Web Analytics Made Easy - Statcounter

مریم علیزاده، مسئول ثبت‌ نام مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، گفت: ثبت‌ نام و شروع کلاس‌های مربوط به آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم در مرکز جامعه بیت‌الزهرا(س) شهرستان آران و بیدگل در حال انجام است.

وی ادامه داد: ثبت‌ نام این آزمون از 10 آذرماه آغاز و ادامه دارد و پس از یک هفته کلاس‌ها و کارگاه‌های آموزشی با برنامه‌ریزی قبلی شروع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علیزاده با بیان اینکه شرکت در تمامی رشته‌های آزمون برای همه داوطلبان در مقاطع سنی و تحصیلی(مرد و زن، دانشجو، خانه دار، دانش‌آموز ) آزاد است، افزود: امیدواریم شهرستان قرآنی آران و بیدگل با ظرفیت بالا و توان بالقوه در زمینه قرآنی اکثریت بالایی در ثبت‌ نام و حضورگسترده در این آزمون داشته باشند. 

مسئول ثبت‌ نام این دوره از کلاس‌ها بیان کرد: علاقه‌مندان می‌توانند برای اطلاعات بیشتر از آزمون، منابع و دریافت دستورالعمل با شماره 54743375 و شماره همراه‌ 09162387494  تماس حاصل کنند.

علیزاده به زمان برپایی کلاس‌ها اشاره ‌و بیان کرد: روزهای شنبه کلاس مفاهیم از ساعت 15 تا 16 و همچنین از ساعت 16 تا 17، کلاس تجوید مقدماتی از ساعت 16 تا 17، کلاس صحیفه سجادیه از ساعت 16 تا 17 برپا می‌شود و همچنین در کلاس دیگری در روزهای شنبه‌ کلاس قواعد و روخوانی کم‌سواد از ساعت 14:30 تا 16، حفظ جزء 30 ویژه نوجوانان از ساعت 16 تا 17، کلاس قرآن‌آموز نونهال از ساعت 17:30 تا 14:30، کلاس مفاهیم از 15 تا 16، کلاس تجوید مقدماتی از ساعت 16 تا 17، کلاس صحیفه سجادیه از ساعت 16 تا 17، کلاس نهج‌البلاغه از ساعت 8:30 تا 10، کلاس قواعد و روخوانی افراد کم‌سواد از ساعت 14:30 تا 16، کلاس قواعد و روان‌خوانی نوجوانان قرآنی پسر از ساعت 9 تا 10، کلاس حفظ، مفاهیم و تجوید 1 ‌همزمان نوجوانان دختر از ساعت 14:30 تا 15:30 و غیره برگزار می‌شود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۲۳۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، کارگاه‌های آموزشی با عنوان «روانشناسی خودمانی» در بوستان «بهشت مادران» برگزار می‌شود.

 این کارگاه‌ها با شعار «همیشه با یک مشاور درد دل کن» در بوستان بهشت مادران در منطقه فرهنگی و گردشگری عباس‌آباد با هدف اهمیت و لزوم مشاور برای همه، مشاوره‌های انفرادی و گروهی برگزار می‌شود.

مشاوره پیش از ازدواج، مشاوره خانواده، مشاوره کودک و نوجوان، تست‌های روانشناسی و تست هوش کودکان از جمله مشاوره‌های انفرادی است که در «روانشناسی خودمانی» در نظر گرفته شده است.

در مباحث گروه درمانی نیز مهارت‌های زناشویی مشکلات زوجین، مهارت‌های فرزندپرروی، اضطراب کودکان و تربیت جنسی بررسی خواهد شد.

علاقمندان برای بهره‌مندی از مشاوره‌های انفرادی، گروهی و کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره‌های ۲۲۸۸۱۱۱۵ و ۱۶، ۲۲۸۸۶۰۴۲ تماس بگیرند.

دیگر خبرها

  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در شهرستان خوی برگزار شد
  • برگزاری کارگاه‌های آموزشی شعر و داستان کودک و نوجوان در همدان
  • آزمون ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می‌شود
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • افتخار ۲۷ سال خادمی قرآن
  • برگزاری روانشناسی خودمانی در بهشت مادران
  • برپایی کارگاه آموزشی تخصصی قرآن کریم در بابل
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود