Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی از استان فارس؛ محمد بارانی مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون در سخنرانی پیش از خطبه‌های نمازجمعه این شهر با بیان اینکه اغتشاشات چند روز اخیر برای مردم و نظام اسلامی اهمیت چندانی نداشت گفت: در این ۴۰ سال ،رویدادهایی را از سر گذرانده ایم که این حوادث در مقایسه با آنان اصلا اهمیتی ندارد اما برای دشمنان دارای "اهمیت ویژه ای" بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  قربانی افزود: برنامه ریزی برای بر هم زدن امنیت ملی کشور از چند ماه گذشته در دستور کار اتاق فکر سرویس های جاسوسی مشترک امریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود.   مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون بیان کرد: پس از به راه افتادن تعدادی از تجمعات مردمی برای تحقق خواسته ها و مطالبات مشروع اقتصادی، دشمنان این مطالبات را به حاشیه بردند و آن را به صحنه های آشوب و درگیری تبدیل نمودند.


  این فعال دانشجویی در ادامه تصریح کرد: واکنش برخی چهره ها و جریانات سیاسی در ابتدای این تجمعات که مسئولیت هدایت این اعتراضات را به جریان مقابل دولت نسبت می دادند، عجیب و قابل تامل بود و  در این اعتراضات صف مطالبات مردمی از مغرضان و فرصت‌طلبان ضدانقلاب جداست.
  قربانی با تاکید بر اینکه  بخش عظیمی از جامعه از ناکارآمدی دولت ناراضی هستند و در منگنه رکود، بیکاری و تورم گرفتار شده اند ، خاطرنشان کرد: مردم با دولتی روبرو هستند که پاسخگو نیست و با بی محلی به اقتصاد مقاومتی، تاکید ویژه بر واردات و فشار مالیاتی دارد که این رویکرد باعث شده اقتصاد کشور به بن بست کشانده شود و  قیام‌های اخیر مردم در سراسر کشور نشان می دهد که مردم اگر چه "گله مند" هستند اما خطشان از استکبار و عوامل داخلی آن ها جداست.
  وی افزود: مردم اگر چه به دلیل مشکلات معیشتی مطالبات به حق اقتصادی دارند اما هرگز در پازل فتنه گران و ایادی استکبار قرار نخواهند گرفت و آمریکایی ها و جریان ضدانقلاب بارها سعی کرده اند از هر اعتراض مردم، سواستفاده کنند و شرایط را به نفع خودشان تمام کنند ولی به نتیجه نرسیدند و نخواهند رسید.
  مسئول بررسی و تحلیل بسیج دانشجویی دانشگاه سلمان فارسی کازرون گفت: قوای سه گانه باید ضمن تفکیک میان گلایه های مردم به مشکلات معیشتی و آشوبگران، با صعه صدر، صدای مردم را شنیده و برای حل مشکلات مردم گام های اساسی بردارند و مسئولان می بایست با دلگرمی به مردم اطمینان مردم اطمینان دهند که این مشکلات قابل حل است.
  وی اظهار داشت: ما دانشجویان انقلابی شهرستان کازرون ضمن محکومیت اقدامات خصمانه و هنجارشکنانه آشوبگران، خشم و انزجار خود را از این تحرکات عداوت آمیز اعلام می نماییم و حمایت قاطعانه خود را از آرمان های امام راحل و رهبری عزیز اعلام می نماییم.
  این فعل دانشجویی در پایان عنوان نمود: ما اگر چه "گله مندیم" اما خطمان از استکبار و عوامل داخلی آن جدا است و اگرچه به دلیل مشکلات معیشتی مطالبات به حق اقتصادی داریم اما هرگز در پازل فتنه گران و ایادی استکبار قرار نخواهیم گرفت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علیرضا حیدرنیا ظهر چهارشنبه در حاشیه بازدید از یک واحد تولید فولاد و آلومینیوم در شهرک صنعتی اشتهارد در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته کار و کارگر با اشاره به توضیحات مسؤولان این شرکت در خصوص روند راه اندازی و تولید محصولات گفت: مایه فخر و مباهات کشور است که ما چنین جوانان با اراده‌ای داریم که دل در گرو ایران قوی دارند.

