Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- سرمربی پیشین تیم نفت گفت: قرارداد همامی و جعفرپور با پرسپولیس به این اندازه نبود و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده که به این حد رسیده است.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری میزان، در پاسخ به این پرسش که برخی افراد مانند مالکین پیشین نفت به فوتبال می‌آیند و بعد از مطرح شدن نامشان می‌روند، اظهار داشت: این مسائل به فوتبال ضربه می‌زند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته کسانی که این افراد را تایید صلاحیت کردند باید این موضوع را بپرسید.

وی افزود: حضور این افراد یعنی تصمیمات غیر حرفه‌ای و این تصمیمات تبعاتی هم خواهد داشت. به هر حال بازیکنان ما برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کردند که به خاطر همین حضور افراد نتوانستیم به آسیا برویم. ضربه حضور این افراد را بازیکنان و مربیان خوردند.

سرمربی پیشین پرسپولیس در مورد اینکه مسعود همامی که زمان حضور او به پرسپولیس آمد و تنها یک بازی انجام داد، این باشگاه را به پرداخت مبلغ ۷۰۰ میلیون محکوم کرده، اظهار داشت: مبلغ قرارداد این بازیکن اصلا به این اندازه‌ها نبود. هم همامی و هم جعفرپور با قرارداد‌هایی زیر ۲۰۰ میلیون در پرسپولیس بودند. شاید مانند داستان ژوزه باشگاه باید جریمه دیرکرد بدهد! من مطمئنم آنها با قرارداد‌هایی زیر ۲۰۰ میلیون در پرسپولیس بودند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، گفت: بازی آلومینیوم اراک و پرسپولیس تهران در جام حذفی با حضور تماشاگر برگزار خواهد شد. - اخبار استانها -

محسن صادقی در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در اراک، با اشاره به برگزاری بازی پرسپولیس تهران و آلومینیوم اراک در جام حذفی فوتبال کشور، اظهار داشت: بر اساس رای کمیته انضباطی تیم فوتبال آلومینیوم اراک در یک بازی لیگ برتر از حضور تماشاگران محروم بوده و بازی بدون حضور تماشاگر برگزار خواهد شد.

وی افزود: با این حال بازی آلومینیوم اراک در روز جمعه هفتم اردیبهشت‌ماه در جام حذفی مقابل تیم فوتبال پرسپولیس تهران با حضور تماشاگران در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار خواهد شد.

دبیر هیئت فوتبال استان مرکزی، عنوان کرد: با این حال از حیث رای کمیته انضباطی فوتبال کشور، بازی بعد تیم آلومینیوم اراک در لیگ برتر فوتبال کشور بدون حضور تماشاگر خواهد بود و این تیم در لیگ برتر از همراهی تماشاگرانش محروم خواهد بود.

انتهای پیام/711/

دیگر خبرها

  • آلومینیوم اراک ۰ - ۲ پرسپولیس
  • ایران‌پوریان: تراکتور همیشه در نقل‌وانتقالات بازنده است
  • تراکتور با نسخه یحیی مقابل استقلال؛دوئل احتمالی گل‌محمدی با نکونام در تبریز
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • نشست خبری پیش از بازی آلومینیوم و پرسپولیس لغو شد
  • بیست سال پیش افراد غیرفوتبالی خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس را متوقف کردند!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • برگزاری دیدار آلومینیوم - پرسپولیس با حضور تماشاگر
  • مسابقه آلومینیوم اراک و پرسپولیس با حضور تماشاگر برگزار می‌شود
  • بازی آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگر