Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-30@21:54:50 GMT

برپایی نمایشگاه فاطمیه در زابل

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۰۷۷۵

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از سیستان وبلوچستان، نشست شورای هیئات مذهبی و اعضای کانون مداحان سیستان صبح امروز، 16 دی‌ماه در زابل برگزار شد.
حجت‌الاسلام محسن عارفی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل در این نشست بیان کرد: در ایام فاطمیه که مصادف با ایام پایانی سال است، نمایشگاه فاطمیه در زابل برگزار می‌شود و باید خود را برای افزایش کیفی این رویداد آماده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: این فرصت‌ها باید در راه شناساندن سیره حضرت زهرا(س) به نسل نوجوان و جوان مورد استفاده قرار گیرند، بنابراین برنامه‌ریزی و ایجاد آمادگی، اهمیت بسیاری دارد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی زابل افزود: شورای هیئات مدهبی و کانون مداحان و شاعران آیینی به عنوان بازوی فرهنگی و بدنه فعال مذهبی در کنار تبلیغات اسلامی نقش آفرینی می‌کنند و رمز موفقیت نیز در وحدت و یکپارچگی و همدلی است.
عارفی بیان کرد: هیئات مذهبی پرچمدار اسلام و انقلاب هستند و حضور فعال آنان در همه عرصه‌های مذهبی و سیاسی مانع نفوذ دشمن خواهد شد.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت الاسلام و المسلمین نواب در ادامه سفر به مشهد به همراه سید عباس حسینی رئیس سازمان حج و حج زیارت از نمایشگاه در آستان بقیع که در صحن غدیر حرم مطهر رضوی برپاست، بازدید کرد.

بر اساس این گزارش، دراین بازدید مسئولین برگزاری نمایشگاه درباره اهداف برگزاری و ویژگی‌های این نمایشگاه به سرپرست حجاج ایرانی و رئیس سازمان حج و زیارت توضیحاتی ارائه کردند.

گفتنی است در نمایشگاه درآستان بقیع که به همت بعثه مقام معظم رهبری و همکاری آستان قدس رضوی برپا شده و تا پایان ماه شوال ادامه خواهد داشت، ماکت حرم‌های مطهر ائمه (ع) و اصحاب قبل و بعد از تخریب در معرض دید بازدید کنندگان قرار گرفته است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • کشف تاریخ ۴۵۰۰ ساله در زابل
  • برپایی نمایشگاه توانمندی دانشجویان فنی و حرفه‌ای در چهارمحال و بختیاری
  • همایش «ادزآپ» در نمایشگاه اینوتکس ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی مدارس قزوین 
  • برپایی نمایشگاه «در آستان بقیع»/ تصاویری از حرم‌های مطهر ائمه(ع) قبل و بعد از تخریب
  • نمایشگاهی از صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنر‌های وابسته در زابل
  • افتتاح نمایشگاه صنایع‌دستی و هنرهای وابسته در زابل