Web Analytics Made Easy - Statcounter

بیرجند - ایرنا - نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند گفت: قانون گزینشگری نیازمند بند تکمیل کننده ای است که افراد انتخاب شده هم همواره مورد گزینش قرار گیرند.

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین سید علیرضا عبادی روز شنبه در دیدار مدیران هسته گزینش دستگاه های اجرایی استان خراسان جنوبی افزود: زیرا فردی که برای مثال 10 شرط لازم مدیریت را دارد و منصوب می شود چه تضمینی است که همیشه آنها را حفظ کند پس باید دائما گزینش شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: در این صورت دیگر کار مردم انجام نخواهد شد و مردم چه گناهی کردند که باید با این افراد سر و کله بزنند.
نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: گزینشگران نسبت به امانتی که به آنها داده شده است حساس باشند زیرا گزینش آنها آینده کشور را رقم خواهد زد.
وی افزود: گزینش و انتخاب احسن یکی از مسایل ذاتی است مگر اینکه فرد گزینشگر با بی تفاوتی و اغراض انتخاب کند که مسلم جدای اینکه دلها را تباه و سیاه خواهد کرد، روند کار را هم با مشکل مواجه می کند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی ادامه داد: افراد موقعی که برای کار شخصی گزینش می کنند در صورت اشتباه فقط به خودشان ظلم کرده اند در حالی که وقتی گزینش دیگران را به عنوان امانت پذیرفتند به جامعه ای ظلم خواهند کرد که در دنیا و آخرت باید جوابگو باشند.
وی گفت: وقتی گزینش به امانت تبدیل شود و اشتباهی در آن رخ دهد همانند چشمه آلوده همواره خواهد جوشید و عده زیادی را متضرر خواهد کرد.
امام جمعه بیرجند اظهار کرد: در گزینش های اداری هم باید تمام سعی بر این باشد که فرد گزینش شده واجد شرایط استخدام باشد زیرا اگر فرد صلاحیت لازم را نداشته باشد 30 سال در مسئولیتی خواهد بود که در هر خطایش گزینشگر هم سهیم خواهد بود.
وی با بیان این سخن از امام حسین (ع) که «اگر دین نداری آزاده باش» افزود: مسئولیت گزینشگران در هر مجموعه ای بسیار مهم است و این افراد باید مواظبت کنند که شریک گناه دیگران نشوند.
حجت الاسلام و المسلمین عبادی بر تلاش دولتمردان و مسئولان برای حل مشکلات جامعه تاکید کرد و گفت: نباید این همه نارضایتی ایجاد شود و از این نارضایتی ها عده ای سوء استفاده کنند.
وی ادامه داد: در این صورت ما می مانیم و 2 دشمن که یکی دشمن خارجی است با تکلیفی روشن و دیگری هم تعدادی از نفوذی هایی هستند که در داخل زمینه را برای نفوذ دشمن فراهم می کنند.

** بررسی صلاحیت بیش از سه هزار پرونده گزینشی
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی هم گفت: از ابتدای سال 96 تاکنون سه هزار و 700 پرونده گزینشی مورد بررسی قرار گرفته است و گزینش 750 دهیار هم تا آخر سال انجام خواهد شد.
محمود عربی ادامه داد: با توجه به استقرار 70 دستگاه اجرایی در استان فقط هفت دستگاه دارای هسته گزینش است و بقیه با رابطان گزینش در دستگاه ها فعالیت می کنند.
به گفته وی کمیته امداد امام خمینی(ره)، آموزش و پرورش، استانداری، جهاد کشاورزی، دانشگاه بیرجند و دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی بیرجند دارای هسته گزینش هستند و آموزش و پرورش بیشترین فعالیت گزینشی را در استان انجام می دهد.
وی تصریح کرد: هم اکنون 140 نیروی گزینشی در استان فعال هستند که 80 نیرو زیرمجموعه هسته های گزینش استان و بقیه به عنوان رابط، محقق و مصاحبه گر فعالیت می کنند.
مدیر هسته گزینش استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه گزینش 27 شهردار استان هم جزو مجموع آمار گزینش شونده ها در سال 96 است افزود: استخدام جدید، تبدیل وضعیت، تمدید قرارداد و پیمان، انتصاب و مامور انتقال به دستگاه ها از مهمترین موضوع های مورد بررسی در هسته های گزینش در این مدت بوده است.
وی در ادامه سخنانش به نمایندگی از جامعه گزینشگران خراسان جنوبی اقدام های سودجویانه معاندان و سوء استفاده آنها در حوادث اخیر را محکوم کرد و گفت: مردم بیدار ایران اسلامی اجازه دست اندازی استکبار و دست نشانده های آنها را به این کشور نخواهند داد.
سایت ایرنا خراسان جنوبی: www.irna.ir/skhorasan
کانال تلگرام: irnabirjand@
3215*3028
خبرنگار: محمدرسول ابراهیمی اسفدن * انتشار: رسول محمدحسنی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۸۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد در سفر به شادگان ضمن دیدار با مردم و عشایر این شهرستان با مشکلات و مطالبات شهروندان آشنا شد.

حجت الاسلام منصوری امام جمعه شادگان در این مراسم گفت:  در این سفر  حجت الاسلام و المسلمین موسوی فرد نماینده ولی فقیه در استان به همراه سردار شاهوار پور فرمانده سپاه حضرت ولیعصر (عج)   خوزستان و مجموعه شجره تربیتی استان در شهرستان شازگان حضور پیدا کردند و علاوه بر بررسی مسائل مربوط به شجره طیبه صالحین  و حلقه‌های  تربیتی در جمع نمازگزاران مسجد امام خمینی (ره) حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: در این دیدار دغدغه‌های مردم با  حضور  مسئولین شهرستان  مطرح شد و انشالله سفر نماینده ولی فقیه در استان سفر پر خیر و برکتی برای شهرستان باشد.

 در این دیدار  مشکلات حوزه‌های مختلف  عمرانی و.. مطرح شد و بر حسب مورد جهت رسیدگی دستورات لازم  به مدیران مربوطه صادر شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روحانیت در دفاع از دین جان و مال را فدا می‌کند
  • رایزنی نماینده ایران با اولیانوف در وین
  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • رایزنی نمایندگان ایران و روسیه در وین
  • حماسه «وعده صادق» روایت فتح می‌خواهد
  • حجت الاسلام افتخاری مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • حجت الاسلام افتخاری مسئول دفتر نماینده ولی فقیه در استان همدان شد
  • علم‌آموزی همواره در آیات و روایات مورد تاکید بوده است
  • دیدار نماینده ولی فقیه در خوزستان با مردم شادگان +فیلم
  • کاربردی کردن میز خدمت برای عموم مردم