Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با اشاره به تعیین تکلیف گود خطرناک برج میلاد، گفت: در حال حاضر گزارشی درباره وضعیت گود برج میلاد به شهردار تهران ارائه داده‌ایم که منتظر تصمیم وی هستیم.

پیروز حناچی درگفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به وضعیت خطرناک گود رها شده برج میلاد با بیان اینکه این گود در زمان مدیریت قالیباف به کمیسیون ماده 5برای تعیین تکلیف آورده شد، گفت: آن زمان شهردار وقت، خواهان ساخت دو برج در این گود بود که ما به دلیل نبود مطالعات توجیهی برای ساخت این دو برج مخالفت کردیم چرا که دلایل ساخت این دو برج مبهم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهرداری وقت اعلام کرد که ما برای ساخت برج دوقلو مصوبه اعضای قبلی کمیسیون ماده 5 را داریم تصریح کرد: ما طرح‌ها را به آن‌ها نشان دادیم واعلام کردیم که تناسبی بین مصوبه کمیسیون ماده 5 و گودی که برداشته شده است نیست و آن کسی که گود را برداشته باید پاسخ دهد.

حناچی با بیان اینکه در حال حاضر با گود خطرناکی روبرو هستیم که سه راهکار پیش رو داریم گفت: یا باید این گود با قوه خاکی پر و خاک تثبیت شود که این راه‌حل در صورتی انتخاب می‌شود که نخواهیم در میان مدت و کوتاه مدتی ساخت وسازی در این گود انجام دهیم و یا در روشی دیگر می‌توان با سازه‌ای خاک را تثبیت کرد که از حالت خطرناک خارج شود، البته در روش سوم هم پیش بینی هایی شده تا ساختمانی ساخته شود که درمرحله تصمیم گیری قرار داریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اظهارکرد: اعضای قبلی کمیسیون ماده 5 ، شهرداری را موظف کرده‌ بود که ظرف سه ماه طرحی را برای بلوک برج میلاد و اتوبان‌های اطرافش بیاورد که نیاورد.

بارها کارشناسان و اعضای شورای شهر نسبت به وضعیت خطرناک گود کنار برج میلاد هشدار داده‌اند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران از اجرای تونل شهید متوسلیان طی ۵ سال خبر داد. - اخبار اجتماعی -

هادی حق‌بین؛ معاون فنی عمرانی شهرداری تهران در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در ارتباط با بهره‌برداری از فاز نخست آزادراه شهید شوشتری اظهار کرد: در این ارتباط فاز اول براساس برنامه‌ریزی انجام شده در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

وی درباره احداث فاز دوم آزادراه شهید شوشتری گفت: اطلاعات فاز صفر پروژه تحویل سازمان محیط زیست شده است و 3 پیشنهاد مطرح کرده‌ایم و منتظر بازخوردها هستیم و در دیدار نوروزی که با رئیس جمهور داشتیم این موضوع مطرح و عنوان شد که ورود رئیس جمهور به این موضوع می‌تواند گره‌گشا باشد.

معاون شهردار تهران ادامه داد: آقای رئیس جمهور هم در جلسه‌ای که داشتیم قول دادند که به این موضوع ورود و موضوعات را حل و فصل کند.

بهره‌برداری از فاز اول آزادراه شهید شوشتری در سال آینده/ پروژه تونل شهید متوسلیان در سطح خاورمیانه مشابه ندارد

حق‌بین همچنین درباره تونل شهید متوسلیان از میدان سپاه تا میدان شوش تصریح کرد: مطالعات پروژه انجام شده است و نقطه شروع، پایان و دسترسی‌ها را درنظر گرفته‌ایم. منتها نکته‌ای که وجود دارد اینست که این پروژه، مشارکتی است و معاونت مالی اقتصادی شهرداری تهران نحوه مشارکت سرمایه گذاران را انجام می‌دهد و ما نیز موازی با این قضیه با پیمانکارانی که قابلیت انجام این پروژه را دارند مذاکره می‌کنیم و پیشنهادات آنها را می‌گیریم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران درباره طول پروژه تونل شهید متوسلیان گفت: حدود 9.5 کیلومتر از میدان سپاه تا شوش است.

معاون شهردار تهران در پاسخ به این پرسش که آیا پروژه اشاره شده در این دوره مدیریت شهری کلید خواهد خورد یا خیر، تصریح کرد: به هرحال این پروژه یک ابر پروژه است و ما در خاورمیانه با چنین ابعادی پروژه نداشته‌ایم و طبیعتاً شروع پروژه مهم است و به محض اینکه وارد فاز اجرا شویم با دسترسی‌های متعددی که می‌دهیم این پروژه ظرف 5 سال طی سه شیفت کاری انجام می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • از تاکسی ها برقی تا ساخت تقاطع های غیر همسطح در نشت شورا
  • دلتنگی کاپیتان سابق و تیم ملی والیبال به پایان رسید
  • گزارش دهی معاون شهردار تهران به شورا در جلسه آتی
  • آینده مبهم کیه‌زا با ابراز نارضایتی از وضعیتش در یوونتوس
  • تونل شهید متوسلیان در مدت ۵ سال ساخته می‌شود
  • زاکانی: هیمنه پوشالی رژیم صهیونیستی شکسته شد
  • شهردار تهران پیگیر موضوع واگن‌ها در هیئت دولت است
  • عملیاتی شدن ساخت واگن‌ها توسط چین/ شهردار تهران پیگیر موضوع در هیات دولت است
  • مسجد قیطریه آزمونی برای شهردار تهران
  • در نظر گرفتن مشوق برای ساخت هتل در تهران