Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرزاد آشوبی در گفت و گوی اختصاصی با خبرنگار گروه ورزشی ایسکانیوز، در رابطه با شرایط این روز های استقلال گفت: نمی دانم باید از چه کسی تشکر کرد اما هر فردی که شفر را به استقلال آورد کمک بزرگی به این تیم پر طرفدار کرد.

وی ادامه داد: به عنوان فردی که تازه وارد مسیر مربیگری شده ام حیرت انگیز است که شفر چگونه از تیم بحران زده ای مانند استقلال ظرف چند هفته چنین تیم آماده و سرحالی را ساخته است؛ با احترام به کیفیت فنی بالای بازیکنان استقلال اما پیشرفت این روز های استقلال را باید به پای شفر نوشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت اسبق سرخابی ها با تمجید از عملکرد حسینی تشریح کرد: او در زمان منصوریان نیز استعداد خود را نشان داده بود اما متاسفانه به او بها داده نشد اما با آمدن شفر این فرصت در اختیار او قرار گرفت تا خود را بیشتر نشان دهد در ضمن تمام بازیکنان استقلال با آمدن کادر فنی جدید پیشرفت فنی قابل ملاحظه ای داشته اند و حسینی نیز از این قائده مستثنی نبوده است.

آشوبی در رابطه با تساوی پرسپولیس برابر نفت هم خاطرنشان کرد: اتفاقات حاشه ای که روز قبل از بازی میان دو تن از بازیکنان این تیم شکل گرفته بود روی تیم تاثیر منفی گذاشته بود اما باید از برانکو بابت شهامتی که به خرج داد تشکر کرد؛ او نشان داد حتی با وجود کمبود بازیکن هم مهم ترین مساله نظم تیمی است حتی اگر تاوان این نظم تیمی شکست یا یک تساوی نا امید کننده باشد و این موضوع می تواند برای مربیان داخلی یک درس باشد.

وی ادامه داد: البته پرسپولیس هم در روز خوب خود نبود و موقعیت های فراوانی را از دست داد و بدون شک در بازی های آینده آن ها نیز به روند خوب گذشته باز خواهند گشت؛ در این بین در تساوی روز گذشته نمی توان از انگیزه بالای بازیکنان نفت که زیر نظر کادر فنی جدید بازی محکمی را به نمایش گذاشتند به سادگی عبور کرد.

پیشکسوت سرخابی در رابطه با اتقاد هایی که به لیست جدید تیم ملی و جای خالی برخی از بازیکنان به خصوص علی علیپور که در اوج آمادگی به سر می برد و همچنین اردو های به نظر غیر ضروری دوروزه پس از بازی های لیگ برتر تشریح کرد: اختیار انتخاب بازیکنان تیم ملی بر عهده سرمربی است اما مهم ترین ویترین برای رسیدن به تیم ملی هم بازی های باشگاهی است و ای کاش کی روش به علیپور جوان هم فرصت حضور در تیم ملی را بدهد؛ در رابطه با اردو های دوروزه تیم ملی هم گمان می کنم بیشتر به مسائل تاکتیکی و انتقال افکار کی روش به بازیکنان مربوط باشد تا مسائل جسمانی.

606

فرزاد آشوبی استقلال پرسپولیس شفر برانکو

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد

به گزارش گروه ورزشی ایسکانیوز، فرزاد آشوبی، در ارزیابی از عملکرد تیم پرسپولیس برای بازی جام حذفی برابر تیم آلومینیوم اراک، اظهار کرد: آلومینیوم تیم قابل احترام و خوبی است و نیازی به تاکید و صحبت در خصوص آن وجود ندارد ولی پرسپولیس اکنون در مسیری قرار دارد که می‌تواند منجر به قهرمانی همزمان در لیگ و جام حذفی شود بنابراین باید پرسپولیس این بازی را جدی بگیرد و با تمرکز و انرژی بالایی برای این بازی آماده شوند.

بیشتر بخوانید: واکنش درویش به شایعه حضور علی دایی در پرسپولیس

وی گفت: جام حذفی چون به شکل تک بازی انجام می‌شود اهمیت زیادی دارد. پرسپولیس باید در بهترین حالت خود باشد تا کمترین اشتباه را انجام دهد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با بیان اینکه «پرسپولیس در بهترین شرایط ممکن قرار دارد،» تصریح کرد: پرسپولیس به لحاظ مدلی که بازی می‌کند، سبکی که ارائه می‌دهد و به جهت عملکرد، در بهترین شرایط قرار دارد اما چون بازی حذفی جایی برای جبران ندارد مهم است که این تلاش و فلسفه قوی با تمرکز بالای بازیکنان همراه باشد تا در نهایت سربلند از زمین بیرون بیایند.

آشوبی در پاسخ به این پرسش که آلومینیوم چقدر می‌تواند در زمین خود برای پرسپولیس خطرساز باشد؟ خاطرنشان کرد: آلومینیوم تیم خوبی است و به ویژه در ورزشگاه خانگی خود تیم قوی‌تری نیز نشان داده و قطعا بازی سختی برای پرسپولیس خواهد بود. البته این بستگی دارد که پرسپولیس با چه انرژی، کیفیتی و نگرشی در این بازی حاضر شود. به هر صورت چون تک حذفی است به راحتی نمی‌توان راجع به آن صحبت کرد، به ویژه اینکه پارامترهای ذهنی و انگیزشی آن نسبت به لیگ متفاوت است.

آشوبی گفت: مسابقات لیگ از نظر میزان توجه و حساسیت آن نسبت به جام حذفی فرق می کند و باید این میزان تفاوت را در ذهن بازیکن به حداکثر برسانیم. واقعا بازیکنان باید درصد بالایی برای این بازی قائل باشند در این صورت می‌توان به موفقیت پرسپولیس خوشبین بود چون پرسپولیس به لحاظ گروه بازیکنان، فنی، شکل عملکردی و سبک و فلسفه بازی نسبت به تیم آلومینیوم برتر است.

وی در پایان اظهار کرد: پرسپولیس اکنون شرایط خیلی خوبی دارد و مدلی که بازی می‌کند جذابیت زیادی برای هواداران دارد.

انتهای پیام/

کد خبر: 1228369 برچسب‌ها پرسپولیس تهران

دیگر خبرها

  • آشوبی: پرسپولیس در این بازی فرصت اشتباه ندارد
  • آشوبی: پرسپولیس شرایط خیلی خوبی دارد
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • خطیر: بعد از قهرمانی آسیا، امروز بزرگ‌ترین اتفاق برای باشگاه استقلال افتاد
  • خطیر: چه باشم و چه نباشم برای استقلال خوشحالم
  • امروز بهترین روز ورزش ایران است/ ۵ درصد استقلال و پرسپولیس برای پیشکسوتان
  • آنتونی: شادی‌ام مقابل کاونتری به خاطر دفاع از منچستریونایتد بود
  • آموزش عامل شکل‌گیری روان است
  • حرفهای متواضعانه اوسمار در تمجید از یحیی و برانکو
  • پیشکسوت استقلال: بازیکنان در بازی با شمس آذر نصف جانمان کردند