Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر هیئت بسکتبال خراسان‌رضوی گفت: بسکتبال خراسان‌رضوی نیازمند حضور و حمایت بخش خصوصی است. ۱۶ دی ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱ استانها خراسان رضوی نظرات

مجید ولی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: تا زمانی که باشگاه‌ها فعال نشوند امکان رشد باشگاه‌ها وجود ندارد، در بخش دولتی باشگاه‌های مشهد فعال نیستند و بخش خصوصی نیز انگیزه کافی برای ورود به رشته‌های ورزشی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی با اشاره به اینکه در رده‌های سنی باشگاه چندانی نداریم افزود: برای مدارس بسکتبال برنامه‌ریزی کردیم و والدین را در این حوزه درگیر کردیم و والدین علاقمند شدند تا این حوزه را پوشش دهند و تقریباً همطراز با استان تهران در رده‌های سنی دارای تیم هستیم.

وی با اشاره به اینکه اگر تیمی قرار باشد در فینال حاضر باشد باید چهار مرحله را پشت سر بگذارد ادامه داد: باید در این زمینه حدود 32 اعزام صورت می‌دادیم که کاری پرهزینه بود؛ البته تمام تیم‌های رده‌های سنی ما به مراحل بالاتر نرسیدند.

دبیر هیئت بسکتبال استان خراسان رضوی بیان کرد: کار سنگینی بود که خوشبختانه صورت گرفت و در این مسابقات، 6 مرحله را میزبان بودیم و این نیز با همکاری خوبی که با آموزش و پرورش صورت گرفت مقداری از امکانات آنها را گرفتیم و به تائید فدراسیون جزو میزبان‌های بسیار خوب بودیم.

ولی‌پور با اشاره به اینکه در مسابقات برگزار شده زمینه حضور خانواده‌ها فراهم شد افزود: این مهم سبب شد همین مدارس بسکتبال تبدیل به تیم شوند و البته برای تمامی مدارس محقق نشد که این مهم میسر شود و بهترین هیئت مدیره نیز برای هر یک از این مجموعه‌ها خود اولیا بودند که پای کار آمدند.

وی ادامه داد: حتی در جلساتی که گذاشتیم خانواده‌ها را برای مسابقات قهرمانی کشور دعوت کردیم و در نتیجه 6 تیم جوانان و نوجوانان و در مجموع 7 تیم رده سنی در دو بخش بانوان و آقایان شکل گرفت؛ اگر به بخش خصوصی و خانواده‌ها برنامه درستی بدهیم حتی در برخی از برنامه‌ها از بخش دولتی جلوتر هستند.

دبیر هیئت بسکتبال خراسان رضوی تصریح کرد: از سمت خودمان نیز برنامه‌های پاداشی قرار دادیم که بخشی از هزینه‌ها جبران شود.

انتهای پیام/

R41347/P41362/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۴۵۳۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • توسعه شرق کشور در گرو حل مسائل مشترک استان های شرقی
  • انتشار دومین فراخوان حمایت از تولید فیلم ۱۰۰
  • معرفی دو زنجیره ارزش گردشگری خراسان رضوی در اکسپو ‭‭۲۰۲۴‬‬
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد
  • معرفی ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به سرمایه‌گذاران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی استان به ۲ زبان زنده دنیا ترجمه شد
  • رفع مشکلات زیرساخت‌های مشهد نیازمند نگاه ملی و حمایت دولت است
  • توسعه صنعت نوغانداری، نیازمند تغییر الگوی مصرف