Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان فضای مجازی فرصتی برای ترویج فرهنگ نماز خواند و گفت: کمبود اعتبارات در بخش فرهنگی و نماز دلیلی بر این نیست که قدمی برای ترویج آن برنداریم و هنر مدیریت آن است که با بودجه کم کار زیبا انجام دهد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حجت‌الاسلام سیدمرتضی حسنی‌حلم در گفت‌وگو با آوای سیدجمال؛ با اشاره به اینکه دولت در بحث بودجه‌ای با تنگناهایی مواجه است، اظهار کرد: نمی‌توانیم مدعی شویم که در بحث فرهنگی اعتبارات خوب است و قطعاً با کمبودات و تنگناهایی مواجه هستیم و البته این دلیل بر این نیست که کاری در راستای ترویج نماز نکنیم و قدمی برنداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه هنر مدیریت باید در این باشد که با بودجه کم و اندک کارهای زیبا و بزرگ را تدوین و اجرا کند، افزود: ما در این استان با بودجه کم‌ کارهای خوبی را تدبیر کردیم و البته اگر بودجه فراوان باشد که می‌توان بسیاری از کارهای بزرگتری را انجام داد.

مدیر ستاد اقامه نماز استان همدان بابیان اینکه فضای مجازی فرصتی برای ترویج علوم مذهبی، قرآنی و احکام و نماز است، گفت: در این زمینه شهرستان‌ها می‌تواند فراخوانی بدهند و آثار تولیدی خود را در حوزه اجتماعی و فضای مجازی به ستاد اقامه نماز ارسال کنند.

وی با اشاره به دریافت 200 اثر در استان همدان برای شرکت در اجلاسیه نماز و فضای مجازی خبر داد و گفت: در این راستا از تعداد آثار ارسالی به دبیرخانه جشنواره 13 اثر در ۶ محور فیلم کوتاه، گرافیک، بخش عکس، تولیدات، شبکه‌های اجتماعی و وبلاگ نویسی برگزیده شده‌اند.

حسنی‌حلم تأکید کرد: ما برای فعالیت‌های ترویج نماز در سطح استان با هیچ تنگنایی مواجه نیستیم و در همه شهرستان‌ها با تمام قوت در حال فعالیت هستند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۱۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر

یک پیج افغان نوشت: وسعت ایران 187 میلیون هکتار است. یک میلیون هکتار شهرها و روستاها، جاده ها و اماکن. 14 میلیون میلیون هکتار زمین های کشاورزی و بیش از 150 میلیون هکتار منابع طبیعی است. اگر فقط 300هزار هکتار از این منابع آزاد شده و در اختیار 15 میلیون مهاجر قرار گیرد بسیاری از مشکلات زندگی افاغنه حل خواهد شد./ایران تایمز

دیگر خبرها

  • دو نمایشگاه فرهنگی و اجتماعی در ماهشهر افتتاح شد
  • پیشنهاد بی‌سابقه و عجیب در فضای مجازی برای مهاجران افغان در ایران! | تصویر
  • پنجشنبه را تعطیل کنید که از نظر فرهنگی و تمدنی مهم است | برای فعالیت اقتصادی هم فضای مجازی و دورکاری هست!
  • ببینید/شادی جالب یک جفت لک‌لک‌ بعد از اولین تخم‌گذاری
  • (ویدیو) احضار برخی چهره‌های فضای مجازی
  • توجه به اقامه نماز موجب ارتقای معنویت در سازمان‌ها می‌شود
  • ترانه کودکان که ترند شد: ببعی چقدر باهوشی!
  • این خانه یک سرایدار است، همین قدر زیبا! (+تصاویر)
  • انفصال از خدمت شهردار گلستان صحت ندارد
  • آیین نامه ترویج نماز در هیات دولت تصویب شد