Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا:محققان دریافتند دخترانی که در سنین کم به بلوغ می رسند با مشکلات روانی و.. دست و پنجه نرم می کنند.

به گفته محققان، دختری که در سنین پایین، احتمالا در سن ۷ سالگی، به بلوغ جنسی می رسد در معرض ریسک ابتلا به افسردگی و رفتارهای ضداجتماعی که حداقل تا دهه ۲۰ زندگی اش ادامه دارد، است.

جین مندل، سرپرست تیم تحقیق از دانشگاه کرنل آمریکا، در این باره می گوید: «دخترانی که نسبت به همسن و سال های خود زودتر به بلوغ جنسی می رسند در طول دوره نوجوانی بیشتر مستعد ابتلا به مشکلات روان شناختی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

در این مطالعه، تیم تحقیق وضعیت حدود ۸۰۰۰ دختر جوان را تا اواخر دهه ۲۰ سالگی بررسی کردند.

مندل در ادامه می افزاید: «دخترانی که زودتر به بلوغ جنسی می رسند با علائم افسردگی بیشتر و رفتار ضداجتماعی بیشتر در مقایسه با همسن و سال هایشان مواجه هستند.»

به گفته وی، «تحقیقات دیگر نشان می دهد چاقی و قرارگیری در معرض موادشیمیایی مختل کننده غدد درون ریز هم در این زمینه نقش دارند. این گونه مواد در مواد پلاستیکی و مواد ضداشتعال یافت می شوند.»

محققان تاکید می کنند با وجودیکه هنوز دلیل بلوغ زودرس کاملا مشخص نیست، اما مطالعه جدید نشان می دهد که پیامدهای آن همچنان تداوم خواهد داشت.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود

معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه در پیامکی اعلام کرد: همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب می شود.
 
پیامک معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه بشرح زیر است:
 
“همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی و دستگاه های حافظه دار در آزمون سراسری تخلف محسوب و باعث محرومیت از شرکت در آزمون از یک تا ده سال می‌گردد. همچنین تلاش برای دستیابی به سوالات و افشای آن مجازات زندان را در پی خواهد داشت.
 
معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه”

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • روشی که طول عمر شما را بیشتر می‌کند
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته تجارت جنسی در طرح نور
  • شناسایی باند‌های فحشا و تجارت جنسی/ طرح نور هوشمند می‌شود
  • قوه قضاییه : همراه داشتن هرگونه وسیله ارتباط الکترونیکی در کنکور تخلف محسوب می‌شود
  • فناوری با بلوغ پایین در پارک‌های علم و فناوری رها شده اند 
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود؟
  • مغز پولدار‌ها دیرتر پیر می‌شود
  • ۷ دلیل استفاده از سرکه سیب | با این نوشیدنی موثر در کاهش وزن بیشتر آشنا شوید
  • افرادی که این اختلالات را دارند بیشتر افسرده می شوند
  • کار‌هایی که بعد از ۴۰ سالگی نباید انجام دهید