Web Analytics Made Easy - Statcounter

مخالفان خط لوله کی‌استون XL شرکت ترانس کانادا از قانون‌گذاران نبراسکا خواستند تا مسیری برای این خط لوله در داخل ایالت نبراسکا در نظر بگیرند.

مخالفان خط لوله کی‌استون XL شرکت ترانس کانادا از قانون‌گذاران نبراسکا خواستند تا مسیری برای این خط لوله در داخل ایالت نبراسکا در نظر بگیرند.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل «انرژی امروز» طرفداران محیط زیست مدت‌هاست مانع اجرای این خط لوله شده‌اند و آن را به عنوان یکی از عوامل افزایش تغییرات اقلیم معرفی کرده‌اند درحالی که دونالد ترامپ رییس جمهور ایالات متحده از این خط لوله به عنوان یک منبع ایجاد شغل در آمریکا نام برده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کمسیون خدمات عمومی نبراسکا در ماه نوامبر مسیری برای خط لوله کی‌استون تصویب کرد که می‌تواند به عنوان یک راه‌حل قانونی برای خط لوله ۱۸۹۷ کیلومتری باشد که میادین نفتی آلبرتای کانادا را به پالایشگاه‌های نفت ایالات متحده متصل می‌کند.

احداث این خط لوله از یک دهه پیش پیشنهاد شده است.

این درحالی است که رویترز نوشته است مسیر جدید پیشنهادی را هنوز ترانس‌کانادا قبول نکرده است.

وکلای مخالفان خط لوله کی‌استون، که مالکان زمین‌های در مسیر خط لوله هم در میان آنها قرار دارند، چنین استدال کرده‌اند که کمسیون نبراسکا هیچ چیزی را تصویب نکرده است اما بر مسیر قبلی پافشاری می‌کند.

طرفداران محیط زیست به این دلیل با خط لوله کی‌استون مخالف هستند که نگران احتمال نشت از این خط لوله هستند در حالی که طرفداران آن بر ایجاد شغل از طریق این خط لوله تاکید دارند.

در ماه مارس کابینه ترامپ یک مجوز فدرال برای این خط لوله صادر کردند در حالی که باراک اوباما، رییس جمهور پیشین ایالات متحده، به دلایل زیست محیطی این مجوزها را لغو کرده بود.

حالا قانون‌گذاران نبراسکا تنها مانع بر سر راه عبور این خط لوله هستند. چون از میان سه ایالتی که این خط لوله از آن‌ها عبور می‌کند تنها ایالتی که هنوز مجوز این خط لوله را صادر نکرده است نبراسکاست.

رویترز نوشته است که شرکت ترانس کانادا گفته است امیدوار است به اندازه کافی از حمایت‌های تجاری از این پروژه برخوردار باشد.

منبع: انرژی امروز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت energytoday.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «انرژی امروز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۶۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا

چلسی امیدوار به جبران شکست سنگین مقابل آرسنال است.

طرفداری | استون ویلا و چلسی فردا شب از ساعت 22:30 در چارچوب بازی های هفته 35 فصل 24-2023 لیگ برتر انگلیس در استادیوم ویلا پارک به مصاف هم می روند. قضاوت این دیدار را کریگ پاوسون، داور باتجربه انگلیسی بر عهده دارد. استون ویلا در پنج بازی اخیر خود در لیگ برتر انگلیس، سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 66 امتیاز در رده چهارم قرار دارد. از سوی دیگر چلسی در ادامه نتایج سینوسی خود، در پنج بازی اخیر لیگ برتر انگلیس، دو پیروزی، دو تساوی و یک شکست را تجربه کرده و با 47 امتیاز در رده نهم است. ترکیب احتمالی چلسی برای این دیدار به شرح زیر است:

چلسی (1-3-2-4): پتروویچ | دیساسی، چالوبا، سیلوا، کوکوریا | گلگر، کایسدو | مادوکه، پالمر، استرلینگ | جکسون

 

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مخالفان اعتبازدایی از اسناد عادی از افشای اموالشان می‌ترسند
  • (ویدئو) گردباد عظیم در نبراسکا
  • بهسازی و رفع افت ولتاژ پست برق مالکریم در مسجدسلیمان
  • فرستاپن: استون مارتین به دنبال قهرمانی با آلونسو است
  • افزایش پایداری برق مسجدسلیمان با نوسازی پست «مالکریم»
  • دو رأس بزغاله کوهی به دامان طبیعت بازگردانده شدند
  • گردباد در نبراسکای آمریکا منازل مسکونی را ویران کرد
  • ترکیب احتمالی چلسی برای بازی با استون ویلا
  • ادب از که آموختی؟... از روزنامه اعتماد!
  • فاز دوم شهرک صنعتی محمودآباد راه‌اندازی می‌شود