Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- رئیس فدراسیون گلف گفت: با توجه به سابقه زیادی که در مدیریت ورزشی دارم برای تصدی خزانه‌داری این کمیته نامزد شده‌ام.

کیکاووس سعیدی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در خصوص ثبت‌نامش برای پست خزانه‌داری کمیته ملی المپیک اظهار داشت: انتخابات کمیته ملی المپیک برای 12 پست این کمیته برگزار خواهد شد و افراد مختلفی از میان اعضای مجمع برای تصدی این پست‌ها کاندیدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من هم با توجه به سابقه زیادی که در مدیریت ورزشی دارم برای تصدی خزانه‌داری این کمیته نامزد شده‌ام.

وی ادامه داد: با توجه به کمبود منابع مالی باید یک نظام مالی بدون نقص تنظیم شود. ما بازی‌های آسیایی جاکارتا و پس از آن المپیک 2020 را در پیش داریم و باید یک انسجام مالی در کمیته ملی المپیک شکل بگیرد تا بتوان حداکثر بهره‌برداری را از منابع موجود داشته باشیم.

رئیس فدراسیون گلف در مورد این که صالحی امیری شانس زیادی برای ریاست کمیته ملی المپیک دارد، تصریح کرد: حضور صالحی امیری در کمیته ملی المپیک یک فرصت برای ورزش کشور خواهد بود. در دوره‌ای که او در وزارت ورزش حضور داشت حمایت‌های خوبی از فدراسیون‌های ورزشی صورت گرفت. به نظر من اگر صالحی‌امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک انتخاب شود اعتبار این کمیته بیشتر خواهد شد. ضمن این که کمیته ملی المپیک نقش دستگاه دیپلماسی ورزش کشو را بر عهده دارد و حضور صالحی امیری می‌تواند به کسب کرسی های بین‌المللی کمک کند.

سعیدی تصریح کرد: من به عنوان عضوی از مجمع کمیته ملی المپیک انتخاب صالحی امیری را به عنوان رئیس کمیته مغتنم می‌دانیم.

وی در مورد این که اگر به عنوان خزانه‌دار کمیته ملی المپیک انتخاب شود باید از ریاست فدراسیون گلف استعفا دهد، خاطرنشان کرد: هر چیزی که در قانون آمده من هم تابع آن خواهم بود و از قانون تمکین خواهم کرد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ او که متولد سال ۱۳۱۸ بود، از سال ۱۳۴۵ به استخدام تلویزیون ملی ایران درآمد و سابقه حدودا ۵۷ سال گزارشگری و فعالیت در رادیو و تلویزیون را داشت. مرحوم اسکویی از جمله گزارشگران و مفسران ورزشی بود که در رشته‌های مختلف از جمله والیبال سال‌ها سابقه فعالیت داشت.

این پیشکسوت ورزش و رادیو دوره تخصصی گزارشگری را در B.B.C و دوره تهیه‌کنندگی را به مدت یک‌سال در تلویزیون T.D.F آلمان گذراند. اسکویی با گزارش بازی دوستانه فوتبال بین تیم‌های پرسپولیس و کویت در سال ۱۳۵۰ وارد کار گزارشگری ورزشی شد.

مرحوم اسکویی قدیمی‌ترین مجری، کارشناس و گوینده ورزشی صداوسیما بود و در برنامه‌هایی مختلف از جمله «جهان ورزش والیبال» و «گزارش ورزشی از شبکه دو سیما و «صدای ورزش»، و «عصر جمعه با رادیو» حضور داشت. او همچنین سابقه مدیریت در بخش روابط عمومی رادیو ورزش را نیز در کارنامه کاری خود داشت.

مرحوم اسکویی چندی پیش به دلیل شکستگی ناحیه پا و لگن در بیمارستان لاله عمل جراحی شد و مدتی در بخش مراقبت های ویژه تحت نظر پزشکان بود و امروز، ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ در ۸۵ سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرآنلاین درگذشت مسعود اسکویی را به خانواده ایشان و همچنین اهالی ورزش و صداوسیما تسلیت می‌گوید.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901773

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • مسعود اسکویی که بود؟/رفت،صدایش ماندگار شد
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • جزئیات جدید از پرونده بابک زنجانی؛ بازگشت ۱۹۶۷۵۰۰۰۰۰هزار یورو به خزانه | دارایی او از بدهی اش بیشتر بود؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • رمزگشایی از محرومیت ورزشی روسیه/ نوبت اسرائیل هم می رسد؟
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست
  • برگزاری نشست کارگروه ورزش حزب موتلفه و کمیته ملی المپیک