Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: استاندار آذربایجان غربی تعامل با هیئت‌ها و متخصصان ورزشی را مورد توجه قرار دهد تا بتوان از جولان افراد ناکارآمد در ورزش اسان جلوگیری کرد. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۶ استانها آذربایجان غربی نظرات

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ارومیه، با اشاره به عدم موفقیت میری در مسابقات وزنه برداری جهان در کشور آمریکا اظهار داشت: وزنه بردار آذربایجان غربی بجای عذرخواهی از مربیان، تمامی زحمت کشان وزنه برداری آذربایجان غربی و اداره کل ورزش و جوانان استان که در همه حال حامی وی بوده‌اند در برنامه زنده تلویزیونی به دنبال بهانه جویی در مورد عدم کسب نتیجه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بابک مرادزاده بیان کرد: بهتر آن بود که میری به سبب عدم کسب نتیجه در مسابقات جهانی از تمامی مسئولان ورزشی و عموم مردم عذرخواهی می‌نمود و از زحماتم که از مهرماه سال 92 به صورت مستمر و بدون دریافت ریالی حق‌الزحمه وی را همراهی کرده‌ام قدردانی می‌کرد.

وی خاطرنشان کرد: در تمام این پنج سال تمامی مکمل‌های مورد نیاز میری را خریداری کرده و در اختیار وی قرار داده‌ایم و در طول حضور میری در ارومیه وی در خوابگاه تختی زیر نظر هیئت استانی اقامت داشته و تمرینات خود را دنبال می‌کرد و تمامی هزینه‌های تغذیه‌ای بر عهده هیئت استان بوده است.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: در تمامی مسابقاتی که میری صاحب مدال کشوری شده از طرف هیئت استان جوایز نقدی به وی اعطا شده و جهت شرکت در مسابقات برون مرزی از طرف هیئت جوایز و حمایت نقدی به وی داده شده است که آخرین مورد تشویق در فدراسیون در حضور رئیس فدراسیون پیش از اعزام به مسابقات جهانی بود.

وی بیان کرد: از عدم قدرشناسی وی نسبت به همه زحمت کشان در حوزه وزنه برداری استان و اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان غربی در حوزه قهرمانی مخصوصاً پورایراندوست از جامعه ورزشی استان و کشور عذرخواهی می‌کنم و اعتقاد به این دارم که قدرشناسی و حفظ فضایل اخلاقی رایج فراتر از کسب پیروزی در مجامع بین‌المللی است.

وی با اشاره به حضور میری در مسابقات لیگ برتر وزنه برداری اظهار داشت: قراردادهایی که وی در لیگ منعقد کرده با تعامل هیئت استانی بوده و بر اساس قوانین درصدی از قرارداد به هیئت استانی تعلق می‌گیرد که از سوی هیئت به عنوان پاداش از میری دریافت نمی‌شد.

مرادزاده با اشاره به حرکت خوب هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی گفت: کسب کاپ تیمی برای نخستین بار در استان یکی از اقدامات شایسته هیئت استان است و استعدادهای خوبی در سطح استان در حال رشد هستند که در آینده نزدیک سبب مباهات وزنه برداری و ورزش کشور خواهد شد که از این میان می‌توان به فرهنگ افشین، احمد احمدنژاد و ابراهیم بهروان از شهرستان مهاباد، علی عالی پور و عبدالعلی زاده از شهرستان شوط، امید مردی از شهرستان میاندوآب و محمد ارسلانی از شهرستان ارومیه اشاره کرد.

وی یادآور شد: با حمایت‌های آقایان عبدی، مرندی، پیری و سپهری نیا کارهای بی‌نظیری در وزنه برداری آذربایجان غربی اتفاق افتاده که به امید خداوند متعال در مجمع انتخاباتی استان به سمع و نظر تمامی جامعه وزنه‌برداری و ورزش دوستان استانی و کشوری خواهد رسید.

رئیس هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی تصریح کرد: مجمع انتخاباتی هیئت وزنه برداری آذربایجان غربی نهم بهمن ماه در ارومیه برگزار می‌شود که بنا به دلایل شخصی در این دوره جزو نامزدهای انتخاباتی نخواهم بود.

وی با اشاره به لزوم به‌کارگیری متخصصان ورزشی در زمینه‌های ورزشی بیان کرد: از آقای شهریاری استاندار آذربایجان غربی که متخصص حوزه دیپلماسی و سیاست هستند درخواست داریم تا با استفاده از متخصصان ورزشی در جلساتی که با مسئولان ورزشی استان منعقد می‌شود بهترین نتایج را رقم بزنند تا برخی افراد ناکارآمد اطلاعات اشتباه را ارائه ندهند چرا که در زمان استاندار سابق این موضوع به چشم می‌خورد.

انتهای پیام/

R41361/P1336/S6,48/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،مدیر تعاون روستائی استان آذربایجان غربی در اولین جلسه کمیته فنی سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیرساخت های شبکه تحت پوشش استان اظهار داشت: طرح موضوعات مربوط به مسائل و مشکلات شبکه تحت پوشش و پیگیری نارسایی ها و کاستی ها و توسعه زیرساخت ها در جهت برون رفت از وضعیت فعلی تشکل ها مهمترین اولویت مورد انتظار مدیریت استان و دغدغه اصلی اعضای کمیته فنی میباشد.   میر جمال ساداتی با اشاره به عناوین طرح های ارائه شده به دبیرخانه کمیته فنی استان افزود: طرح های درخواستی و پیشنهادی اداره تعاون روستایی و شبکه تحت پوشش شهرستان های ارومیه، پلدشت، میاندوآب، سلماس، بوکان، اشنویه و خوی به تعداد ۱۶ طرح مورد بررسی قرار گرفت و در نهایت اجرای ۱۰ طرح با رعایت دستورالعمل ها و آئین نامه های اجرائی و موضوعی به تصویب رسید.   وی تصریح کرد: در اولین جلسه کمیته فنی استان، احداث باسکول و تجهیز مراکز خرید محصولات کشاورزی، احداث گلخانه، راه اندازی روستا بازار، توسعه مکانیزاسیون و فروش اموال مازاد شبکه تحت پوشش برای تبدیل به احسن نمودن، مورد بررسی و تصویب قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • ۵۵۰ وزنه‌بردار در مسابقات قهرمانی کشور حضور پیدا می‌کنند
  • تمامی بازماندگان از تحصیل آذربایجان‌غربی شناسایی شده‌اند
  • تصویب اجرای ۱۰ طرح سرمایه گذاری، بهره برداری و بهینه سازی زیر ساخت های مدیریت تعاون روستائی
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • دولت سیزدهم از سرمایه‌گذاران حمایت می‌کند
  • موضوع شوراها، مهمترین رکن قانون اساسی است
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شورا‌های در رفع مشکلات مردم استفاده می‌کنیم
  • از تمامی ظرفیت‌های قانونی برای کمک به شوراها استفاده می‌کنیم
  • تشکیل هیئت ویژه نظارت در پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن
  • حضور استاندار اذربایجان غربی در سامانه سامد