Web Analytics Made Easy - Statcounter

اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با رئیس صدا و سیمای مرکز فارس دیدار کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجو از شیراز، اعضای انجمن اسلامی دانشگاه شیراز با رئیس صدا و سیمای مرکز فارس دیدار کردند.

دبیر انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز ضمن تشریح روند فعالیت های انجمن اسلامی در سطح دانشگاه، ارتباط با بدنه دانشجویی و بیان دغدغه ها و مطالبات آن ها در ادامه گفت: این تشکل با استقلال از احزاب , جناح ها و گروه های سیاسی و با پیروی از رهبری معظم انقلاب در جهت پیگیری دغدغه ها و مطالبات انقلاب، امام و رهبری گام بر می دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئوف با تاکید بر اینکه کمیته های بین الملل، مطالعات راهبردی و آزاد ا ندیشی از جمله رویکرد های متفاوت انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه شیراز است ، اظهار داشت: تشکیل جبهه واحد ضد آمریکایی و ضد صهیونیستی که در سطح شیراز اعلام موجودیت کرده است  از جمله رسالت های مهم کمیته بین الملل است.

سهرابی، مدیر کل صدا و سیمای مرکز فارس با اشاره به ریشه های عمیق انقلاب اسلامی که به صدر اسلام و قیام عاشورا باز می گردد در ادامه عنوان کرد: مهم ترین وظیفه صدا و سیما را در آستانه چهل سالگی انقلاب اسلامی، تبیین موفقیت های انقلاب اسلامی و بیان مولفه های کارآمد نظام است .

 

مدیر کل صدا و سیمای فارس در ادامه افزود: جریانات دانشجویی اجازه ندهند که احزاب و جناح های سیاسی از آنها به عنوان ابزار در جهت پیشبرد اهداف خود استفاده کنند.

وی با بیان اینکه انقلاب نیازمند نیروهای متخصص و متعهد است و دانشگاه ها نیازمند تقویت روند نخبه پروری می باشند ، گفت: مطالعه علوم غربی نباید منجر به دلبستگی به فرهنگ و نظام های فکری و اجرایی غرب شود و لازم است در جهت تقویت فرهنگ بومی و اسلامی خود تلاش کنیم.

سهرابی با بیان موفقیت های صدا و سیما در حوزه های مختلف در ادامه تصریح کرد: اخلاق، دین، امید و آگاهی چهار حوزه مورد مطالبه رهبری از صدا و سیما است.

مدیر کل صدا و سیمای فارس افزود: تبیین شان سومین حرم اهل بیت (ع) و ساخت سریال احمد بن موسی و پیگیری تولید برنامه هایی با محوریت معرفی شخصیت های استانی و شهر شیراز از جمله رویکردهای صدا و سیما فارس بوده است.




وی یکی از رسالت های صدا و سیما را افزایش ظرفیت نقد پذیری دانست و در پایان خاطرنشان کرد: صدا و سیما وظیفه گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی را بر عهده دارد و اقتصاد مقاومتی نسخه شفابخش در مقابل تهدیدات است.


منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، این مستندروایتی دانشجویی از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ و حمایت‌های دانشجویان در سراسر دانشگاه‌های ایالات متحده از فلسطین است، هر چند مسئولان دانشگاه‌ها انتقاد از رژیم صهیونیستی را به بهانه یهودی ستیزی خاموش می‌کنند، اما دانشجویان بعد از هفتم اکتبر نشان دادند کدام سمت تاریخ ایستاده اند.

مستند «امتحان نهایی» که در گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما به تهیه کنندگی و کارگردانی لقمان یدالهی تولید شده است، ساعت ۱۰:۴۵پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • جای دانشجو زندان نیست!
  • جنبش دانشجویی در آمریکا مورد حمایت دانشجویان شهرکرد قرار گرفت
  • همبستگی دانشگاه پیام‌نور شیراز با دانشگاهیان حامی فلسطین در غرب
  • دانشجویان دانشگاه پیام‌نور شیراز هم به جرگه حامیان ضدصهیونیست‌ها پیوستند
  • قدرت امروز ایران به دلیل روحیه استکبارستیزی و مقاومت ملت ایران است
  • معاونت املاک و حقوقی اقدامی موثر در پیشبرد اهداف دارد
  • نقش روحیه بسیجی و استکبارستیزی در صدور انقلاب اسلامی
  • «امتحان نهایی» از قاب شبکه دو سیما
  • چالش‌ تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است