فرمانده سپاه استان البرز با بیان اینکه این کارخانه طی سال‌های کمی که از راه اندازی آن می‌گذرد، محصولاتی را تولید می‌کند که نه تنها در داخل کشور بلکه در دنیا منحصر به فرد هستند، از تلاش‌ها و مجاهدت‌های خستگی ناپذیر فرزندان این مرز و بوم در عرصه کار و کارگری و کارفرمایی قدردانی کرد.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص کار و تلاش و نامگذاری شعارهای سال با محوریت اقتصاد، پاشنه آشیل کشور را اقتصاد دانست و بیان کرد: در جایی که آمریکا اتاق جنگ خود را به وزارت خزانه داری منتقل کرده و تمام جبهه استکبار ایران را هدف قرار داده‌اند، سربازان و افسران خط مقدم مبارزه با تحریم‌ها جانانه تلاش می‌کنند.

سردار حیدرنیا با بیان اینکه این ما به قله‌ها نزدیک هستیم و با توجه به انگیزه و تلاش جامعه کارگری، در آینده‌ای نه چندان دور شاهد شکوفایی بیش از پیش اقتصاد کشور خواهیم بود، اظهار کرد: سپاه یک نهاد انقلابی و دارای اقشار مختلف در تمام زمینه هاست که شاید یکی از اقشار تأثیرگذار آن، بسیج کارگری و بسیج مهندسین صنعت است.

فرمانده سپاه استان البرز عنوان کرد: این سازمان‌ها مدام در تلاش هستند و ضمن رصد مشکلات اقتصادی و موانع تولید، اقدام به عارضه یابی واحدهای تولیدی و صنعتی می‌کنند. در سال گذشته به همت سازمان‌های بسیج کارگری و بسیج مهندسین صنعت عارضه یابی بیش از ۱۴۳ شرکت و کارخانه و از این تعداد رفع موانع تولید ۲۴ شرکت انجام شد.

جهش تولید چرخه اقتصاد را به حرکت در می‌آورد

وی با اشاره به اینکه بسیاری از مشکلات چه در سطح ملی و چه استانی در کمیسیون رفع موانع تولید در استانداری که سپاه هم در آن عضویت دارد، منتقل می‌شود، بیان کرد: با توجه به نامگذاری سال جاری، باید از تمام توان خود در راستای جهش تولید استفاده کنیم. مقام معظم رهبری فرمودند که اگر در تولید جهشی اتفاق بیفتد، مشکلات رفع می‌شود و چرخه اقتصاد به حرکت در می‌آید.

سردار حیدرنیا اضافه کرد: در بعد مردمی سازی جهش تولید نیز سپاه و بسیج از ظرفیت و توان ویژه ای برخوردار است و می‌توانیم گروه‌های جهادی بسیج را در حوزه‌ها و صنایع مختلف وارد کنیم. مهندسان بسیجی نیز پای کار صنعت کشور باشند تا بتوانیم در سال جاری در کل کشور و به تبع آن البرز اتفاقات خوبی را رقم بزنیم.

فرمانده سپاه استان البرز با اشاره به کمبود نیروی کار در شهرک‌های صنعتی استان مطرح کرد: شاید یکی از مشکلات کارگران برای تردد به شهرک صنعتی اشتهارد، موضوع مسکن است که در راستای اجرای طرح نهضت ملی مسکن توسط دولت، یکی از سایت‌های اصلی این طرح در شهرستان اشتهارد قرار دارد که در حال انجام مقدمات و آماده سازی است.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان نظرآباد نیز سپاه استان البرز اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در زمینی به مساحت یک هزار هکتار آغاز کرده است و به نظر می‌رسد با توجه به ظرفیتی که مردم در آینده نزدیک از آن بهره مند می‌شوند، بسیاری از مشکلات کارگری در این حوزه برطرف خواهد شد.

کد خبر 6094486

دیگر خبرها

  • مشت آهنین علیه خیزش دانشگاهیان آمریکا اثرگذار نیست/ فعال شدن بسیج دانشجویی این بار در ایالات متحده
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • تعیین فرصت ۶ ماهه برای پرداخت حق سهم شهرداری از اراضی الحاقی
  • موانع تولید ۲۴ کارخانه در البرز طی سال گذشته رفع شد
  • انتشار نماهنگ زیبای نامه‌ای برای تو +فیلم
  • ساخت زائرسرا یکی از مطالبات بحق مردم چهارمحال و بختیاری است
  • امام خطر اسراییل و استکبار جهانی را به بشریت گوشزد کرد
  • مطالبات کارگران مازندران پیگیری می شود
  • درخواست مخاطبان برای تولید نون‌ خ ۶