Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-04-20@15:03:16 GMT

ائتلاف عربی دفتر ریاست‌جمهوری یمن را بمباران کرد

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۰۰۱۵

ائتلاف عربی دفتر ریاست‌جمهوری یمن را بمباران کرد

منابع خبری از حمله جنگنده‌های سعودی به دفتر ریاست‌جمهوری یمن خبر دادند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وب‌سایت شبکه المیادین، جنگنده‌های ائتلاف عربی به رهبری عربستان دفتر ریاست‌جمهوری یمن را در منطقه نهدین واقع در جنوب صنعا هدف قرار دادند.

از سوی دیگر در حمله هوایی جنگنده‌های سعودی به صعده و اطراف آن، چندین غیرنظامی کشته و به منازل مسکونی و ایستگاه‌های پمپاژ گاز خسارت وارد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی در حکم انتصاب سنگسری آورده است: «نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم، جنابعالی را به عنوان بازرس ویژه معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری منصوب می کنم.

بازرسی و نظارت بر عملکرد کلیه ارکان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری با نگاه بر پیشگیری و مقابله با فساد، شناسایی گلوگاه‌ها و عوامل بروز فساد و آسیب شناسی آن‌ها، جلوگیری از تعارض منافع و پیگیری تحقق شفافیت مالی و ارائه گزارش‌های جامع و دوره‌ای بازرسی در تعامل با سایر بخش‌ها از جنابعالی انتظار می‌رود.

از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات جنابعالی را در پیروی از منویات حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و سیاست‌های دولت مردمی خواستارم.»

سنگسری که دانش‌آموخته دکتری کار آفرینی است، مسوولیت‌های متعددی از جمله بازرس وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، عضو شورای سیاستگذاری وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی و مشاور صنایع بزرگ کشور از جمله پتروشیمی مارون، ایرانول، لاستیک بارز ، سیمان تامین را در سابقه کاری خود دارد.

کد خبر 6083119 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • بازرس ویژه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری منصوب شد
  • بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در دفتر کارش (عکس)
  • برجای ماندن چندین شهید و زخمی در بمباران خانه‌های مسکونی غزه
  • بمباران سنگین مقر الشحد الشعبی توسط اسرائیل
  • ناراحتی عجیب تلویزیون سعودی از اتفاقات اصفهان!
  • چرا کشور‌های عربی در زمان حمله ایران به اسرائیل کمک کردند؟
  • تلویزیون عربستان: ایرانی‌ها در صورت حمله اسرائیل، منطقه را به آتش می‌کشند!
  • (تصاویر) جنگنده‌های نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
  • برادرزاده هنیه هم شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون
  • برادرزاده هنیه هم به شهید شد + فیلم/ شهادت بیش از ۶۰ تن از خانواده اسماعیل هنیه تاکنون