Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس داوری فوتبال کشورمان می‌گوید که داوران در برخورد توپ به دست در محوطه جریمه و اعلام پنالتی هنوز به وحدت رویه نرسیده‌اند.

حیدر سلیمانی، کارشناس داوری فوتبال در خصوص قضاوت رضا مهدوی داور دیدار پرسپولیس و نفت تهران اظهار داشت:

مهدوی در این بازی سعی می‌کرد با دوندگی بالا به صحنه نزدیک باشد که این اتفاق افتاد، اما اساسی‌ترین مشکل این داور ضعف مدیریت و تصمیمات قطعی بود که همیشه با تردید تصمیماتش را اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دقایق پایانی نیمه اول توپی که وحید امیری از گوشه محوطه جریمه ارسال کرد با کنترل دست نصرتی مدافع نفت همراه شد و پنالتی بود، اما داور برخورد دست به توپ را پنالتی تشخیص نداد.

وی افزود:

دقیقه 47 هاشم بیک‌زاده مدافع نفت روی علیپور مهاجم پرسپولیس در پشت محوطه جریمه خطا کرد و داور دچار دو گانگی در تصمیم گیری شد و در نهایت خطا را بر عکس و به ضرر پرسپولیس اعلام کرد که موجب اعتراض برانکو واقع شد. همین شرایط در دقیقه 62 و 63 بازی اتفاق افتاد که بازیکنان دو تیم در تصمیم‌گیری مشکوک داور سر درگم شدند. دقیقه 83 بعد از درگیری که در محوطه جریمه نفت اتفاق افتاد، علاوه بر اخطار خلیل‌زاده که درست بود، نصرتی هم باید اخطار می‌گرفت و داور از این صحنه گذشت کرد.

کارشناس داوری فوتبال کشورمان خاطرنشان کرد:

در وقت‌های تلف شده نیمه دوم مدافع نفت، نصرتی در محوطه جریمه روی علیپور مهاجم پرسپولیس با دست و هل دادن خطا کرد که داور خطا تشخیص نداد و دستور به ادامه بازی داد. در کل با توجه به اینکه تماشاگران در این بازی حضور نداشتند، کار تیم داوری چندان سخت به نظر نمی‌رسید، اما عملکرد داور با توجه به شرایط موجود مطلوب نبود و کمک داوران عملکرد بهتری داشتند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رم 1-0 ساسولو: ده‌روسی سهمیه چمپیونزلیگ می‌خواهد

به گزارش "ورزش سه"، در بازی هفته بیست و نهم سری A رم امشب از ساسولو میزبانی کرد و با نتیجه 1-0 به برتری رسید. سردار آزمون در این بازی نیمکت نشین بود و در دقایق پایانی فرصت بازی پیدا کرد.

رم از ابتدا از جو ورزشگاه المپیکو استفاده کرده و روی جریان مسابقه تسلط داشت که در اغلب دقایق توپ را در زمین حریف به دست می‌آورد.

شاگردان دانیله ده‌‌روسی با وجود اینکه مالکیت توپ را در اختیار گرفته و فرصت نزدیک شدن به دروازه حریف نمی‌دادند اما شوتی به داخل چارچوب ساسولو نزده و این شرایط را حفظ کردند تا نیمه اول دو تیم بدون گل زده زمین را ترک کنند.

جالوروسی در نیمه دوم بازی را هدفمندتر دنبال کرد و تلاش آن‌ها برای گلزنی مشهود بود که موفق شدند خیلی زود دروازه ساسولو را بازی کنند. لورنزو پلگرینی در دقیقه 50 از سمت راست خط دفاعی حریف حرکت خود را آغاز کرده و به داخل مایل شد تا به محوطه جریمه نزدیک شود.

او برای حرکت با توپ به سمت محوطه جریمه مزاحمی در پیش رو نداشت و فضای خوبی به دست آورده بود که با شوت از چند قدمی محوطه جریمه موفق شد توپ را به سمت راست دروازه فرستاده و تنها گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند.

پس از گل ساسولو خطرناک نشان داده و حملاتی را ترتیب داد اما تاثیری روی تغییر نتیجه بازی نداشت و در مقابل با حملات رم خنثی می‌شد. رم که در این بازی بدون پائولو دیبالا وارد شده بود، از سردار آزمون در خط حمله به عنوان فیکس بهره نبرد.

دانیله‌ ده روسی در نهایت تصمیم گرفت از مهاجم ملی پوش ایرانی از دقیقه 86 در ترکیب استفاده کند که او به جای لوکاکو وارد زمین شد. تلاش او برای تغییر نتیجه بازی تاثیری نداشته و در برخورد بازیکن حریف دو دقیقه پس از ورود به زمین با کارت زرد جریمه شد.

رم تا پایان این بازی برتری یک گله‌اش را حفظ کرد تا با کسب این برد 57 امتیازی شده و همچنان رتبه پنجم را در اختیار داشته باشد. ساسولو رده نوزدهمی هم همچنان 23 امتیازی است. در حال حاضر رم با بولونیا رده چهارمی تنها 3 امتیاز فاصله دارد و ده‌روسی که اکنون با قرار داشتن در رتبه پنجم سهمیه لیگ اروپا را قطعی می‌بیند، تلاش دارد تا به سهمیه فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا برسد.

دیگر خبرها

  • انتخاب داور ژاپنی برای دیدار ایران - ترکمنستان
  • میرزا بیگی: اعلام پنالتی به سود پرسپولیس درست بود
  • مدافع اتلتیکو اخراج شد تا آبروی سیمئونه بیشتر نرود!
  • جمله عجیب مدافع پیکان در مورد داور بازی پرسپولیس!
  • رم 1-0 ساسولو: ده‌روسی سهمیه چمپیونزلیگ می‌خواهد
  • واکنش عنایتی به داوری پرسپولیس - پیکان
  • کارشناس داوری تصمیمات تاثیرگذار پرسپولیس - پیکان
  • عنایتی در انتقاد به داوری پرسپولیس - پیکان: تا وقتی هوادار نداشته باشیم، همین است
  • نظر کارشناس داوری درباره دو صحنه مهم دیدار پرسپولیس - پیکان + فیلم
  • کارشناسی داوری بازی پرسپولیس و پیکان| پنالتی سالم سرخپوشان و اعلام آفساید اشتباه کمک داوران برای هر دو تیم