Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با اشاره به تغییر مکان مسابقات بین‌المللی بدمینتون جام فجر گفت:  به دنبال برگزاری دائمی مسابقات جام فجر در زنجان هستیم. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ استانها زنجان نظرات

محمود انصاری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در زنجان به تغییر مکان مسابقات بین‌المللی بدمینتون‌جام فجر اشاره و اظهار داشت: مسابقات که پیشتر مقرر شده بود در سالن 6 هزار نفری انقلاب برگزار شود به دلیل برخی از نواقصات تصمیم گرفته شد سالن مادران و کودکان میزبانی این مسابقات را برعهده بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه سالن مادران و کودکان استانداردهای لازم برگزاری مسابقات را دارد، گفت: مسابقات بانوان در نوبت صبح و مسابقات آقایان در نوبت عصر برگزار خواهد شد.

رئیس هیئت بدمینتون استان زنجان با بیان اینکه یکی از اهداف ما این است که میزبانی مسابقات بین المللی بدمینتون جام فجر از این پس در زنجان برگزار شود، ابراز کرد: مسئولان عالی رتبه فدراسیون میزبانی زنجان را در این‌ مسابقات زیر نظر خواهند گرفت.

وی با بیان اینکه برگزاری چنین مسابقات بین‌المللی سطح بالا می‌تواند در رونق اقتصادی شهر تاثیرگذار باشد، عنوان کرد: در نظر داریم آثار باستانی زنجان را برای ورزشکارانی که برای مسابقات بین‌المللی فجر در بهمن‌ماه امسال به زنجان سفر می‌کنند را نشان دهیم.

انصاری با بیان اینکه در حال حاضر قراردادی با هیچ نهادی در مورد اسپانسر شدن این مسابقات بسته نشده است، گفت: به فدراسیون این موضوع را اعلام کرده‌ایم و مقرر شده است خود فدراسیون با اسپانسرها وارد مذاکره شود.

وی در پایان‌ گفت: بعد از مسابقات بین‌المللی جام فجر یک دوره مربیگری و داوری درجه 3 در سطح استان برگزار خواهد شد‌.

انتهای‌ پیام/

R41375/P41362/S6,59/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۶۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، سومین دوره رقابت‌های بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان جام صفوی، گرامیداشت رحیم علی آبادی روزهای ۶ و ۷ اردیبهشت ماه با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و نمایندگان کشورهای ارمنستان، قزاقستان و عراق در سالن حسین رضازاده شهر اردبیل برگزار شد.

در این مسابقات چهار کشتی گیر و یک مربی از بوشهر در این مسابقات حضور داشتند.

در این مسابقات در وزن ۵۵ کیلوگرم «عبدالرحیم وحیدفر» در این مسابقات به مدال با ارزش برنز دست یافت.

این دومین مدال بین المللی تاریخ ورزش کشتی استان در ۲ سال اخیر است.

کد خبر 6089431

دیگر خبرها

  • تغییر میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران
  • تغییر در مهمان ویژه نمایشگاه کتاب / یمن جایگزین هند شد
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • رویکرد اصلی هیات بدمینتون زنجان بازگشت به دوران اوج است
  • رویکرد اصلی هیات بازگشت به دوران اوج بدمینتون زنجان است
  • کشتی‌گیر بوشهری به مدال برنز رسید
  • پایان مسابقات بدمینتون زیر ۱۳ سال سمنان
  • برگزاری ۴۰۰ عنوان برنامه توسط سپاه زنجان در هفته عقیدتی
  • برگزاری تور بین المللی دوچرخه‌سواری خزر؛ اواخر اردیبهشت