Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-04@13:47:14 GMT

رونمایی از تیزر فیلمی که پس از 13 اکران می‌شود + فیلم

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۱۱۵۹

رونمایی از تیزر فیلمی که پس از 13 اکران می‌شود + فیلم

‍‍‍‍‍‍

اولین تیزر فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» به کارگردانی کیانوش عیاری که پس از ۱۳ سال در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است، رونمایی شد.

به گزارش ایسنا اولین تیزر فیلم سینمایی «بیدار شو آرزو» ساخته کیانوش عیاری که در سال ۱۳۸۳ با موضوع زلزله مهیب در شهر بم تولید شده و هم اکنون در سینماهای «هنر و تجربه» در حال اکران است، رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این فیلم سینمایی که پس از ۱۳ سال از ۲۵ آذرماه در گروه «هنر و تجربه» اکران شده است، داستان آموزگار جوان روستایی در حاشیه شهر بم را روایت می‌کند که پس از بیرون آمدن از زیر آوار پی می‌برد همکارش جان سپرده است، او به سوی شهر راه می افتد تا برای اهالی کمک بیاورد، ‌اما با رسیدن به شهر ناباورانه درمی‌یابد که فاجعه اصلی در آنجا روی داده و از هر گوشه و کناری فریاد شیون و زاری و درخواست کمک بلند است؛ وی در بیمارستان ویران و پر از مجروح و کشته به روحانی برمی‌خورد و به توصیه و راهنمایی او به گورستان شهر رفته و به کار غسل دادن زن‌ها و دفن آن‌ها می‌پردازد. مردی زندانی که در اثر ویرانی زندان خود را به شهر رسانده، برای غسل دادن زن، مادر و فرزندش «آرزو» از او کمک می خواهد.

کیانوش عیاری کارگردان این فیلم سینمایی درصد و شصت و هفتمین آیین دیدار گروه «هنر و تجربه» درباره نحوه ساخت «بیدار شو آرزو» بیان کرد: حضور ما در بم، سه بار و هربار یک ماه طول کشید. دلیل چند پاره شدن دوره فیلم‌برداری، فشار روحی ناشی از مصیبت بود. بچه‌ها همگی کار خود را می‌کردند ولی به نوعی دلمرده بودند که حتی با وجود حضور آقای رجبی [که فردی شوخ است] باز هم فضا بسیار غم‌انگیز بود. در این فیلم به جز آقای رجبی و خانم جعفری، باقی بازیگران همگی از اهالی بم هستند و عمده آن‌ها کسانی بودند که ده‌ها نفر را در زلزله از دست داده بودند. می‌خواهم از کسانی که فیلم را می‌بینند، عذرخواهی کنم چرا که این فیلم همانند زلزله تلخ‌ است، این را به حساب اغراق نگذارید، بگذارید به حساب برخورد حسی سازندگان با این واقعه. فیلم آنقدر تلخ است که اگر از غم دیدن آن مجبور به ترک سالن شوید، هیچ ناراحت نمی‌شوم و به شما حق می دهم.

از بازیگرانی که در این فیلم سینمایی ایفای نقش کرده اند می‌توان به بهناز جعفری، مهران رجبی،‌ مهدی جعفری، محمدحسین اکبری، احسان رضوانی،‌سحر سالاری و زینب زمانی اشاره کرد. همچنین عوامل این فیلم عبارتند از: نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: کیانوش عیاری، موسیقی: امید رئیس دانا، مدیر فیلمبرداری: منصور آذرگل، تدوین: کیانوش عیاری.

مرورگر شما از ویدئو پشتیبانی نمی‌کند.
فایل آن‌را از اینجا دانلود کنید: video/mp4

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، مدیر کل کمیته امداد استان مازندران در حاشیه مراسم جشن برآورده شدن آروز‌ها  در مصاحبه‌ای گفت:این طرح برای اولین بار در بهشهر اجرا شد و با نظر حامیان اکرام بوده است.

معافی گفت در این طرح، آرزوی فرزندان ایتام به خیرین اعلام و نیاز آنها بر آورده شد.

معافی آرزو‌های ایتام را علاوه بر درمان و تحصیل، کالا‌هایی همچون تلویزیون، یخچال، دوچرخه، جارو برقی، گوشی دانست که در این مراسم بصورت نمادین به چند نفر هدیه شد.

وی ضمن قدردانی از حامیان ایتام با بیان اینکه خیرین در بهشهر رابطه بسیار خوبی با ایتام دارند گفت:علاوه بر این برنامه ماهانه خیرین بصورت مستمر توجهات خود را از ایتام کم نمی‌کنند.

وی درباره کمک خیرین در سال ۱۴۰۲ گفت: کمک‌های مومنانه خیرین در سال ۱۴۰۲ از مرز ۱۰۰۰میلیارد تومان گذشت و این نشان از نوعدوستی و توجه مر دم استان مازندران از ایتام و مددجویان تحت پوشش دارد که با تاسی از ائمه معصومین سرچشمه می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • هفته پررنگ فیلم کوتاه و مستند/ از یک شایعه تا وظیفه جدید سینمایی
  • مربی اشتوتگارت: آرزو می‌کنم به رئال برخورد کنیم
  • ماجرای جنگ شهاب حسینی و پارسا پیروزفر مقابل جواد عزتی و الناز حبیبی
  • تمام آنچه می‌خواستم روی پرده است/ نتیجه اعتماد به فیلمسازان جوان
  • ایساتیس پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه
  • جشن برآورده شدن آرزو‌های ایتام و محسنین در بهشهر
  • ادامه رونق اکران‌های مردمی فیلم‌های سینمایی / فروش سال ۱۴۰۳ از یک میلیارد تومان عبور کرد
  • تیزر جالب نایکی از معرفی پیراهن اول لیورپول در فصل 2024/25 / فیلم
  • رکورد فروش اکران برخط فیلم‌های سینمایی جابه‌جا شد
  • یورگن کلوپ، مرد هزار چهره! تیزر جالب کمپانی آلمانی مشاوره مالی با حضور سرمربی لیورپول / فیلم