Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پیش از ظهر امروز فرمانده سپاه قدس گیلان به همراه فرمانده ناجا گیلان و به مناسبت روز شهدای دانشجو با خانواده شهید بابک نوری هریس دیدار کردند.

سردار محمد عبدالله پور صبح امروز در دیدار با خانواده شهید بابک نوری هریس از شهدای مدافع حرم گیلان اظهار کرد: خود شهدا به ما کمک و راهنمایی می‌کنند و در همین حادثه اخیر نیز یقین بدانید که شهدا حضور داشتند که با حضور مردم توطئه اخیر فتنه گران به سرانجام نرسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تأکید بر اینکه قیامت نزدیک است و باید در قبال این شهدا پاسخگو باشیم بیان کرد: خدا را شاکریم که شهدا ما را فراموش نکردند و باید این انقلاب ماحصل خون شهدا را به صاحب اصلی آن امام عصر (عج) برسانیم.

پدر شهید بابک نوری نیز در این دیدار اظهار کرد: بابک را همه می‌شناسید؛ بابک در عین جوانی حرکت بزرگی باروح بزرگش خود را تقدیم انقلاب و ولایت‌فقیه کرد.

محمد نوری با اشاره به اینکه دوستان و هم‌رزمان بسیاری را در دوران دفاع مقدس تقدیم انقلاب شدند بیان کرد: بار دیگر در همین مکان و در حضور خانواده خود و شما بزرگواران با شهیدان، امام شهیدان و مقام معظم رهبری تا پایان عمر زندگی‌ام با آرزوی شهادت در خط رهبری و نظام و رضایتمندی مردم و کارآمدتر کردن مردم از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

در این دیدار که با قراءت پرفیض عاشورا شروع شد کوله‌ی لباس‌های شخصی شهید نوری در این مراسم به خانواده‌ی گران‌قدر این شهید اهدا شد.

شهید بابک نوری بیست و دومین شهید مدافع حرم گیلان متولد سال 1371 در رشت است که در آذرماه در عملیات آزادسازی شهر ابو کمال مابین مرز سوریه و عراق به مقام رفیع شهادت نائل‌آمده‌اند.

 

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است

ایسنا/گیلان رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است.

سرهنگ محمد یعقوبی ۱۶ اردیبهشت ماه با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین عبادت است، اظهار کرد: شهدا ستارگان آسمان‌هاهستند تا ما راه را گم نکنیم لذا باید با تمسک به وصایای شهدا با توجه به هدفی که برای خدمتگزاری به مردم داریم، گام برداریم.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین حمایت از فرزندان و خانواده‌های شهدا بویژه محافظت در برابر آسیب‌های اجتماعی، افزود: مسئولیتی بر گردن ما است که باید برای فرزندان شهدا پدری کنیم، باید به کسانی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده به آنها کمک و حمایت کرده و کمبودها را برای فرزندان شهدا جبران کنیم.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه استان گیلان و شهر رشت شهدای زیادی را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است، گفت: شهدای شجاع، بزرگوار و خوب که زبان زد کشورهستند و افتخاری برای گیلانیان محسوب می‌شوند که باید به خاطر داشتن چنین شهدای به خودتان ببالید.

سرهنگ با بیان اینکه گیلان هشت هزار شهید در طول دوران دفاع مقدس دارد، تصریح کرد: از این تعداد چهار هزار شهید، نیروی زمینی است که نشان از رشادت‌های مردم این دیار دارد.

وی با بیان اینکه شهید به واسطه شهید شدن نه تنها خودش پاک می‌شود بلکه در آن محل و مکان که دفن شده آن را پاک می‌کند، خاطرنشان کرد: شهدا واسطه فیض‌ هستند وهم به واسطه شهید شدن محیط و مکان را امن و سالم می‌کنند، اذا بودن شهدا نعمت است.

رئیس سازمان ایثارگران نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه ارتش ۴۸ هزار شهید تقدیم نظام کرده است، گفت: از این تعداد ۴۶ هزار شهید نیروی زمینی است، ماهیانه پنج هزار نفر به ایثارگران مراجعه می‌کنند.

سرهنگ یعقوبی در سازمان ایثارگران دو خط قرمز وجود دارد، تصریح کرد: یکی از این موارد برخورد با کرامت در برابر خانواده‌های اثیارگران است و نه قدرت، خانواده شهدا و جانبازان باید از منظر قدرت با ما صحبت کنند. ۲۵۰ هزار جانباز در نیروی زمینی هستند و در این فضای کاری که وجود دارد ما خدمت رسانی می‌کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرمانداران استان ایلام به ساماندهی گلزار شهدا توجه داشته باشند
  • نیروی زمینی ارتش ۴۶ هزار شهید تقدیم نظام کرده است
  • سی و ششمین یادواره شهدای روستای ارکان برگزار شد+فیلم
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • دیدار رئیس دفتر نظامی فرمانده کل قوا و فرمانده نیروی هوایی ارتش با خانواده شهید زاهدی
  • دیدار با خانواده شهیدی که به دست اسرائیل به شهادت رسید/ عکس
  • دیدار سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی
  • سردار شیرازی و امیر واحدی با خانواده شهید زاهدی دیدار کردند
  • دیدار سردار شیرازی و امیر سرتیپ واحدی با خانواده سردار شهید زاهدی