Web Analytics Made Easy - Statcounter

مشهد- ایرنا- رئیس هیات دو و میدانی خراسان رضوی از کسب مقام دوم و نایب قهرمانی بانوان دو و میدانی این استان در مسابقات دو و میدانی داخل سالن بانوان کشور خبر داد.

امیرعلی سعادتمند روز شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در این مسابقات فائزه نسایی در 2 ماده 400 متر و 60 متر به مدال نقره دست یافت.
وی افزود: در ماده 800 متر هم تکتم دستار بندان عضو تیم ملی نوجوانان این استان دوم شد و مدال نقره کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار کرد: در ماده 60 متر با مانع نیز جمیله سیفی سوم شد و مدال برنز را بر گردن آویخت و در رشته پنج گانه هم سمیرا خجسته و الهه سیفی به ترتیب دوم و سوم شدند.
سعادتمند گفت: در ماده چهار در 400 متر امدادی نیز ورزشکاران خراسان رضوی به مقام اول و مدال طلای این مسابقات دست یافتند و در نتایج تیمی، تیم خراسان رضوی با 58 امتیاز مقام دوم را از آن خود کرد.
وی افزود: تیم دو و میدانی بانوان خراسان رضوی به خاطر توانایی و نتایجی که از قبل به دست آورده بود در این مسابقات با حداکثر سهمیه و هشت ورزشکار در مسابقات شرکت کرد.
وی اظهار کرد: تعدادی از مدال آوران استانهای دیگر نیز از ورزشکاران دو و میدانی بانوان خراسان رضوی هستند که به علت نداشتن ظرفیت این استان، از استانهای دیگر در این مسابقات شرکت کردند و هفت نفر از آنها در این مسابقات برای استان های دیگر مدال آوردند.
سعادتمند گفت: اگر استاندارد مسابقات دو و میدانی که شرکت 18 ورزشکار در مسابقات است رعایت می شد تیم دو و میدانی داخل سالن بانوان خراسان رضوی می توانست مقام اول کشور را کسب کند.
رقابتهای دو و میدانی داخل سالن قهرمانی بانوان کشور با شرکت 131 ورزشکار که از 14 دی ماه در ورزشگاه آفتاب انقلاب تهران آغاز شده بود روز جمعه 15 دی ماه با جا به‌ جایی سه رکورد ملی و قهرمانی تیم تهران الف خاتمه یافت.
خبرنگار: کامیار اسماعیل پور ** انتشار دهنده: محمد حسین علی مقدم
1922 / 6053

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد

سپیده بابایی رکنی مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی در آئین اهدای مدال خود در مشهد گفت: امروز مدالی را که به موزه آستان قدس رضوی اهدا کردم، در حقیقت برگرداندن امانت به دست صاحب اصلی اش امام رئوف است و بنده معتقدم که کار اصلی را خدا و حضرت ثامن الحجج(ع) انجام می‌دهد، فقط باید خلوص نیت داشت.

او افزود: من همواره در زندگی و بویژه مسابقات ورزشی به حضرت امام رضا(ع) متوسل می‌شوم، یک سری اسامی ناخودآگاه به ذهن و زبان انسان جاری می‌شود و نام ائمه اطهار(ع) از این دسته اسامی است.

مدیر کل نذورات آستان قدس رضوی ادامه داد: ورزشکاران و نخبگان با توجه به عشق و ارادت ویژه شان به امام رضا(ع)، مدال‌های ارزشمند خود که حاصل سال‌ها تلاش آنان است، را تقدیم امام رئوف می‌کنند و این همت والا باعث شکل‌گیری گنجینه‌ای ارزشمند از مدالهای ورزشی، علمی و فرهنگی در موزه حرم مطهر شده است.

علیرضا اسماعیل زاده بیان کرد: ۸۷ مدال المپیکی، ۹۰ کاپ ورزشی و سه مدال اخلاق در این گنجینه موجود است، همچنین ورزشکاران تیمی مثل ورزش فوتبال مدالهای متنوعی را به این موزه اهدا کرده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مسابقات کوراش بانوان در سطح خوب و با میزبانی شایسته برگزار شد
  • کسب مقام نخست مسابقات کوراش بانوان قهرمانی کشور
  • ۶ مدال بانوان مازندرانی در مسابقات کوراش قهرمانی کشور
  • نایب قهرمانی کاراته کا‌های مازندران با ۵ مدال در انتخابی تیم ملی بزرگسالان 
  • بانوی قهرمان کشتی آلیش مدال خود را به موزه حرم رضوی اهدا کرد
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان آسیا شد!
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند
  • والیبال ساحلی ایران نایب قهرمان شد
  • والیبال ساحلی‌ ایران در تایلند نایب قهرمان شد
  • ساحلی بازان ایران نایب قهرمان شدند/ هت تریک مدال تقوی در والیبال