Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتبال عمان موفق شد به مقام قهرمانی جام خلیج فارس برسد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

رقابت های ملی جام خلیج فارس که در هفته های اخیر در کشور کویت در حال برگزاری بود، شب گذشته با برگزار دیدار نهایی به پایان رسید در بازی فینال تیم های عمان و امارات متحده عربی که به ترتیب تیم های بحرین و عراق را حذف کرده بودند، به مصاف هم رفتند تا قهرمان این دوره از رقابت ها را تعیین کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم های فوتبال امارات و عمان هر دو از یک گروه این رقابت ها صعود کرده بودند و در دیدار مرحله گروهی اماراتی ها موفق به پیروزی شده بودند. سرنوشت بازی فینال اما به گونه دیگری رقم خورد. تلاش مستمر دو تیم در طول ۹۰ دقیقه قانونی به گلزنی ختم نشد و تیم ها برای وقت اضافه آماده شدند. مهم ترین اتفاق وقت قانونی بازی، از دست رفتن پنالتی حساس عمر عبدالرحمان در دقیقه ۹۱ بازی بود. پس از این اتفاق، سی دقیقه وقت های اضافی هم گلی برای دو طرف به همراه نداشت تا ضربات پنالتی مشخص کننده قهرمان تورنمنت باشد.

در ضربات پنالتی هم تا چهارمین ضربه، تمام بازیکنان توپ را وارد دروازه کردند تا کماکان بازی مساوی باشد؛ اما کسی که بازی را از این روند تساوی خارج کرد کسی نبود جز ستاره فوتبال امارات؛ عمر عبدالرحمان باز هم یک اتفاق تلخ را برای امارات در این بازی رقم زد و پنالتی پنجم تیم ملی کشورش در فینال را از دست داد و پس از گلزنی علی خلدی، تیم فوتبال عمان مقام قهرمانی جام خلیج فارس را از آن خود کرد.

این دومین قهرمانی عمانی ها در این مسابقات به شمار می آید. قبل از این تنها عنوان قهرمانی آنها در سال ۲۰۰۹ به دست آمده بود که آن هم با پیروزی در ضربات پنالتی برابر عربستان رقم خورد.

امارات هم سابقه ۲ قهرمانی در جام خلیج فارس دارد. پرافتخارترین تیم ادوار این تورنمنت کویت است که از مجموع ۲۳ دوره برگزار شده، ۱۰ بار قهرمان رقابت ها شده است.

منبع: پارس فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۲۶۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمان فوتبال هلند مشخص شد

تیم فوتبال آیندهوون در حالی که ۲ هفته به پایان رقابت های لیگ برتر هلند باقی مانده است عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال آیندهوون در هفته سی و دوم لیگ برتر فوتبال هلند امروز یکشنبه به مصاف اسپارتا روتردام رفت و موفق شد با نتیجه ۴ بر ۲ به برتری برسد.

به این ترتیب آیندهوون در حالی که ۲ هفته تا پایان «اردیویسه هلند» باقی مانده است توانست با ۸۷ امتیاز قهرمانی خود را مسجل کند و بیست و پنجمین عنوان قهرمانی در بازی‌های لیگ را به دست آورد.

تیم فوتبال فاینورد که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد با ۳۱ بازی و ۷۵ امتیاز در رده دوم قرار دارد و توئنته با همین تعداد بازی و ۶۳ امتیاز سوم است.

دیگر خبرها

  • رکورد ویژه نوراللهی مقابل النصر (عکس)
  • ناهماهنگی عجیب در اسپانیا: رئال دو بار جام می‌گیرد!‏
  • خلاصه بازی هوادار و ملوان + فیلم
  • ساعات دیوانه‌وار: فرار از در پشتی پارک‌دوپرنس!
  • دومین پیروزی شطرنج باز خوزستان در مسابقات بین المللی امارات
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • قهرمان فوتبال هلند مشخص شد
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • جشن بزرگ در برنابئو: قهرمانیم، قهرمانیم! (عکس)
  • صحبت‌های جالب سرمربی اینتر در واکنش به جذب طارمی