Web Analytics Made Easy - Statcounter

پنج جفت پشتی طرح زیلو از طرف واحد تولید و اشتغال پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم (ع) شهیدیه به بیت رهبری اهدا می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازمیبد خبر، محمد سعید کارگر مسئول واحد تولید و اشتغال این پایگاه و کارگاه تولید پشتی در مصاحبه با خبرنگار میبد خبر، در مورد طرح جدید پشتی با استفاده از زیلو بیان داشت: این طرح جزء ابتکارات و خلاقیت های این واحد در عرصه صنعت زیلو و حرفه پشتی دوزی بوده و برای نخستین بار است که به این صورت رونمایی می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به دوام بالای زیلو و زیبایی این محصول تصمیم گرفتیم از زیلو در کار پشتی دوزی استفاده کنیم تا بعنوان یک سرویس کامل نمایانگر فرهنگ و آداب و سنن میبد در خانه ها، حسینیه ها و اماکن عمومی مورد استفاده قرار گیرد. هنگام تولید این محصول با دیدن نمایی از بیت رهبری که مفروش به زیلو می باشد به این فکر افتادیم که از این محصول برای نخستین بار در بیت رهبری رونمایی کنیم.

کارگر ادامه داد: کلیه مراحل تولید از بافتن زیلو تا دوخت جلد پشتی ها و پر کردن و آماده سازی نهایی این پشتی ها همه با عشق و ارادت به رهبری عزیزمان بوده و تمام هزینه تولید این پشتی ها نیز توسط بچه های کارگاه تامین شده است.

مسئول واحد تولید و اشتغال  پایگاه بسیج علمی قمر بنی هاشم (ع) درباره هدف این جوانان برای تولید و اهدای این پشتی ها به مقام معظم رهبری در دهه بصیرت اظهار داشت: ما نیز کارگر هستیم و سختی های قشر کارگر جامعه را به خوبی درک می کنیم ولی هیچگاه این مشکلات را به پای رهبری نمی گذاریم. رهبری چند سال است که از اقتصاد مقاومتی برای حل مشکلات اقتصادی کشور می گوید یعنی خود مردم و جوانها باید وارد عرصه شده و به بازار رونق دهند. در این ایام برخی از مردم نسبت به مشکلات اقتصادی اعتراضاتی داشتند که متاسفانه برخی افراد سود جو و فرصت طلب با هماهنگی دشمنان با ایجاد اغتشاش در شهرهای مختلف توهین و ظلم زیادی را به نظام و رهبری معظم انقلاب کردند ما این زمان را برای هدف و کار خود در نظر گرفتیم تا به رهبری عزیز انقلاب بگوییم که ایشان را دوست داشته و تا پای جان در راه دفاع از ولایت و انقلاب ایستاده ایم و تمام تلاش خود را برای تحقق و عملی کردن شعار اقتصاد مقاومتی انجام می دهیم.

وی در مورد هدف دیگر انجام این کار گفت: صنعت زیلو برای رشد و توسعه خود نیاز به نوآوری و خلاقیت و تنوع محصول دارد و در این زمینه می توان آن را با صنایع دستی دیگر ترکیب و محصولات جدیدی را تولید کرد. این کارگاه تولیدی در این زمینه ایده و طرح های مختلفی را داشته که در آینده به آنها می پردازد.

کارگر در پایان اذعان داشت: جهت ارسال این پشتی ها به بیت مقام معظم رهبری با دفتر امام جمعه شهرستان هماهنگی صورت گرفته است و باعث افتخار ماست که تولید بچه های کارگاه به جایی برود که نگاه همه جهان به آنجا دوخته شده است. امیدواریم که این هدیه ناقابل ما موجب رضایت و خشنودی مقام معظم رهبری شده و مایه سربلندی و افتخار ما و شهرمان شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت

   به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد،  مسروری فر گفت: پیرو تفاهم نامه منعقده و محول شدن وظیفه نظارت و بازرسی بر مراکز تولید، تامین و بسته بندی اقلام مصرفی خانوار به جهادکشاورزی در اولین روز شروع اجرای این طرح، از یک واحد تولیدی آرد بازدید شد.     مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد با اشاره به تاکیدات میرمحمدی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در راستای توسعه صنایع پاک در شهرستان بیان کرد در آینده نزدیک شاهد بهره برداری از یک واحد تولیدی آرد در میبد هستیم.    وی افزود: گندمکاران استان یزد بخصوص شهرستان میبد در سال زراعی جاری با توجه به طراحی و اجرای سیلو‌های کارخانه آرد دیگر نگرانی بابت تحویل گندم خود نخواهند داشت.      مدیر جهاد کشاورزی شهرستان میبد در پایان خاطرنشان کرد از ویژگی‌های این کارخانه قابلیت ذخیره سازی ۱۵ هزار تنی، تولید روزانه ۱۵۰تن آرد (پنج نوع آرد) و آزمایشگاه مرجع سلامت غذا و دارو برای کنترل و تولید محصول سالم واستاندارد است.   لازم بذکراست کلیه مراحل صدور مجوز تأسیس، پروانه بهره برداری این واحد تولیدی آرد پرداخت تسهیلات توسط جهادکشاورزی صورت گرفته است.

دیگر خبرها

  • فرهنگ کار در کشور دچار آسیب شده است
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای درقم برگزارمی شود
  • کارگران یکی از شاخصه‌های توسعه و جهش تولید هستند
  • گندمکاران یزد نگرانی بابت تحویل گندم نخواهند داشت
  • سالن ورزشی استاندارد در شهرستان بجستان نداریم
  • بازگشت ۳۰۰۰ واحد تعطیل به تولید/ ۱.۲ میلیون نفر بیمه شدند
  • ثبت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار بیمه شده جدید