Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-05-07@23:10:46 GMT

نخستین تست پرواز تاکسی هوایی انجام می شود

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۲۶۳۹

نخستین تست پرواز تاکسی هوایی انجام می شود

رکنا:در نمایشگاه محصولات مصرفی الکتریکی قرار است تاکسی هوایی به پرواز درآید.

قرار است در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی امسال یک تاکسی هوایی با ۸ پروانه پروازهای آزمایشی خود را انجام دهد.

به گزارش نیواطلس، SureFly اکتوکوپتر دو نفره شرکت Workhorse قصد دارد در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی پروازهای آزمایشی خود را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این اکتوکوپتر مانند بقیه خودروهای پرنده مسافران را از نقطه الف به ب می برد. همچنین نمونه های اولیه آن به وسیله فرمان کنترل می شود. هرچند بقیه تاکسی های هوایی مجهز به موتورهای الکتریکی هستند اما SureFly هیبریدی است و با استفاده از بنزین می تواند ۱۱۲ کیلومتر پرواز کند.SureFly همچنین مجهز به ۸ پروانه است که ۴ مورد آنها روی بال ها نصب شده اند و می توانند ۱۸۰ کیلوگرم وزن را تحمل کنند.

شرکت تولید کننده اعلام کرده این تاکسی پرنده از مقامات فدرال اجازه انجام پروازهای آزمایشی در نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی را دریافت کرده است.ابتدا قرار بود این پروازها همراه سرنشین انجام شوند اما اکنون در بیانیه شرکت اشاره ای به این امر نشده است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۲۶۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، نخستین عمل جراحی برای کاشت پمپ نخاعی بر روی یک بیمار در مرکز جراحی فخر النساء شهرستان خرمشهر انجام شد.
مرادی فوق تخصص کنترل درد گفت: پمپ نخاعی برای بیمارانی که مبتلا به بیماری ام اس یا بر اثر تصادف دچار ضایعه‌های نخاعی شده اند جهت کنترل درد، نصب می‌شود.
وی افزود: این عمل برای نخستین بار در شهرستان خرمشهر انجام شد و پیش از آن بیماران برای انجام کاشت پمپ نخاعی راهی تهران یا استان‌های دیگر میشدند. علت آن نیاز مراکز جراحی به تجهیزات پیشرفته پزشکی بود.
مرکز جراحی فخر النساء ۵ سالی است که تحت اشراف دفتر آیت الله العظمی سیستانی فعالیت درمانی خود را در خرمشهر آغاز کرد و توانست با تجهیزات به روز و جذب پزشکان متخصص و فوق تخصص از سراسر کشورر عمل‌های جراحی گوناگونی را در این مرکز جراحی انجام دهد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انجام ۳ ماموریت پلیسی در شاهرود/ ۵ نفر دستگیر شدند
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • برداشت ۳۲۰ تن گیاهان دارویی از مزارع نهاوند برای نخستین‌بار
  • ۵۱۳ زائر حج عمره از فرودگاه مشهد عازم سرزمین وحی شدند
  • پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی (فیلم)
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • بازگشت عمره گزاران یزدی به استان
  • (ویدئو) پرواز اولین جنگنده اف-۱۶ مجهز به هوش مصنوعی
  • به نشر با ۷۸۲ عنوان در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شود