Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ايتنا»
2024-04-25@14:37:08 GMT

عینک آفتابی اسنپ‌چت ویدئو ضبط می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۳۰۳۰

عینک آفتابی اسنپ‌چت ویدئو ضبط می‌کند

ایتنا - پس از تجربه تلخ اسنپ چت در زمینه تولید عینک‌های دارای قابلیت ضبط ویدئو، یک شرکت دیگر دست به تجربه مشابهی زده است.   شرکت اکتون عینک آفتابی به نام ACE Eyewear تولید کرده که می‌توان از آن برای ضبط ویدئو از محیط اطراف و ارسال مستقیم و بی‌واسطه این ویدئوها به شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب، فیس‌بوک و اینستاگرام استفاده کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش ایتنا از مهر، عینک مشابه اسنپ چت که اسپکتکل نام داشت و تنها با شبکه اجتماعی خود اسنپ چت سازگار بود، با استقبال زیادی مواجه نشد و زیانی ۴۰ میلیون دلاری را برای شرکت سازنده به ارمغان آورد.

می‌توان از ACE Eyewear برای پخش ویدئوهای زنده در شبکه‌های اجتماعی و ارسال عکس و فیلم به آنها استفاده کرد. دقت عکس‌های تهیه شده توسط این عینک آفتابی ۸ مگاپیکسل است و قادر به ضبط ویدئو با کیفیت فوق دقیق یا HD نیز می‌باشد.

زاویه دید دوربین این عینک ۱۲۰ درجه است و با کلیک کردن بر روی دکمه جاسازی شده بر روی بالای قاب سمت چپ عینک فعالیت آن آغاز می‌شود. عمر باتری این عینک تنها برای فیلم برداری به مدت ۱.۵ ساعت کافی است. البته این رقم در حالت آماده یا استندبای به ۸۰ ساعت افزایش می‌یابد.

عینک یادشده ضد آب و ضدگرد و خاک است و حافظه آن ۴ گیگابایت ظرفیت دارد. در حالی که عینک اسپکتکل تنها برای ۳۰ ثانیه ضبط ویدئوی مداوم قابل استفاده بود این رقم در مورد ACE Eyewear به ۴۰ دقیقه می‌رسد. قیمت این عینک که در اوایل بهار به بازار می‌آید ۱۹۹ دلار است.

منبع: ايتنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.itna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ايتنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، علی پارسانیا مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان از راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان خبر داد و گفت: این سایت با هدف انعکاس اخبار و فعالیت‌های شبکه‌های تخصصی سمن ها، ارائه آموزش‌های تخصصی، ایده پردازی، عضویت جوانان و سمن‌های جوانان در شبکه‌ها راه اندازی شده است.

پارسانیا افزود: سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌ها به نشانی اینترنتی snyngo.ir با حضور دبیران ۱۴ شبکه تخصصی سمن‌ها با معاون امور جوانان رونمایی شد.

وی همچنین گفت: این سایت شامل فعالیت‌های ۱۴ شبکه تخصصی تشکل‌ها و سمن‌های جوانان است و هر شبکه در بخش مربوط به خود کلیه برنامه‌ها و اخبار خود را منتشر می‌کند.

مدیر کل مشارکت‌های اجتماعی جوانان در خصوص بخش‌های دیگر سایت گفت: اخبار مربوط به سمن‌های جوانان را نیز شامل می‌شود و همچنین علاقمندان به عضویت در شبکه‌های سمن‌ها می‌توانند از این سایت اقدام به عضویت کنند.

دیگر خبرها

  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • جمیله علم الهدی در پاکستان، «بانوی اول» شد /تصاویری از حضور در مراسم افتتاح با عینک آفتابی
  • (ویدئو) این سکانس جنگل آسفالت، کپی از آب درآمد!
  • مسیریابی بهتر نابینایان با عینک هوشمند ایرانی ممکن شد
  • چین: «مس عینک» بدون آسیب به آثار باستانی استخراج می‌شود
  • مجبور کردن افراد به خرید عینک در مرکز بینایی‌سنجی خاصی خلاف قانون است
  • مجموعه ویدئو کتاب‌های سلامت اجتماعی منتشر شد
  • توصیه جالب حجت کریمی؛ مدیران فعلی را با اسنپ پس بفرستید/ موافق عزل نکونام حالا حامی او شده است!
  • هیات مدیره استقلال را فورا تغییر بدهید | همه افراد را با اسنپ پس بفرستید
  • مدیران فعلی استقلال را با اسنپ پس بفرستید!