Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-28@15:55:29 GMT

تلاش هکرها برای هک کردن وبگاه وزارت خارجه عراق

تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۴۵۳۱۶۰

تلاش هکرها برای هک کردن وبگاه وزارت خارجه عراق

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که هکرهای معلوم الحال امروز بارها تلاش کرده اند تا پایگاه اینترنتی وزارت خارجه این کشور را هک کنند که با این حملات مقابله شده است.

خبرگزاری مهر: وزارت خارجه عراق اعلام کرد که پایگاه اینترنتی این وزارتخانه مورد هدف هکرها قرار گرفته است.

وزارت خارجه عراق اعلام کرد که بغداد می داند هکرهایی که تلاش کرده اند پایگاه اینترنتی وزارت خارجه را هک کنند، وابسته به چه جریانی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«احمد محجوب» سخنگوی وزارت خارجه عراق اعلام کرد که بارها هکرهایی که وزارت خارجه اطلاع دارد به کدام جریان وابسته هستند امروز تلاش کرده اند تا سایت وزارت خارجه این کشور را هک کنند.

به گفته محجوب، تنها در یک روز ۲۰ هزار و ۴۵۰ بار تلاش شده تا سایت وزارت خارجه عراق هک شود که با تلاش واحد رایانه ای وزات خارجه عراق با این حملات مقابله شده است.

بر اساس بیانیه سخنگوی وزارت خارجه عراق، این اقدامات با تلاش برای تهدید وزارت خارجه صورت گرفته اما این تحرکات، وزارت خارجه را از اجرای سیاست های دولت در زمینه حفظ وحدت عراق و حمایت از همه نیروهای مسلح عراقی منصرف نخواهد کرد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۱۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • سفر معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت خارجه به ریاض
  • سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان | گفت و گوی مهم برای آتش بس در غزه
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود
  • وزیر خارجه آمریکا به عربستان می‌رود؛ غزه محور اصلی گفت‌وگو با مقامات سعودی
  • رایزن علمی و سرپرست دانشجویان ایرانی در کشور عراق منصوب شد
  • سفر اردوغان به آمریکا به تعویق افتاد
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!/دیپلماسی را نادیده نگیریم/كريدور عراق-اردوغان- اروپا
  • چین: ناتو مسئول اصلی جنگ اوکراین است
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد