Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر عباس زارع نژاد در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما در خصوص وضع رسیدگی به کودکان ناشنوا و انجام عمل کاشت حلزون شنوایی گفت: فردا یک شنبه معاونت اجتماعی وزارت بهداشت در یک جلسه با حضور مسئولان هیأت امنای ارزی و ریالی، اداره کل تجهیزات پزشکی، معاون بهداشتی وزارتخانه و میهمانانی از دو بنیاد خیریه کمک و بخشش به بررسی دغدغه‌های کودکان ناشنوا خواهد پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی افزود: به هیچ عنوان مشکلی در تأمین پروتز کاشت حلزون شنوایی برای بیماران نداریم و هم اکنون ۲۰۰ پروتز در گمرک در دست ترخیص است.

زارع نژاد با بیان اینکه البته فهرست انتظار برای کاشت حلزون شنوایی در مرکز درمانی وجود دارد و کمی طولانی است، گفت: تلاش ما بر این است در قالب این جلسه روند انجام کاشت تسریع شود و بیماران زودتر تحت عمل کاشت حلزون قرار گیرند.

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت افزود: البته پنج شنبه گذشته ۱۴ دی نیز خانم کتایون ریاحی رئیس بنیاد کمک در همین خصوص دیداری با وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی داشت که در این جلسه، آنان درباره مشکلات ناشنوا و تأمین تجهیزات لازم برای کاشت حلزون شنوایی گفتگو کردند.

خانم کتایون ریاحی بنیانگذار بنیاد کمک روز چهارشنبه ۱۳ دی در برنامه فرمول یک شبکه یک در خصوص مشکلات بیماران ناشنوا صحبت کرد و درخواست دیدار با وزیر بهداشت برای رسیدگی به مشکلات ۸۰۰ کودک ناشنوا نیازمند کاشت حلزون داشت که این دیدار در روز پنج شنبه صورت گرفت.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، عملیات اجرایی راه آهن خراسان جنوبی ۱۵ شهریور ۱۴۰۲ آغاز شد.

طرحی که ۱۳ قطعه دارد و عملیات اجرایی اش در برخی قطعات در حال اجراست و در مابقی قطعات نیز به زودی آغاز می‌شود.

 برای شتاب گرفتن این طرح امروز جلسه‌ای در دفتر معاون عمرانی استاندار خراسان جنوبی برگزار شد.

در این جلسه مقرر شد زیرسازی این طرح که عملیات اجرایی آن سال گذشته آغاز شده تا دو سال آینده به اتمام برسد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشکلات و دغدغه های تولیدکنندگان ملارد پیگیری و حل شود
  • هر ۱۰ روز یک پزشک خودکشی می‌کند
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • انجام نخستین عمل جراحی نخاع در خرمشهر
  • مشکلات پیش روی طرح راه آهن خراسان جنوبی روی میز بررسی
  • درمان رایگان کودک مشروط بر داشتن بیمه پایه
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • خدمات درمانی رایگان برای کودکان؛ نمایش یا واقعی؟
  • این مورد جزو خدمات درمان رایگان کودکان نیست | ۲ سامانه برای ثبت شکایت از بیمارستان‌ ها