Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شریان»
2024-04-28@23:34:08 GMT

جنجال سازان پرسپولیس راهی باشگاه شدند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۴۹۴۸۶

دو بازیکنی که جنجال بزرگی در هفته قبل به پا کردند، امروز در دفتر باشگاه پرسپولیس حاضر شدند.

به گزارش شریان نیوز،در حالی که صبح امروز، پرسپولیسی ها یک جلسه تمرین ریکاوری در دستور کار خود داشتند، دو بازیکن این تیم راهی دفتر باشگاه شدند تا تکلیف شان مشخص شود. 

گادوین منشا و فرشاد احمدزاده که روز پنجشنبه و بر سر تصاحب توپ با هم به مشکل برخوردند و درگیری فیزیکی به راه انداختند، از سوی برانکو از حضور در تمرین منع شدند تا باشگاه در موردشان تصمیم بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  این دو بازیکن جنجال ساز که حالا به عنوان مقصران تساوی پرسپولیس مقابل نفت تهران قلمداد می شوند، دقایقی قبل در دفتر باشگاه حاضر شدند تا مدیران باشگاه در موردشان تصمیم گیری کنند.     منبع:خبرورزشی

 

  برچسب هاپرسپولیستمرینباشگاهبازیکنبرانکونفت مطالب مرتبط باشگاه استقلال: در دام پرسپولیس نمی‌افتیم
درآمد روزانه 220 میلیون تومانی فوتبالیست مشهور!
شکایت استقلالى‌ها از هیات فوتبال به سازمان لیگ
۵۶ دقیقه تا تاریخی شدن حسینی!
کدام بازیکنان در ترکیب گران‌ترین‌های فوتبال جهان هستند؟
8 پیش‌بینی مهم فوتبالی برای سال 2018+تصاویر
کی‌روش اولین و برانکو پنجمین مربی برتر آسیا

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۴۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟

در شرایطی که فلورین ویرتز، پدیده جوان بایرلورکوزن، قرار است یک سال دیگر در این باشگاه در تیم ژابی آلونسو بازی کند، به نظر می‌رسد بایرن تلاش‌های خود را برای انتقال این ستاره جدید فوتبال جهان آغاز کرده است.

اولی هوینس، کلید آینده موفق بایرن را در توسعه جوانان می‌بیند و در برنامه تلویزیونی هشدار داد که با توجه به درآمد باشگاه‌های انگلیسی و همچنین رئال مادرید، این رقابت گسترده‌تر خواهد بود. به عقیده او موسیالا و پابلوویچ، دو بازیکن بایرن، دو انتقال بزرگ آینده فوتبال جهان را رقم خواهند زد و همچنین فلورین ویرتز که یک بازیکن جوان است و می‌تواند یک انتقال بزرگ پیش رو داشته باشد.

هوینس پیش از این گفته بود ما می‌توانیم صد میلیون یورو را یک‌بار صرف هری کین کنیم و شاید روی یک بازیکن آلمانی، اما نه چهار یا پنج بار. منظور او از بازیکن آلمانی، همین ویرتز بود که سال آینده نیز در بایرلورکوزن بازی خواهد کرد.

با توجه به اینکه ویرتز در فهرست توپ طلای اروپا حضور دارد و در جام ملت‌های اروپا نیز از بازیکنان ثابت تیم ملی خواهد بود، به نظر می‌رسد مونیخ کار بسیار دشواری برای انتخاب این ستاره نوپا داشته باشد؛ هم‌تیمی سابق سردار آزمون در لورکوزن که پس از یک مصدومیت شدید رباط صلیبی بازگشتی درخشان به بوندسلیگا داشته و در صدر ستارگان این لیست قرار دارد.

منبع: ورزش سه

tags # بایرن مونیخ سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • ستاره بارسا: بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • غیبت ۲ ستاره پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان
  • تمرین چالش برانگیز پرسپولیس شاداب شد
  • جنجال حذف ستاره از لوگوی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس
  • اگر رضاییان برگردد، بعد از عالیشاه کاپیتان دوم پرسپولیس می‌شود
  • اتفاق عجیب در تمرین پرسپولیس؛ ستاره قطری دست گلر جوان را شکست!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • پرطرفدارترین بازیکن حال حاضر جهان به بایرن مونیخ می‌رود؟
  • پایان هیجان در اراک، کنار زدن مدافع عنوان قهرمانی با سخت کوشی آلومینیوم سازان
  • علاقه ژیرونا به جذب سرجی روبرتو به عنوان بازیکن آزاد