Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - جنگ لفظی سرمربیان منچستریونایتد و چلسی همچنان ادامه دارد. 

به گزارش وبسایت نود، ژوزه مورینیو پس از پیروزی ۲-۰ تیمش مقابل دربی کانتی در جام حذفی در پاسخ به اظهارات تند آنتونیو کونته به این مربی ایتالیایی بابت اتهام تبانی به او در زمان حضورش در تیم سیه نا ایتالیا کنایه زد.  

مورینیو به نقل از Sky Sport به خبرنگاران گفته:

من کونته را سرزنش نمی کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فکر می کنم رسانه ها باید از او و من عذرخواهی کنند. سوال اشتباهی از کونته پرسیده شد و به همین دلیل واکنش تندی نشان داد. من داشتم راجع به خودم صحبت می کردم اما یک خبرنگار به کونته گفت که مورینیو تو را دلقک نامیده است. بنابراین مربی چلسی را سرزنش نمی کنم و رفتارش را درک می کنم. من راجع به خودم حرف می زدم و منظورم این بود که لازم نیست حتما مثل دلقک ها رفتار کنم تا شور و شوقم را نشان دهم. 

همه می دانند در گذشته اشتباهاتی کردم و با اینکه سعی می کنم دیگر اشتباه نکنم اما در آینده هم اشتباهاتی خواهم کرد. می دانم که اگر تیمم در موقعیت خاصی گل مهمی بزند باز هم در کنار زمین خواهم دوید و یا شیرجه خواهم زد. تنها چیزی که در پایان می خواهم بگویم این است که بله در آینده اشتباه خواهم کرد اما اتفاقی که برای من رخ نداده و نخواهد داد این است که به تبانی محکوم شوم. این اتفاق هیچ وقت برای من رخ نخواهد داد. 

۲۰۳۱

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۶۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم

10 سال پیش در چنین روزی، ساندرلند با نتیجه 2-1 چلسی را شکست داد تا رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج شکسته شود.

دانلود (7.1MB)

دیگر خبرها

  • درگیری لفظی میان نتانیاهو و وزیر خارجه آلمان
  • ببینید | درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اطراف اصفهان
  • درگیری لفظی مقامات صهیونیست پس از پراندن چند شیء مشکوک در اصفهان | وزیر امنیت ملی: مسخره بود! + ویدئو
  • وبسایت اکسسیوس: هشدار واشنگتن به تل آویو درباره عواقب تشدید تنش با ایران
  • شکسته شدن رکورد 77 بازی بدون شکست ژوزه مورینیو در استمفورد بریج (2014/4/19) / فیلم
  • گلایه عنایتی از غیبت برخی سرمربیان در نشست خبری: من هم دکتر تیم را می فرستم!
  • با یک بند آزادسازی ۵۰ میلیون یورویی؛ رقابت آرسنال، چلسی و منچستریونایتد برای بنجامین ششکو
  • ژوزه مورینیو: من محمد صلاح را برای چلسی خریدم! / زیرنویس فارسی
  • تولد آقای خاص جدید: مورینیو چیه، موسینو داریم!‏
  • اعلام زمان نشست خبری سرمربیان استقلال و شمس آذر