانی حامد صنعتی، «بازتاب» به کارگردانی جعفر صیادی.

برنامه های تلویزیونی: «لافندبازی» مجتبی پوربخش، «مستند با مربیان» مجتبی پوربخش، «قهرمانان به روایت جمال چاوشی فر» پناه برخدا رضایی، «پرچمدار» حسین همایونفر، «فوتبال 1» مجتبی پوربخش، «پهلوانانه زیستن افسانه نیست»عزیزالله مشفقی، «فوتبال 120» عادل فردوسی پور، «شب های فوتبالی» فرشاد شکیبی، «ایران دخت» مهدی توتونچی.

نماهنگ: «رخصت» عباس محمدی گیلوائی، «به نام ایران» امید توتونچی، «Do it» سید محمد جمال حسینی.

تیزرهای ورزشی: «صفر تا سکو» سحر مصیبی، «مسابقات قهرمانی کشوری ورزش های باستانی و زورخانه ای» محمد محسن جوهری، «اردوی تیم ملی نوجوانان» محمد محسن جوهری، «90» عادل فردوسی پور.

جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران، نماینده انحصاری فدراسیون جهانی فیلم های ورزشی (FICTS) است که به عنوان مرحله مقدماتی جشنواره جهانی فیلم های ورزشی به شمار می آید و وظیفه انتخاب تولیدات و آثار فیلمسازی ورزشی در ایران و کشورهای غرب آسیا و آسیای میانه را برعهده دارد و یکی از مقرهای ۱۶ گانه جهان محسوب می شود.

یازدهمین دوره جشنواره بین المللی فیلم های ورزشی ایران و چهارمین جشنواره بین المللی عکس ورزشی ۲۵ تا ۲۸ دی ماه ۱۳۹۶ به دبیری سید مجتبی علوی در سینما فلسطین تهران برگزار می شود.

501

فیلم کوتاه جشنواره فیلم کوتاه ورزشی صفر تا سکو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مشاور رسانه ای پروژه، فیلم کوتاه «چوپان» به نویسندگی و کارگردانی مهرشاد رنجبر در تازه‌ترین حضور جهانی خود به جشنواره «شورت شورتز» ژاپن راه یافت و به همین بهانه از پوستر این فیلم که آرمین رنگانی طراحی آن را برعهده دارد، رونمایی شد.

جشنواره «شورت شورتز» از جشنواره‌های مورد تأیید اسکار است که در آن برنده جایزه بهترین فیلم کوتاه داستانی، غیرداستانی و انیمیشن واجد شرایط نامزدی در بخش اسکار بهترین فیلم کوتاه خواهد بود.

این جشنواره از سال ۱۹۹۹ تأسیس شد و به عنوان یکی از بزرگترین جشنواره‌های فیلم کوتاه آسیا در توکیو برگزار می‌شود.

فیلم کوتاه «چوپان» در بیست و پنجمین دوره از این جشنواره از میان ۴۹۳۶ فیلم فرستاده شده به جشنواره انتخاب شده است.

«چوپان» به تهیه‌کنندگی مژگان رایگان و رضا فتح الهی‌پور روایتی است از ۲ ساعت مانده به اجرای بازبینی که گروه متوجه می‌شود، بازیگر نقش چوپان نمی‌تواند به اجرا برسد و میثم تلاش می‌کند تا به جای او روی صحنه برود.

نادر صادقی، سام دادخواه، رضا زمانی، مژگان رایگان، فرهنگ ادیانی، مهتاب ناظری، شیرین شجاعی، هادی افشین، هاشم ایمانی، فواد آزادی، میلاد دهقان، سارا امیری مقدم، فرهان فرهادی گروه بازیگران این فیلم را تشکیل می‌دهند.

جشنواره «شورت شورتز» از ۴ ژوئن تا ۱۷ ژوئن ۲۰۲۴ (۱۵ تا ۲۸ خرداد ۱۴۰۳) در توکیو برگزار می‌شود.

کد خبر 6096361 علیرضا سعیدی

دیگر خبرها

  • دومین جشنواره سالانه تولید فیلم با هوش مصنوعی در آمریکا برگزار شد
  • حضور فیلم کوتاه «چوپان» در جشنواره ژاپنی
  • «تست ژنتیک»، گمشده و چراغ راه ورزش ایران
  • چهارمین جشنواره گردشگری گولاچ روستای بیابانک برگزار شد
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۴ اردیبهشت
  • از آغاز پیش‌فروش بلیت یک نمایش تا «مدرسه در دست بچه‌ها»
  • نفرات برتر جشنواره خوشنویسی امیر فرهنگ و هنر در بیجار معرفی شدند
  • درام و فانتزی ژانر فیلم‌های هشتمین پاتوق فیلم کوتاه شدند
  • معرفی ۱۰۷ برگزیده دومین دوره جشنواره شهید آوینی در شیراز
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی