Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ حسین سلیمی؛ رییس دانشگاه علامه طباطبایی از بازداشت حدود ۱۵ نفر از دانشجویان این دانشگاه در ناآرامی‌های هفته اخیر خبر داد و گفت: در حال حاضر بیشتر این دانشجویان با کمک وزارت علوم و پیگیری‌های صورت گرفته، آزاد شده‌اند.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی با بیان این مطلب که از میان 15 نفر، ۳ نفر که ۲ آقا و یک خانم هستند، همچنان در بازداشت به سر می‌برند، اظهار داشت: امیدواریم که در چند روز آینده این سه نفر نیز آزاد شوند، اما درباره آزادی این سه نفر مطمئن نیستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سلیمی با اشاره به اینکه جزییات پرونده و علت بازداشت این دانشجویان در اختیار نهادهای امنیتی و انتظامی است، افزود: ما جزییات پرونده را در اختیار نداریم، اما از‌‌ همان روز اول تاکنون وظیفه خود می‌دانیم که به عنوان دانشگاه تمام تلاش خود را برای آزادی دانشجویان به کار ببندیم.

گفتنی است؛ در ناآرامی‌های هفته اخیر تعدادی از دانشجویان در استان‌های مختلف بازداشت شدند؛ و معاون فرهنگی وزیر علوم نیز  اعلام کرد که از طریق حراست وزارتخانه پیگیر وضعیت دانشجویان هستیم.

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۴۹۹۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا

شمار دانشجویان بازداشت شده در دانشگاه ‌های آمریکا به حدود ۲۵۰۰ نفر رسیده و بیش از۵۰ مدرس و استاد دانشگاه تاکنون بازداشت شده‌اند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080228 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • جنبش دانشجویی حمایت از فلسطین: این صدای آمریکاست! | چند دانشجو بازداشت شده‌ اند؟
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • طالبان بازداشت دانشجویان در آمریکا محکوم کرد
  • افزایش آمار بازداشت معترضان در دانشگاه‌های آمریکا
  • طالبان: بازداشت دانشجویان در آمریکا سرکوب دموکراسی است
  • آمادگی پیام نور برای پذیرش دانشجویان اخراجی آمریکا
  • ادامه اعتراضات در دانشگاه‌های آمریکا؛ بازداشت ۲۵ نفر در دانشگاه ویرجینیا
  • فیلم/ تداوم بازداشت و سرکوب دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • بازداشت بیش از ۲۳۰۰ دانشجوی حامی فلسطین در آمریکا
  • بازگشت سنت اعتراض‌ به دانشگاه‌های آمریکا | دانشجویان: تعامل با رژیم اشغالگر متوقف شود / سرکوب می‌کنید؟ مقاومت می‌کنیم