Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر عربستان در آمریکا در اولین اظهارنظر مقامات سعودی درباره اعتراضات هفته گذشته کشورمان مدعی شد: ایران تلاش کرد راه آینده را مسدود کند.

به گزارش ایسنا، خالد بن سلمان، پسر پادشاه عربستان سعودی و سفیر این کشور در واشنگتن در گفت‌وگو با دیوید ایگناتیوس، ستون نویس روزنامه واشنگتن پست به عنوان اولین مقام سعودی درباره اعتراض‌های هفته گذشته در چند شهر کشورمان اظهار نظر کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به این سوال که خاورمیانه باید چه درسی از ناآرامی‌های اخیر در ایران بگیرد؟ مدعی شد: ایران تلاش کرد راه آینده را مسدود کند. آنها انقلاب رو به عقب ایجاد کرده‌اند اما ما می‌خواهیم راه دیگر را برویم.

مقام‌های عربستانی تا کنون درباره این موضوع اظهارنظری نکرده نبودند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند

به گزارش جام جم آنلاین، حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه کشورمان در ادامه دیدارهای خود در گامبیا پس از حضور در افتتاحیه پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی با فیصل بن فرحان، وزیر امور خارجه پادشاهی عربستان سعودی ملاقات کرد.

آخرین دیدار امیرعبداللهیان و همتای سعودی اسفند ۱۴۰۲ در جده و در جریان اجلاس فوق العاده Oic به منظور بررسی تحولات جنگ غزه انجام شد.

دیگر خبرها

  • فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ آمریکایی به عربستان؟!
  • آمریکا به دنبال فروش نسخه‌های جدید اف-۱۵ به عربستان است
  • نگاهی به توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا/ واشنگتن و ریاض در انتظار چراغ سبز اسرائیل
  • سالیوان: توافق دفاعی آمریکا با عربستان بدون رابطه ریاض با اسرائیل امکان‌پذیر نیست
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است
  • وزرای خارجه ایران و عربستان دیدار کردند
  • معامله ریاض – واشنگتن به مویی بند است/ عربستان نمی تواند از شرط تشکیل کشور مستقل فلسطین بگذرد/ غنی سازی بومی اورانیوم در عربستان؛ خط قرمز قانونگذاران آمریکایی
  • سفر فرزین به ریاض چه تاثیری بر بازار غیررسمی ارز داشت؟
  • پیام ویژه آمریکا خطاب به عربستان درباره سازش با اسرائیل
  • تولد توافق امنیتی جدید عربستان و آمریکا در انتظار چراغ سبز اسرائیل/ آیا آمریکا مجوز غنی سازی را به عربستان سعودی می دهد؟/ ریاض در یک قدمی پیروزی بزرگ قرار دارد