Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@21:27:45 GMT

توضیح نصرتی درمورد درگیری با خلیل‌زاده

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۱۸۴۱

توضیح نصرتی درمورد درگیری با خلیل‌زاده

بازیکن نفت تهران در خصوص درگیری‌اش با مدافع پرسپولیس گفت:خلیل‌زاده وقتی به زمین می‌خورد یک لگد به من می‌زند و این اتفاق باعث شد که من عصبانی شوم اما نه درگیری خاصی رخ داد و نه الفاظ رکیکی به هم گفتیم.

به گزارش مشرق، محمد نصرتی در خصوص بازی مقابل پرسپولیس  و تساوی مقابل این تیم گفت: بازی بسیار سختی مقابل تیم پر قدرت پرسپولیس داشتیم، امتیاز خوبی مقابل یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر ایران کسب کردیم، کادر فنی و بازیکنان خوبی در اختیار دارد و خداراشکر می‌کنم که توانستیم امتیاز کسب کنیم با توجه به اینکه ما از اول فصل شرایط بسیار سختی داشتیم یک مقدار تا به امروز از لحاظ تمرکز شرایط خوبی نداشتیم چرا که تغییرات زیادی در تیم نفت انجام شد، مطمئناً آرام آرام شرایط بهتر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدافع تیم نفت تهران در ادامه درباره درگیری‌اش با شجاع خلیل زاده و اینکه به او گفتی بعد از بازی همدیگر را ببینیم و حتی کمال کامیابی نیا به وی گفته چرا بعد از بازی اکنون داخل زمین تسویه کن، گفت: اولاً ما بچه نیستیم که بخواهیم راجع به این درگیری حرف‌ بدی بزنیم هیچ اتفاق خاصی نیفتاد، شجاع توانایی‌های بسیار زیادی در ضربات ایستگاهی دارد، با توجه به اینکه من کاپیتان تیم نفت در این بازی بودم سعی کردم تمام تلاشم را انجام دهم تا تیم گل نخورد و در یارگیری نفر به نفر این درگیری  طبیعی است و این اتفاق در هر بازی پیش می‌آید. اگر شما فیلم بازی را ببینید شجاع خلیل‌زاده وقتی به زمین می‌خورد یک لگد به من می‌زند و این اتفاق باعث شد که من عصبانی شوم اما نه درگیری خاصی رخ داد و نه  الفاظ رکیکی را به هم گفتیم.

نصرتی در ادامه در خصوص اینکه آیا شرایط تیم بهتر خواهد شد یا خیر، گفت: در حال حاضر شرایط مالک مشخص شده، قبل از بازی با پرسپولیس مدیران تیم به رختکن آمدند و با ما صحبت کردند، امیدوارم پله به پله شرایط بهتر شود تا تمرکزمان دوباره برگردد و با آرامش به فکر بازی کردن باشیم. قبل از بازی با پرسپولیس ۵ درصد به ما پول دادند قرار است در این هفته هم یک واریزی داشته باشیم.

نصرتی در ادامه در خصوص طلبش از باشگاه گسترش فولاد تبریز گفت: ما شکایت را به کمیته تعیین وضعیت ارسال کردیم و منتظر جواب هستیم تا تکلیف مشخص شود، اگر هیچ جوابی نگیریم و مسئولان باشگاه بخواهند ما را اذیت کنند مطمئناً به  فیفا  شکایت می‌کنیم. من ۲ بار از تهران به تبریز سفر کردم تا جلسه‌ای را با مسئولین باشگاه گسترش فولاد برگزار کنم، من سلامتی‌ام با علم اینکه میدانستم برای تیم گسترش فولاد به خطر انداختم، ۲ سال است که پول من را نداده‌اند و مدیران باشگاه می‌گویند ۵۰ درصد هم تخفیف بده. در حال حاضر پیگیر هستیم.

نصرتی در پایان در خصوص پیشنهاد نصیرزاده هم گفت:  آقای نصیرزاده پیشنهادی را به فوتبال داده‌اند تا بازیکنان خارجی بعد از شکایت به فیفا حق حضور در لیگ ایران را ندارد،  بنظرم پیشنهاد خیلی عجیبی است، مگر می‌شود باشگاهی حق بازیکن را ندهد و بازیکن به فیفا شکایت نکند؟ پس بازیکن خارجی چطور می‌تواند حقش را بگیرد، مطمئناً بازیکن خارجی که به ایران می‌آید به خاطر پول است اولا که بازیکن خوب خارجی به ایران نمی آید وقتی چند سال  هم در لیگ ایران بازی کند مطمئنا وقتی حقش را نگیرد به فیفا شکایت می کند و بعد از آن در لیگ ایران هم بازی نمی کند، امیدوارم  فدراسیون فوتبال بیشتر به فکر بحث مالی باشگاه‌ها باشند حق طبیعی بازیکن است تا حقش را از طریق شکایت بگیرد.

منبع: فارس ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۱۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان

طرفداری| باشگاه پرسپولیس به موضوع اظهارات عجیب هوادار سپاهان ورود می‌کند.

بازی پرحاشیه پرسپولیس و سپاهان بدون گل تمام شد اما حاشیه‌های این بازی تمام‌شدنی نیست. در فیلمی که از یک هوادار سپاهان منتشر شده او اظهارات عجیب و خلاف شانی را مطرح می‌کند که واکنش شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.

به نقل از فارس، باشگاه پرسپولیس قصد دارد از این هوادار شکایت کند تا بعد از شکایت از باشگاه سپاهان، این دومین شکایت از روی سکوهای این تیم اصفهانی باشد. در بازی شب گذشته و به دلیل پرتاب اشیا، چند هوادار خانم مصدوم شدند که حتی کار یکی از آنها به بیمارستان کشید.

از دست ندهید ????????????????????????

تونی کروس: پاس گلم جلوی بایرن خیلی خاص نبود شاهکار کارلتو؛ بازهم شکست‌ناپذیری مقابل بایرن بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان یحیی شکایت کند 5 میلیارد تومان جریمه می‌گیرد

دیگر خبرها

  • تهدید رجب‌زاده: مطمئن باشید به CAS شکایت می‌کنیم
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتور هستم!
  • ستاره تیم ملی: نه قرمز و نه آبی، من طرفدار تراکتورسازی هستم
  • شکایت ستاره بارسا به بازیکنان: انتظارش را نداشتم!
  • فریم به فریم با درگیری فیزیکی کاپیتان پرسپولیس و ستاره سپاهان (عکس)
  • وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی + عکس
  • عکس| وضعیت خلیل‌زاده پس ضربه مهرداد محمدی
  • جراحت وحشت لب شجاع خلیل زاده بعد از برخورد با مهرداد محمدی + عکس
  • اولین تصویر از وضعیت دلخراش شجاع خلیل‌زاده بعد از ضربه مهرداد محمدی | اخراج نداشت؟
  • شکایت پرسپولیس از هوادار سپاهان